حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: در جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت به دو گزینه نهایی یعنی آقایان سید محمد صدر و محمدرضا ظفرقندی برای معرفی به جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری رسیدیم.

صدر و ظفرقندی

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نقاشی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره برنامه های این حزب در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خاطرنشان کرد: در جلسه شورای مرکزی حزب اتحاد ملت سه نفر به عنوان گزینه‌های این حزب برای معرفی به جبهه اصلاحات مشخص شدند که در نهایت در این جلسه به دو گزینه نهایی یعنی آقایان سید محمد صدر و محمدرضا ظفرقندی برای معرفی به جبهه اصلاحات، برای انتخابات ریاست جمهوری رسیدیم.

وی در ادامه گفت: حزب اتحاد ملت همیشه به دنبال مشارکت در انتخابات بوده البته به شرط آن که فضای باز رقابتی هم برای حضور همه افراد در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.
گفتنی است سید محمد صدر دارای دکترای داروسازی از دانشگاه تهران است. وی مدیرکل امور اروپا آمریکای وزارت خارجه دولت رجایی، مشاور سابق سید محمد خاتمی و مشاور سابق محمدجواد ظریف بوده است. صدر در حال حاضر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز می‌باشد.

همچنین محمدرضا ظفرقندی فوق تخصص جراحی عروق، و استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران است. وی از فعالان اصلاح طلبان در جامعه علوم پزشکی و از مسئولین انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران است و در برهه ای رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برعهده داشته است.

کد خبر 856059
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha