رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک سارق حرفه‌ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

دستگیری تروریست

به گزارش همشهری آنلاین ، سردار علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در منطقه پونک بودند که به یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ که راننده آن رفتار عجیبی داشت، مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان در گام نخست اقدام به استعلام پلاک خودرو کردند، افزود: در جریان این اقدام متوجه شدند که پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است. همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی برای دستگیری این فرد وارد عمل شود و در همین راستا نیز دستور توقف خودر را صادر کردند.

وی اضافه کرد: راننده پس از مشاهده پلیس به جای توقف پا به فرار گذاشت و به صورت خطرناکی با خودروی سواری اقدام به رانندگی در بزرگراه شهید ستاری کرد. این خودرو در مسیر با خودروهای عبوری شهروندان نیز برخورد کرده و خساراتی را به آنان وارد کرد. در همین راستا نیز کارآگاهان با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و پس از چندین کلیومتر تعقیب و گریز این خودرو را در غرب تهران متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: ان فرد در جریان بازجویی‌های اولیه انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرد و همچنین گفت که قصد داشته تا خودروی دیگر را سرقت کند که دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه بررسی سوابق متهم نشان داد که وی جزو مجرمان سابقه‌دار است، گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 851396
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha