پنجشنبه ۱۱ تیر ۱۳۸۸ - ۰۸:۱۶
۰ نفر

علی کهن‌نسب: فوتبال نوجوانان، بدمینتون بانوان، مسابقه بین‌المللی ایروبیک بانوان و مسابقه‌های هندبال نوجوانان جهان

تیم فوتبال نوجوانان به آلمان می‌رود

تیم فوتبال نوجوانان برای برگزاری اردوی تدارکاتی راهی آلمان خواهد شد.

تیم نوجوانان که اخیراً دو بازی تدارکاتی مقابل تیم الجزایر انجام داده است، از 10روز قبل دور جدید تمرین‌های خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرده است.

این تیم طبق برنامه قرار است پس‌فردا برای برگزاری اردوی 12روزه به آلمان برود و چهار بازی تدارکاتی انجام بدهد. تیم نوجوانان خود را برای جام جهانی 2009 در نیجریه آماده می‌کند.

اعزام بانوان بدمینتون باز به مسابقه‌های قهرمانی آسیا

سه نفر از اعضای تیم ملی بدمینتون بانوان ایران به مسابقه‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا در سریلانکا اعزام می‌شوند.

به گزارش فدراسیون بدمینتون، آرام سجادی از شیراز، زینب عبدالکریمی از تهران و سمانه هفت‌برادران از اصفهان سه ملی‌پوشی هستند که در مسابقه‌های انتخابی که 27 تا 29 خرداد در کمپ تیم ملی برگزار شد، موفق شدند جواز حضور در این مسابقه‌ها را به‌دست آورند. مسابقه‌های قهرمانی زیر 16 سال آسیا 11 تا 18 مردادماه در سریلانکا برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه بین‌المللی ایروبیک بانوان در ایران

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و ایروبیک گفت:«یک دوره مسابقه بین‌المللی آمادگی جسمانی و ایروبیک ویژه بانوان دی ماه امسال در کشورمان برگزار می‌شود.»
فاطمه ابوالقاسمی افزود:«تاکنون برای این رقابت‌ها، کشورهای تونس، بلژیک، فرانسه و هلند اعلام آمادگی کرده‌اند.»

او ضمن اشاره به برنامه اعزام تیم ایروبیک مردان کشور به رقابت‌های جهانی فرانسه، در آبان‌ماه امسال گفت: «در صورت موافقت شورای برون‌مرزی، تیم زیر  21 سال بانوان ایران نیز به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.»

او تاکید کرد: «فدراسیون در حال بررسی برگزاری یک دوره مسابقه چندجانبه بین‌المللی ایروبیک حرفه‌ای به میزبانی ایران است.»

برنامه مسابقه‌های هندبال نوجوانان جهان

سومین دوره مسابقه‌های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان ساعت 51 روز دوشنبه92 تیرماه، در سالن ورزشی «پالاز دز اسپورت» کشور تونس با بازی تیم‌های نوجوانان کرواسی و اسپانیا گشایش می‌یابد. تیم نوجوانان ایران در گروه C، ساعت 91، روز دوشنبه 92 تیرماه، با تیم ملی کویت، دیدار می‌کند و روز سه‌شنبه،03 تیرماه، به مصاف تیم تونس، میزبان رقابت‌ها، می‌رود. تیم ایران پس از یک روز استراحت، روز پنجشنبه اول مردادماه به دیدار بنین و روز جمعه دوم مرداد به مصاف تیم دانمارک می‌رود.

کد خبر 84684

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز