روز گذشته بود که دونالد ترامپ برای رسیدی به پرونده قضایی خود، پا به دادگاه گذاشت. در این بین طرح جالب کفش یکی از هواداران دونالد ترامپ در مقابل دادگاه، توجه عکاس «گاردین» را به خود جلب کرد. اشاره این طرح به انتخابات ریاست جمهوری است که ترامپ آمادگی خود را برای حضور د رقابت ها اعلام کرده است.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین، ۱۲ عضو هیات منصفه دادگاه منهتن نیویورک که از شهر نیویورک هستند، از روز گذشته به دنبال بررسی شواهد و صحت اظهارات شهود کلیدی پرونده‌ حق السکوت ترامپ بودند و سرانجام او را ۳۴ مورد اتهامی مجرم و گناهکار شناختند.

اکنون قاضی دادگاه با توجه به نظر هیات منصفه حکم خود را اعلام خواهد کرد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در اولین واکنش به حکم محکومیت خود از سوی هیات منصفه دادگاه نیویورک گفت: من کاملا بی گناهم، این حکم یک ننگ است.

رئیس جمهوری سابق آمریکا این محاکمه را جعلی و قاضی را فاسد خواند و افزود: قضاوت واقعی روز ۵ نوامبر از سوی مردم (روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا) صورت خواهد گرفت.

ترامپ تاکید کرد: «بسیار بیگناه هستم و این اقدام از سوی دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انجام شد. کشور ما به سوی جهنم رفته است و این محاکمه از روز اول جعلی بود.»

گزارش ها حاکی است وب سایت کمک های مالی کمپین ترامپ در سال ۲۰۲۴ به دلیل تعداد زیاد بازدیدکنندگان برای کمک پس از محکومیت جنایی او در پرونده نیویورک از کار افتاده است.

کد خبر 856362

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha