یک جوان فلسطینی از طریق گفت وگوی اینترنتی، نظامیان رژیم صهیونیست را به دام انداخت و از آنها درخصوص جنایات مرتکب شده در نوار غزه اعتراف گرفت.

رفح

به گزارشهمشهری آنلاین به نقل از العربی، یک جوان فلسطینی به نام «بلال ناصر» با شگرد اینترنتی، نظامیان اشغالگر را وادار به افشای ارتکاب جنایاتشان در نوار غزه کرد.

وی که در آمریکا زندگی و انگلیسی صحبت می‌کند، از طریق گفت وگوی اینترنتی، نظامیان صهیونیست را به حرف وادار کرد تا آنها از جنایات خود و شمار افرادی که کشته‌اند، سخن بگویند.

این جوان فلسطینی سئوالات مختلفی را مطرح کرد از جمله اینکه، شما چه تعداد از ساکنان نوار غزه را کشته اید؟

یکی از نظامیان پاسخ داد: هفت نفر را کشته ام و یک نظامی دیگر گفت که ۱۳ نفر را به قتل رسانده است.

این جوان فلسطینی از آنها پرسید: شما دو نفر، ۲۰ نفر را کشته اید؟ آیا شما احساس خوبی پس از کشتن آنها داشتید؟ این دو نظامی پاسخ دادند: بله چرا که نه!

نظامیان صهیونیست که این جوان فلسطینی با آنها گفت وگو می کرد، به ارتکاب جنایات علیه فلسطینیان مباهات و به ویرانی منازل در نوار غزه هم اعتراف کردند.

یکی از نظامیان نیز به این جوان فلسطینی گفت: من عضو واحد انفجار هستم و منازل را ویران می‌کنم. بله من اینکار را انجام می‌دهم.

هنگامی که بلال ناصر درباره نحوه انفجار منازل در نوار غزه از نظامیان صهیونیست پرسید، یکی از آنها جواب داد: من فرمانده واحد مهندسی تخریب هستم. ما مواد منفجره را در دیوارها کار می‌گذاریم و سپس آن را منفجر می کنیم.

این جوان فلسطینی سپس روی کشتار کودکان در نوار غزه متمرکز شد و از نظامیان سئوال کرد: آیا کودکان را هم می کشید؟

یکی از نظامیان گفت: بله، اگر لازم باشد، این کار را انجام می‌دهیم.

بلال ناصر سپس پرسید که چند کودک را کشته اید؟ که یکی از نظامیان با تایید کودکشی جواب داد: من کودک خورم. کودکان فلسطینی بسیار لذیذ هستند!

این جوان فلسطینی در پایان گفت وگوی خود، هویت فلسطینی خود را فاش و نظامیان صهیونیست را شوکه کرد.

به گزارش ایرنا، همزمان با دویست و سی و ششمین روز حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، امروز نیز شماری دیگر از غیر نظامیان شهید و زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین روز سه‌شنبه در دویست و سی‌ و پنجمین روز جنگ، از افزایش شمار شهدای تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۶ هزار و ۹۶ نفر در این منطقه به شهادت رسیده‌اند.

کد خبر 855933
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha