دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد: پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل شد و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

دادگاه  / قوه قضاییه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتورسیکلت که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند، وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل شد و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت، تحویل زندان شهرستان شدند.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۷ اردیبهشت (همزمان با شب شهادت شهید غیرت شهید الداغی) جوان باغیرت کاشمری که شاهد مزاحمت دو راکب موتورسوار برای سه دختر نوجوان بود، وقتی متوجه نداشتن حالت طبیعی این موتورسواران می‌شود، به صورت لسانی به آنها تذکر می‌دهد، اما این دو اراذل و اوباش با وی درگیر می‌شوند و با چاقو وی را از ناحیه گردن مجروح می‌کنند.

پس از این حادثه و درگیری، بلافاصله جوان باغیرت کاشمری به بیمارستان منتقل می‌شود و دو اراذل و اوباش نیز توسط مردم به گشت ۱۱۰ تحویل داده می‌شوند.

کد خبر 848703
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
    3 5
    فقط اعدام در همان محل جرم سریع و بدون بخشش
  • Borzoo NO ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
    0 0
    ماموران خودشان مسلح هستند..در این میان ضارب و مضروب کیست ؟؟؟