دوشنبه ۸ تیر ۱۳۸۸ - ۰۵:۲۵
۰ نفر

هشمهری آنلاین: اسپانیا به عنوان سومی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌های سال 2009 در آفریقای جنوبی دست یافت.

عصر یکشنبه (7 تیر) دیدار رده‌بندی رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در شهر روستنبرگ آفریقای جنوبی انجام شد. در این بازی، تیم ملی اسپانیا برابر آفریقای جنوبی میزبان قرار گرفت و در پایان توانست حریفش را با نتیجه 3 بر 2 از پیش رو بردارد. این نتیجه در حالی به دست آمد که دو تیم در پایان 90 دقیقه وقت قانونی بازی به تساوی 2 بر 2 دست یافته بودند.

در این مسابقه ابتدا این آفریقای جنوبی بود که با گل "ام فلا" (74) از حریف پیش افتاد اما در ادامه، گونسالس گیسا با دو گلی که در دقایق 88 و 89 بازی به ثمر رساند، اسپانیا را از حریف پیش انداخت اما در ادامه "ام فلا" با گل دقیقه 90 خود بازی را به تساوی و وقت اضافه کشاند.

در دو وقت 15 دقیقه، ژابی آلونسو با تک گل دقیقه 107 خود، قهرمان یورو 2008 را از حریف پیش انداخت. نتیجه 3 بر 2 تا پایان رقابت باقی ماند تا اسپانیا به عنوان سوم رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها در آفریقای جنوبی دست پیدا کند.

دیدار پایانی این رقابت‌ها هم میان تیم های ملی فوتبال برزیل و آمریکا برگزار شد.  در این دیدار لوسیو، کاپیتان برزیل، قهرمان میدان بود.

این بازی در نیمه اول با دو گل دمپسی (10) و دونووان (27) به سود آمریکا به پایان رسید، اما در نیمه دوم، لوئیز فابیانو در دقیقه 46 و سپس در دقیقه 74 گل تساوی را وارد دروازه آمریکا کرد. این پنجمین گل او در این تورنمنت بود. بازی با همین نتیجه ادامه داشت تا این که لوسیو، مدافع بایرن مونیخی و کاپیتان تیم ملی برزیل در دقیقه 84 گل برتری این تیم را با سر به تور دروازه آمریکا دوخت تا برزیل قهرمان این دوره از مسابقات شود.

کد خبر 84476

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز