جمعه ۱۲ تیر ۱۳۸۸ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

فلوریدا: مرد 51 ساله‌ای که از سیگار کشیدن همسرش به سطوح آمده بود با شلنگ باغبانی به مقابله با او پرداخت.

این مرد که از سیگار متنفر بود همواره از همسرش می‌خواست سیگار را ترک کند یا دست‌کم در خانه سیگار نکشد. اما هنگامی که از سر کار بازگشت، متوجه شد که باز هم همسرش در حال سیگار کشیدن است و به اندازه‌ای عصبانی شد که او را از خانه بیرون انداخت.

البته به همین اقدام کفایت نکرد و با شلنگ آبیاری باغچه به اندازه‌ای روی همسرش آب پاشید که کاملا خیس شد و از صدای داد و فریاد‌های این زوج همسایگان پلیس را خبر کردند. گفتنی است این زن از شوهرش شکایت کرده و قصد دارد به دلیل سوءرفتار از او غرامت بگیرد.

خرس ساندویچ‌خور

نیوجرسی: مردی که در حال ساندویچ خوردن در یکی از پارک‌های جنگلی بود با اتفاق عجیبی مواجه شد. این مرد که گرسنه بود از رستوران یک ساندویچ ایتالیایی خرید و به پارک رفت تا در فضای آزاد از خوردن ساندویچش لذت ببرد. اما هنوز یک گاز به ساندویچ نزده بود که با ضربه‌ای که از پشت به سرش برخورد کرد نقش بر زمین شد.

پس از اینکه مرد میانسال روی زمین افتاد، مشاهده کرد که یک خرس بالای سرش است و بدون اینکه ضربه دیگری به او بزند ساندویچ را برداشت و عقب رفت. این حیوان مقابل چشمان وحشتزده مرد شروع به خوردن ساندویچ کرد و جالب بود که تنها سوسیس داخل ساندویچ را خورد و محتویات دیگر آن شامل گوجه‌فرنگی و کاهو را  روی زمین انداخت.

سپس خرس در کمال آرامش در بین درختان پارک ناپدید شد. به گفته پلیس این نخستین باری است که پس از 25 سال یک انسان در این پارک توسط خرس مورد حمله قرار می‌گیرد.

خاموش کردن آتش با یک دکمه

زوریخ: شاید این ساده‌ترین روش خاموش کردن آتش باشد که تا به حال اتفاق افتاده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که آتش‌نشانان تنها با فشردن یک دکمه موفق به خاموش کردن آتش شده‌اند.

بنا بر این گزارش‌ها پیرزنی در تماس تلفنی با آتش‌نشانی اعلام کرد که تلویزیون خانه‌اش در حال سوختن است و برای خاموش کردن آتش کمک می‌خواهد. به این ترتیب ماموران آتش‌نشانی راهی خانه او شدند اما دریافتند که هیچ‌آتش‌سوزی‌ای در کار نیست.

در واقع این پیرزن که چشمان ضعیفی داشت صحنه یک آتش‌سوزی واقعی را مشاهده می‌کرد که از تلویزیون پخش می‌شد. اما این صحنه به اندازه‌ای واقعی بود که پیرزن گمان کرد تلویزیون خودش آتش گرفته است.

به این ترتیب آتش‌نشانان برای خاموش کردن این آتش تنها کنترل تلویزیون را برداشتند و با فشار دادن یک دکمه کانال را عوض کردند تا آتش خاموش شود.

سارقان حواس پرت

نیویورک: پلیس می‌گوید 2 سارق جوان را دستگیر کرده است که به یک پمپ‌بنزین دستبرد زده اما به دلیل تمام شدن بنزین خودرویشان قادر به فرار نبودند. این جوانان 28 و 29 ساله با استفاده از سلاح سرد کارمند پمپ‌‌بنزین را تهدید کردند و پس از بستن دست و پاهایش هرچه پول در صندوق بود را برداشتند و پا به فرار گذاشتند.

اما هنوز یک کیلومتر هم از محل دور نشده بودند که بنزین خودرویشان تمام شد و خودرو در حاشیه بزرگراه متوقف شد. در این فاصله کارمند پمپ‌بنزین هم که موفق به باز کردن دست و پاهایش شده بود با پلیس تماس گرفت و آنها توانستند سارقان را به دام بیندازند.

این در حالی است که هر یک از سارقان، حواس‌پرتی دیگری را دلیل دستگیر شدنشان می‌داند و مسئولیت خالی ماندن باک خودرو را نمی‌پذیرد.پلیس هم می‌گوید در صورتی که باک خودرو آنها پر بود، احتمالا می‌توانستند فرار موفقی داشته باشند.

کد خبر 84774

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز