رئیس شورای مرکزی حزب اراده ملت از انتخاب دبیرکل جدید حزب متبوعش خبر داد و گفت: دیگر تمایلی برای پذیرش این سِمت نداشتم.

احمد حکیمی‌پور

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد حکیمی‌پور دبیرکل سابق حزب اراده ملت از انتخاب دبیرکل حزب متبوعش خبر داد و گفت: از آن‌جا که من به گردش نخبگان اعتقاد دارم سال‌هاست این تقاضا را در شورای مرکزی مطرح کردم که فرد دیگری در این جایگاه قرار بگیرد، ولی به دلایلی دوستان اعلام آمادگی نمی‌کردند و من ناگزیر به این کار ادامه می‌دادم. ولی در این دوره به هیچ وجه نپذیرفتم که در این سمت باشم و آقای فرهان‌چی با انتخاب شورای مرکزی به عنوان دبیرکل حزب انتخاب شد.

وی افزود: اساسا حضور طولانی مدت افراد در مسئولیت‌ها کار درستی هم نیست و باید افراد دیگر با انگیزه و خلاقیت و برنامه بیشتر جایگزین شوند.

این فعال سیاسی تأکید کرد: در حال حاضر من رئیس شورای مرکزی حزب هستم و چنانچه من اعلام نامزدی می‌کردم آقای فرهان‌چی کاندیدا نمی‌شد. ضمن اینکه دبیرکل نیز مجری برنامه‌های مصوب شورای مرکزی و کنگره حزب است و بیشتر یک مسئولیت اجرایی است.

به گزارش ایرنا، «احمد حکیمی‌پور» از ابتدای فعالیت رسمی این حزب در سال ۱۳۷۹ سمت دبیرکلی این حزب را عهده‌دار بوده است.

ذکر این نکته نیز ضروری است که حزب اراده ملت طی بیانیه‌ای در مرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد که از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خارج شده است.

حکیمی‌پور دبیرکل سابق این حزب با حضور غرفه ایرنا در ۲۴ امین نمایشگاه رسانه‌های ایران در خصوص جدایی حزب اراده ملت از جبهه اصلاحات گفت: ما سه سال پیش جزء جبهه اصلاحات بودیم اما به دلیل اختلاف با احزابی مانند مشارکت و سازمان مجاهدین، از این جبهه خارج شدیم.

وی دلیل این اختلاف را اتخاذ تصمیم‌ها در خارج از جبهه عنوان کرد و ادامه داد: تصمیمات جبهه اصلاحات در محافلی خارج از جبهه اتخاذ می شد، حال آنکه جریان اصلاحات باید نهادمحور باشد و ما حضور اشخاص حقیقی را قبول نداشتیم و معتقدیم افراد باید با شناسنامه فعالیت سیاسی کنند

کد خبر 842829
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha