دور جدید برگزاری کنسرت‌های موسیقی در استان خوزستان، با کنسرت مجید رضوی خواننده موسیقی پاپ در سینما فردوسی اهواز از سر گرفته شد.

سهراب پاکزاد

به گزارش همشهری آنلاین، تیرماه سال ۱۴۰۱ بود که حواشی و اتفاقات عجیب در مقابل سینما هلال اهواز، باعث شد کنسرت سیروان خسروی خواننده موسیقی پاپ با جنحال‌های فراوان لغو شود و از آن روز تاکنون، به جز چند اجرای جسته و گریخته، روند برگزاری کنسرت در این استان با اختلال مواجه شد.

اما شب گذشت- هفتم اردیبهشت - پس از حدود ۲ سال بار دیگر روند برگزاری کنسرت در این استان به ادعای فعالان موسیقی در خوزستان از سر گرفته شده و قرار است هر ماه دو خواننده در اهواز و شهرهای اطراف روی صحنه بروند.

مجید رضوی خواننده موسیقی شب گذشته نخستین کنسرت دور جدید اجراهای زنده در اهواز را در سینما فردوسی این شهر روی صحنه برد و با استقبال جالب توجه مردم اهواز رو به رو شد.

رضوی با اجرای بیش از بیست قطعه در این کنسرت، شب ویژه‌ای را برای دوستدارانش ساخت و در اواسط کنسرت نیز به حاضران در سالن گفت: اهواز و خوزستان جزو بهترین مردمان ایران هستند که در فضای فرهنگ و هنر کارنامه‌ای درخشان دارند. امیدوارم با همکاری مسئولان، سالن‌های در خور شان این مردم برای کنسرت ساخته شود.

حمزه صحرایی تهیه‌کننده کنسرت مجید رضوی در اهواز درباره آغاز مجدد روند برگزاری کنسرت در این استان بیان کرد: مقوله کنسرت در خوزستان پس از اتفاقات کنسرت سیروان خسروی که تهیه‌کننده آن اجرا هم بودم، با مشکلاتی مواجه شد، با تدبیر مدیران فرهنگی استان بالاخره تصمیم بر این شد که بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت در استان باشیم. تلاش و همدلی مدیران فرهنگی استان و فعالان و تهیه‌کننده‌های موسیقی باعث شده که ما با اطمینان در این حوزه فعالیت‌هایمان را از سر بگیریم و قطعا دیگر ماجراهای کنسرت سیروان خسروی تکرار نخواهد شد.

صحرایی افزود: برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای برگزاری کنسرت در خوزستان صورت گرفته که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد و استان خوزستان که دارای پیشینه‌ای فرهنگی و هنری در همه این سال‌ها بوده، برای ادامه روند کاری در سال پیش رو، کارنامه‌ای پربار را به همکاری مدیران ارشاد در استان تجربه خواهد کرد.

کنسرت مجید رضوی در اهواز به مدیریت حمیدرضا خجندی در اهواز برگزار شد و در هفته‌های آینده خوانندگانی همچون معین زندی، سهراب پاکزاد و حامیم در این استان روی صحنه خواهند رفت.

کد خبر 847482
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha