رییس شورای شهر تهران همزمان با افتتاح تقاطع غیر هم سطح بزرگراه شهید چمران به بزرگراهشهید همت با تقدیر از شهرداری گفت: نه شهرداری و نه هیچ نهاد دیگری تلاش که هیچ حتی تصور قطع درخت و از بین بردن فضای سبز را ندارد، بلکه همه تلاش‌شان را صرف افزایش فضای سبز تهران می‌کنند.

بزرگراه

به گزارش همشهری آنلاین : رییس شورای شهر تهران با تقدیر از شهرداری گفت: نه شهرداری و نه هیچ نهاد دیگری تلاش که هیچ حتی تصور قطع درخت و از بین بردن فضای سبز را ندارد، بلکه همه تلاش‌شان را صرف افزایش فضای سبز تهران می‌کنند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در صد و بیست و دومین پویش امید و افتخار که به مناسبت آیین بهره برداری از دسترسی جنوب به غرب بزرگراه شهید همت و بازگشایی فاز دوم تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب-شهید تندگویان برگزار شد، اظهار کرد: زمان و فرصت را نباید از دست داد. باید این زمان باقی مانده را جدی بگیریم. همه همت و تلاش ما این است که رضایت مردم را جلب کنیم.
وی با بیان اینکه رضایت مردم به رضایت رهبر انقلاب خواهد انجامید، گفت: از همه همکارانم در شهرداری تشکر می‌کنم. همچنین از همکارانم بابت اینکه منتظر افتتاح رسمی و تشریفاتی نیستند نیز تشکر می کنم. یک روز هم اگر زودتر پروژه ای فتح باب بشود؛ بهتر است.
چمران با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که به فضای سبز تهران افزوده کنیم چرا که در طراوت هوا تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: سرانه فضای سبز تهران حدود ۱۶/۵ متر مربع است؛ نه شهرداری و نه هیچ نهاد دیگری تلاش که هیچ تصور قطع درخت و از بین بردن فضای سبز را ندارند بلکه همه تلاششان را صرف افزایش فضای سبز تهران می‌کنند. به همین دلیل به خاطر اضافه کردن فضای سبز شهر تهران قدردان زحمات همکارانم هستم.

پس از سخنرانی مسئولان، مراسم افتتاح دسترسی بزرگراه جنوب شهید چمران به بزرگراه شهید همت، با حضور رئیس شورای شهر تهران، شهردار مناطق ۲ و ۳، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید:بزرگراه چمران جنوب به همت متصل شد

کد خبر 852815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha