پس از به تساوی کشیده شدن بازی توسط شمس آذر، اوسمار گفت‌وگویی با عیسی آل‌ کثیر داشت.

آل‌کثیر

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس و شمس‌آذر سه‌شنبه‌شب در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

هواداران با توجه به حساسیت این بازی استقبال بالایی از بازی کردند؛ به طوری که ورزشگاه تقریبا دو برابر ظرفیتش شاهد حضور تماشاگران بود.

این استقبال زیاد با غافلگیری برگزارکنندگان مسابقه همراه شد و بی‌نظمی زیادی در بیرون از این ورزشگاه به وجود آورد.

در جریان بازی چهار، پنج جیمی‌جامپ به زمین وارد شدند. در اواخر نیمه دوم سه جیمی جامپ به طور همزمان به زمین آمدند. همچنین یک نفر هم با آی‌دی کارت تقلبی خبرنگاری به کنار زمین رفته بود که در نیمه دوم شناسایی و به خارج از ورزشگاه برده شد.

پیش از شروع بازی ایراد یکی از پروژکتورهای ورزشگاه سردار آزادگان باعث شد که این بازی با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای آغاز شود. همچنین باتوجه به اهمیت نتیجه این دیدار در دیدار استقلال - گل‌گهر، بازی استقلال هم با تاخیر ۱۵ دقیقه‌ای و همزمان با بازی پرسپولیس شروع شد. این روال ادامه پیدا کرد و داود رفعتی، ناظر این بازی برای شروع نیمه دوم با ورزشگاه آزادی تماس تلفنی برقرار کرد تا هر دو بازی به شکل همزمان آغاز شود.

شمس آذر در این بازی با حضور پرتعداد بازیکنانش در میانه زمین، سعی در خنثی‌کردن تاکتیک‌های اوسمار را داشت اما یک اشتباه توسط سرآبادانی در خط دفاعی باعث شد که این تیم گل دریافت کند.

سعید دقیقی، سرمربی شمس آذر در جریان بازی بارها به عملکرد بازیکنانش اعتراض کرد و به لب خط آمد.

پس از به تساوی کشیده شدن بازی توسط شمس آذر، اوسمار گفت‌وگویی با عیسی آل‌ کثیر داشت و نکاتی را به او منتقل کرد. در همین حین، حسین کنعانی‌زادگان در حال اعتراض به موعود بنیادی‌فر و در ادامه هم‌تیمی‌هایش بود. پرسپولیس در فاصله کمی بعد از خوردن گل تساوی، گل زد و بازی را دو بر یک کرد. در این صحنه آل‌ کثیر با عقب آمدن از پست خودش، یک مدافع را بیرون کشید تا با باز شدن فضا، مسعود ریگی در موقعیت گل‌زنی قرار بگیرد و دروازه را باز کند.

سعید دقیقی که حضور پررنگی در لب خط داشت، پس از به ثمر رسیدن گل سوم پرسپولیس ناامید به روی نیمکت نشست.

کد خبر 855851

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • بله IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    21 0
    وقتی دانش داشته باشی شکست نمیخوری
  • شیاطین سرخ IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    9 0
    درودبرمردان خداشیاطین سرخ ارتش سرخ مردان روزهای سخت ماشاالله کیف کردیم خدای دمتون گرم دلمون خنک شد خوتون وارزش کارتون دیدنی هستش اقاچکش این بازی شمارا چی بگه نه پنالتی درکاربود نه اخراجی دربازی بود فقط قدرت بچه‌هاست دمتون گرم دلتون شاد تنتونسالم پولتون حلال نوش جانتون❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
  • ویسی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    5 0
    تورا خدا بگذارید اوسمار بازهای آسیای مربی گری کند قهرمان آسیا شویم