سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس از هواداران استقلال عذرخواهی کرد!

شمس آذر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر در هفته بیست و نهم لیگ برتر از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با قضاوت موعود بنیادی فر رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود شاگردان «اوسمار ویه را» به پایان رسید.

سعید دقیقی در پایان این دیدار گفت: ما خیلی تاکتیکی بازی را جلو بردیم. در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما متاسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم. کاپیتان تیم ما شب بازی مریض شد و چاره ای نداشتیم و از او استفاده کردیم که مرتکب یک اشتباه شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس در همان یک صحنه اشتباه مدافع ما به گل رسید. در نیمه دوم می توانستیم به گل دوم برسیم اما کم دقتی کردیم. پرسپولیس روی دو اشتباه به ما گل زد. این بازی به اندازه تمام بازی های فصل حرص خوردم برای این که بتوانیم از شرافت مان دفاع کنیم.

سعید دقیقی ادامه داد: قبلا هم گفته بودم که برای استقلال یا پرسپولیس بازی نمی کنیم بلکه برای شرافت خودمان تلاش کردیم اما از هواداران این تیم عذرخواهی می کنم. بضاعت ما همین بود و تمام تلاشمان را کردیم اما نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ادامه داد: خیلی ناراحت هستم از این نتیجه چون دنبال برد هستیم. با این حال به شرف بازیکنانم درود می فرستم. ما برای پاکی فوتبال بازی می کنیم و به اندازه بضاعت مان تلاش کردیم.

کد خبر 855853

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی GB ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    11 5
    مردک تو برای استقلال بازی می کردی یا مردم قزوین . از مردم قزوین باید عذرخواهی کنی نه استقلال ... بفهم .
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    8 6
    خیلی تابلو اگر براي شرافت خودتان بازی میکنید دیگر چه لزومی دارد عذرخواهی کنید نکند قول و قراری با استقلالیها گذاشته بودید که حالا عذرخواهی کردید این کارها خوب نیست و پرسپولیس هم مثل تیمهای دیگر نیست که از این بادها بلرزد .روسیاهی ماند به ذغال
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    8 6
    تو باید از هواداران شمس آذر عذر خواهی بکنی ، تابلو تابلو
  • سعید IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 3
    مدافع شما پاس گل به وینگر حریف میده دروازبان شما توپ را له گونه ای میگیره که رها بشه و لایی می خوره ترابی از ۴۰ متری شوت میزنه توگل
  • آسمان آبی دوستاره IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 12
    دمت گرم آقای دقیقی شما ثابت شده ای نیاز به عذر خواهی نیست حتی اگه شما بازی رو می بردین بازم اجازه نمی دادن استقلال قهرمان بشه کار رو هفته قبل واسشون درآوردن ...
    • ایمون زاید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      6 2
      آسمان آبی دو ستاره پرسپولیس تو هر بازی چندتا چندتا گل میزنه . بازی هجومی وپرقدرت ظاهر میشه شما دیگه از ی تیم هجومی انتظار قهرمانی ندارید. آقای دقیقی خودشو با اسپادرمن اشتباه گرفته بود
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      3 2
      یک تیمی که اصلا شخصیت قهرمانی نداشته باشه ترسو میشه و دلایل شکستشو نمیپذیره و فقط به این و اون گیر میده. وقتی تعصب طرفداران استقلال نذاشت بفهمن که نکونام و هاشمی نسب اصلا برای استقلال مناسب نیستن و فریب ادا و اطوارشونو خوردن و کیف کردن بایستی فکر این روزها را میکردن. همین برد مقابل گل گهر هم شانسی با یک گل اتفاق افتاد.