رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از دستگیری ۲ نفر از کارکنان و یک نفر از کارکنان شرکت وابسته به شهرداری شاهرود خبر داد.

دستگیری باند قمار در همدان

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری، رئیس‌کل دادگستری استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در راستای دستورالعمل ریاست قوه قضائیه در رابطه با نظارت بر عملکرد ضابطان، به دادستان‌های عمومی و انقلاب استان سمنان دستور داده شد تا جهت حفظ حقوق عامه و اجرای مفاد آن شیوه‌نامه تشدید نظارت‌ها را از مراجع امنیتی مطالبه کنند.

وی افزود: در همین راستا ۲ نفر از کارکنان شهرداری شاهرود و یک نفر از کارکنان شرکت وابسته به شهرداری شاهرود دستگیر و به دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی و پس از تشکیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان سمنان گفت: صیانت از حقوق عامه از مطالبات صحیح مردم از دستگاه قضائی است که تحقق این مهم، به عنوان یکی از اهداف دستگاه قضائی استان سمنان در سال جاری محسوب می‌شود و با این نوع جرائم برخورد سخت و عبرت‌آموز خواهد شد تا موجب سلب اعتماد مردم به بدنه پاک دستگاه اجرایی نشود و چنانچه نتایج حاصل از رسیدگی به این پرونده منع انتشار نداشته باشد به اطلاع افکار عمومی خواهد رسید.

کد خبر 851018
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    0 0
    باور کنید یا نه تا زمانی که دست درازان به بیت المال اعدام نشوند وضعیت ادامه دار می باشد. ثروت عزیز است ولی عزیزتر از آن جان هست جان بگیرید دنبال ثروت نامشروع نمی روند