عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تأخیر در تأیید فنی واگن‌های چینی را از دولت پیگیری خواهیم کرد، نباید فراموش کنیم که این تأخیر موجب بدقول شدن شورای شهر و شهرداری می‌شود.

علی اصغر قائمی

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اصغر قائمی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درخصوص مشکلات پیش آمده در تأیید فنی واگن‌های وارداتی از چین توسط وزارت کشور با بیان اینکه بنده جزئیات مخالفت دولت را با این موضوع نمی‌دانم، گفت: علاقمند هستیم که دعوتی از مسئولان دولتی به شورای شهر انجام و جزئیات بررسی شود. خریدهای محصولات خارجی ، اقدام مشترک بین شهرداری و دولت است و هریک باید در حیطه اختیارات خود ورود کنند.

قائمی ادامه داد: در نهایت آنچه اهمیت دارد این است که مردم شهر باید منتفع شوند. رایزنی‌هایی انجام دادیم تا از مسئولان دولت، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دعوت کنیم و در جریان امور قرار بگیریم. باید به هر شکل مطلع شویم که دلیل این میزان تاخیر در تایید واگن‌ها چیست؟

این عضو شورای شهر تأکید کرد: این تأخیر موجب بدقول شدن شورای شهر و شهرداری می‌شود. در سه سال گذشته وعده‌هایی مطرح شده و امسال هم سال آخر است و اگر اتفاقی نیفتد، مردم باز هم متضرر خواهند شد.

کد خبر 843841
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha