مرتضی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد باید با تمام توان به مصاف مس رفسنجان رفت تا غافلگیر نشویم.

درگیری در بازی پرسپولیس - سپاهان

فنونی زاده در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به بازی هفته پایانی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان که حکم قهرمانی دارد تاکید کرد: درست است بازی ها لیگ امسال فرسایشی شد، اما جذاب بود و رقابت بین استقلال و پرسپولیس تا هفته آخر تنگاتنگ شد. البته تراکتور و سپاهان در نیم فصل اول خوب کار کردند اما بعد عقب ماندند. مقصر هم خودشان بودند. در سمتی استقلال ۲۰ هفته صدر جدول بود و پرسپولیس فقط ۲-۳ بار آسانسوری به صدر جدول رفت اما بعد از ۲-۳ ساعت یا نهایتا ۲۴ ساعت صدر را به استقلال می داد. ولی من همان موقع گفتم اگر بتوانیم ۲۴ ساعت صدر را پس بگیریم ما را پایین آوردن از صدر کار کرام‌الکاتبین خواهد بود.

وی افزود: من در یک مصاحبه گفته بودم تکلیف قهرمانی به تفاصل گل و شمردن کارت زرد و قرمز تیم ها کشیده خواهد شد. اما شرایط طوری شده که دیگر به این مسایل کشیده نمی شود. ان شاءالله پرسپولیس بازی آخر را هم ببرد و بار دیگر قهرمانی خود را برای هواداران تکرار کند. البته یک نکته ای که باید اشاره کنم در ۵ هفته اخیر یک مقدار استقلال فرار و نشیب داشت و سبک بازی‌اش مناسب نبود اما در مقابل پرسپولیس هم وقتی برابر تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان در ۲۵ دقیقه ۳ گل می خورد جای آنالیز دقیقی دارد که فکر نمی کنم اوسمار هم آن را انجام داده باشد. چراکه همه چیز تحت الشعاع ۴ گل زده و کامبک قرار می گیرد. ما دفاعی مثل گلوسیانی داریم که در اروپا بازی می کند. یک بازیکن ما (کنعانی زادگان) در تیم ملی بازی می کند گرچه اگر پورعلی گنجی بود یک دقیقه هم به او بازی نمی رسید.

او اضافه کرد: دفاع چپ و راست ما هم مدعی هستند. دفاع چپ‌مان بهترین آسیا شد و اسماعیلی فر در جناح راست زبده است. وقتی یک گلر در یک بازی ۳ تا گل بخورد مطمئنا آنالیز نشده است. در محوطه هیجده قدم در یارگیری مدافعان باید با اصولی که تعریف شده بازی کنند. ولی یک کارشناسی هم در این خصوص انجام نشده است. همه روی کامبک زوم کردند. ببخشید جلوی رئال مادرید و بارسلونا که کامبک نزده اید مقابل استقلال خوزستان بوده است. (ضمن احترام به مردم خوزستان) آنهم در حالی که ما اول جدول بودیم و آنها رده شانزدهم بودند. یک بار در اواسط فصل بوندس لیگا تیم بایرن مونیخ از یک تیم ۵ گل خورد ولی ما در انتهای فصل و در حالی که شرایط مان فوق العاده حساس بود در ۲۵ دقیقه ۳ گل خوردیم.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه صحبت های خود با اشاره به بازی هفته گذشته پرسپولیس مقابل شمس آذر که با نتیجه سه بریک به سود سرخپوشان به پایان رسید تاکید کرد: من نگران این بازی بودم. چراکه شمس آذر تیم جوان و دونده ای بود مخصوصا اینکه از شرایط میزبانی هم سود می برد. گلی هم که بیرانوند در این بازی خورد یک گلر ابتدایی هم نمی خورد. دفاع وسط ها که باید پوششی باشند کجا بودند!؟ این اشتباهات بخواهد مداوم اتفاق بیفتد به ضرر تیم می‌شود. ولی الان به دلیل اینکه بازی را بردیم همه چیز پشت برد پنهان می‌شود.

فنونی زاده بازی اشاره بازی پایانی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان تاکید کرد: بازی مقابل مس رفسنجان برابر تیمی است که نه خطر سقوط دارد و نه شانس قهرمانی. البته یک مقدار این بازی تحت‌الشعاع فساد اخیر کشف شده در این باشگاه و در کل فوتبال کرمان خواهد بود. بازیکنان مس می خواهند با تلاشی که در این بازی انجام می دهند خود را از هرگونه اتهامی مبرا کنند. در ضمن این تیم به نوعی تیم دوم استقلال هم محسوب می شود چراکه ۵-۶ بازیکن سابق استقلال در حال حاضر در این تیم بازی می کنند. ولی در کل امتیازات این بازی برای مسی ها اهمیتی ندارد فقط برای حفظ آبرو بازی خواهند کرد.
در نظر هم داشته باشید این تیم با استقلال و سپاهان مساوی کرده، تراکتور را برده است حتی بازی رفت با ما هم توانست یک تساوی بگیرد. این یعنی بازی سختی ها خودش را خواهد داشت.

او ادامه داد: هم با برانکو و هم با یحیی گل محمدی ما در ورزشگاه آزادی با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت سابقه شکست داشتیم نمونه اش فینال آسیا است. یعنی این درست است که هواداران فردا ورزشگاه را پر خواهند کرد و یار سیزدهم ما هستند اما ۱۰۰ درصد ما هم باید تمرکز داشته باشیم. اصلا و ابدا هم مهم نباشد که نتیجه بازی استقلال چگونه است. اصلا استقلال ۱۰۰ گل هم به پیکان بزند مهم این است که ما فقط به فکر بازی خودمان باشیم و تمام تلاش خود را انجام دهیم که بازی را ببریم. همه چیز دست خودمان است که قهرمان شویم.

این پیشکسوت تیم پرسپولیس تاکید کرد: من یک انتقادی به شیوه بازی مان در ۲-۳ بازی گذشته داشته باشم و آن اینکه وقتی یک گل می زنیم بچه ها شکم سیری و باری به هر جهت بازی می کنند امیدوارم دیگر این موضوع تکرار نشود در بازی با شمس آذر هم وقتی یک گل زدیم همین طور شد تا وقتی که گل مساوی را خوردیم گویی موتور شان دوباره روشن شد.
فنونی زاده با بیان خاطره ای از زمانی که خودش در پرسپولیس بازی می کرد حرف هایش را ادامه داد و گفت: در تمام بازی های دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ علی آقای پروین وقتی که همه بازیکنان حلقه می زدند و دست به دست هم می دادیم قبل از اینکه یا علی بگویم به من می گفت مرتضی بازی چند چند است؟ من هم می گفتم داداش علی یک برصفر عقب هستیم. آقای پروین هم می گفت بله دقیقا درست است این در حالی بود که هنوز بازی شروع نشده بود و ما هنوز از رختکن خارج نشده بودیم اما می گفتیم یک برصفر عقب هستیم برای اینکه بچه ها از لحاظ روحی جریحه دار شوند و اینطوری می رفتیم با ۵-۶ گل پیروز می شدیم. تفکر اینکه پیش از شروع بازی با یک گل عقب هستیم باعث جنگندگی بیشتر بازیکنان می شد.

اوبا اشاره به حضورش در بازی پایانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس به هر پیشکسوت دوتا بلیط داده است اما هواداران زیادی که همگی هم از شهرستان هستند زنگ زدند وخواهان بلیط هستند و باعث شرمندگی ما است که بلیطی نداریم تقدیم شان کنیم. با بسیاری دیگر از پیشکسوتان مانند سلطانی، یوسفی، پیوس و... هم صحبت می کردم آنها هم همین شرایط راداشتند حتی مجبور شدند گوشی هایشان را خاموش کنند. همه می خواهند به ورزشگاه بیایند و این بازی مهم را از نزدیک ببینند. من خودم هم به طبقه دوم می روم تا کنار هواداران بازی را تماشا کنم. البته اگر اجازه ورود دهند دوست دارم آخر بازی به یاد دهه ۶۰ و ۷۰ در کنار بازیکنان دور افتخار بزنیم. فقط یک خواهشی که دارم مسوولان فدراسیون از کسانی در گیت ها عبوری استفاده کنند که حداقل پیشکسوتان را بشناسند. چهره خیلی از بچه های قدیمی نسبت به زمانی که بازی می کردند تغییر کرده است. شاید کسی مثل من، پیوس، یوسفی و سلطانی خیلی تغییر نکرده باشیم ولی خیلی ها هم تغییر کردند در خواستم از فدراسیون و سازمان لیگ اینکه کسانی که بازرسی می کنند از کسانی باشند که بچه های قدیمی را بشناسند. تا ان شاءالله در کنار آنها ششمین قهرمانی هم کسب شود. این عدد شش خیلی مهم است که به دست بیایید.

کد خبر 856380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 71
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 20
  • باران IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    29 7
    وقتی با کرام الکاتبین روبرو شدی سلام کن ! ایشون نسخه همه رو می پیچه !!!
    • حسین IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      37 11
      بازیکنان دسته 3 فوتبال که به تیم پرسپولیس اورده میشوند در حد تیمهای دسته 3 هم برای پرسپولیس کار نمیکنند و غیرت پرسپولیسی بودن را با مدلینگ و کافه ساختن به تمسخر میگیرند چون میدانند پرسپولیس قهرمان است
    • ن IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      48 70
      پرسپلیس ادعای دوستی با خدا رو داره و می گه خدا خواسته چند روز پیش اومدن بالای جدول!!!! خوب کی به کیه. دولت و داور و تبانی و زد وبند، بیداد می کنه.
  • علی شیشتاییا IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    71 18
    اقای فنونی زاده بنده از شما گله مندم چرا یکسره عدد شش به رخ این فلک زده ها میکشید بنده خداها همین الانشم به اندازه کافی سوزش دارند
    • خسروپرویز IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      19 36
      شبش تا رو یادته هشت تایی که حمید درخشان تان گفت درسته پرسپولیس هشت تا از تاج یا استقلال خورده یادتون نمیای فولیک اسید بخورید آلزایمر نگیرید
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      6 12
      خسرو جان یادشونه نمی خوان قبول کنن
    • قیصر IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      خدا عدد ۶ برازنده استقلال
  • عبداله IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    59 13
    آنان که شش را به نظر کیمیا کنند / آیا شود که صدرِ جدول رها کنند؟ 🤣/
  • حاتم کهندلی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    44 9
    باعرض سلام اگه خداجای حق نشسته امروزحق به حقدارمیرسه هرتیمی حقشه دستش به جام برسه اگه تیمی به ناحق باکمک داورامتیازجمع کرده امروزدستش ازجام کوتاه میشه همه طرفداران حرفشون همین باشه هرتیمی حقشه امروزبرنده ازازمین بیرون بیادانشاالله یاحق یاحق یاحق
  • دیبظ IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    8 37
    این دفعه مبازید مطمین باشید
    • محمد IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      21 7
      بله برادر ما هم معتقدیم حق وجود دارد و خدا جای حق است و حق به حق دار میرسد ولی خدایی اگه ما قهرمان شدیم دیگه نگید اله و بله بگید مبارک باشه حقتون بوذ
    • مجتبی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      5 18
      این بازی اخرراهم باگل افسایدقهرمان شدید
  • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    20 23
    بدبخت بیچاره داری از حسادت زیادی کهیر میزنی ؟! تو و قلیچ و رهبری فرد و یه چند تای دیگه آرزوتون زمین خوردن پرسپولیس بود تو اگه زرنگی برو دور و بریهات نسخه بپیچ که بدجوری محتاج نسخه هستن
  • تیمور IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    22 27
    مس رفسنجان تیمی یکدست ومحکمی است خدا رو خوش نمی اید استقلال بیشتر هفته ها صدر بوده باشد وپرسپولیس قهرمان شود
  • حسین IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    18 42
    بله آقای فنونی زاده درست میگی با کرام الکاتبینه،چون دیگه داوران نمی ذارن تیم دیگه ای غیر از تیم لنگی بره صدر جدول.
    • پرسپولیس IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      3 2
      جدی میفرمایین؟🤣
  • کیسه کش ها 🖕🏻 IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    24 15
    ازن اهمیت به اینکه شما چی کامنت میزارید مهم نیست فقط همین که تمرکز دارن ب بازی مهمه خیلی عقدی شدین.😂 برین برا بازی خودتون دعا کنید نگران بازی ما نباشید ( منظور کیسه ها 😀 )
    • م IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      4 1
      👏👏👏👏👏👏👏👏👏💯💯☝️
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      5 1
      دمت گرم
  • ابی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    7 25
    راس میگه تماشاگران یار سیزدهم چون یار دوازدهمشان داور و کمیته داوران چقدر خوب گفتی آقا مرتضی
  • حسن IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    28 10
    چقدر می سوزند کیسه کشا پس هنوز قهرمانی پرسپولیس را امسال ندیدید که تا چند ساعت دیگه انشالله می بینید و بیشتر می سوزید 😂
  • یه باز نشسته IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    23 36
    اگه استقلال اهواژ اخراجی نداشت عمرا پرسپولیس گل میزد یه طوری کامبک کامبک می کنن انگار که.... نمیگن تیم مقابل 10 نفره بود وداور.......
    • محمود IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      12 1
      عزیزم ما سابقه کامبک با ده نفر رو هم داریم إن شاالله که یادتونه توی ده دقیقه ده نفره بودیم
  • پرسپولیس عشق است IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    15 5
    تنها نگرانی من این است که وقتی تیم پرسپولیس گل می زنه مربی تیم تمامی بازیکنان هجومی و سرعتی را تعویض می کنه(خود زنی) و به تیم مقابل شانس تغییر نتیجه را میده. متاسفانه این عقب کشیدن تیم در دقایق پایانی بارها تکرار شده و مشکلات زیادی را ایجاد نموده است. عقب کشیدن تیم پرسپولیس با ریتم و سازمان دهی قرمز جور نیست و تیم ذاتا هجومی است (در دفاع ضعیف عمل می کنه)
    • قرمزته IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      7 2
      ما که ده نفره هم به شما کامبک زدیم در ده دقیقه
  • بنده خدا IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    13 14
    بهتر بود میگفتن: گفته بودم اگر داورها صدر جدول را به پرسپولیس بدهند دیگر نمیگذارن به این راحتی ها صدر را از دست بدهد
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    5 12
    تو حرف زدن که بلد نیستی ، حرف نزدن هم بلد نیستی
  • فرید IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    9 12
    یار دوازدهم یعنی کمیته داوران باعث شدند پیروزی صدر جدول را بگیرد ، خب معلومه دیگه نمی گذارند پایین بیاید برادران حیدری انصافا برای صدرنشینی این تیم مافیایی خیلی زحمت کشیدند‌
  • حمید رضا IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    8 14
    پرسپولیس صدر رو نگرفت بهش دادن
    • کیسه همیشه حقیر IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      2 2
      نمیدونم اینایی که این همه تهمت به داورامیزنن اون دنیاچه جوری میخوان جواب بدن واقعا متاسفم براتون 😔😔😔😔🤐🤐🤐🤐🤐🤐
  • فر هادیان امان اله IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    6 28
    جناب فنونی زاده .استقلال یعنی تیم بدون باخت.اون با در اصفهان رو زمین وزمان گفتند.اشتباه عمدی داور،به جای کرامکاتیبن،به امتیازهای مفت ومجانی همه....که بهتون دادن هم بگو...
  • علی اصغرمحمودی اصل US ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    9 3
    سلام جناب فنونی زاده بازیکن باغیرت پرسپولیس!انشااله بایاری پروردگارمتعال وهوشیاری مربی وبازیکنان وتشویق تماشاگران برنده بازی خواهیم شدوجام راتصاحب خواهیم کرد.
  • علی اصغرمحمودی اصل US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    10 4
    آقای فنونی زاده انشااله پرسپولیس قهرمانه ولی بسیاری ازاستقلالیهاناراحتندوتعدادی نیزتحمل پنجمین قهرمانی متوالی پرسپولیس راندارندماچجوری اینهارادلداری بدیموقانع کنیم که ماهنوزقهرمان نشدیم چندساعت بعدمشخص خواهدشدتوپ گرداست معلوم نیست بکدام جهت بچرخد!
  • اردلان IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    8 4
    ما ده نفره هم استقلال رو توی ده دقیقه بردیم استقلال خوزستان که نوچه استقلال تهران هست رو باورکن پنج نفره بشیم هم می‌بریم ما پاختاکور ازبکستان رو هم دو هیچ بردیم چون استقلال رو حذف کرده بود بعدش بزرگان آسیا رو یکی یکی چال کردیم استقلال بیچاره رو که الان ده ساله چال ش کردیم امروزم مراسم سالگردش در آزادی برگزار می‌کنیم و تمام و طرفدارانش واقعا گناه دارن خداییش دلم براشون میسوزه ی سال اینا قهرمان شدن من خودم اذیت شدم چطوری اینا تا الان زنده هستن وسکته نکردن خدا می‌دونه
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    17 10
    اگه امتیازات اهدایی داوران نبود الان باید با ملوان برای چهارم و پنجم می‌جنگیدند..نه گل محمدی نه برانکو نه اوسمار دستیار .به خدا وحید قلیچ رو هم بذارین بالا سر این تیم قهرمان میشه چون مربی کاره ای نیست داوران بازی رو براشون درمیارن
  • لنگ حقیر IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    6 12
    خدا پدر مادر داورا رو بیامرزه بالاخره امسالم کار خودشونو کردن جام پاکم آرزوست
  • سوشامکانی IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 2
    این پیام رو ساعت سه ظهر شنبه از من یادگار داشته باشید قهرمان لحظه اخر مشخص میشه هیچ تیمی قهرمانیش مسجل نیست شانس استقلال بیشتره بخاطر رضا عنایتی که حاضره پیکان سقوط کنه که محبوب ابی ها بشه بگن قهرمان کرد ابی ها رو
  • Mehrdad IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 2
    راست میگه. تیم منتخب جهان هم بیاد با لنگ. حریف فدراسیون فوتبال . تاج.کمیته داوران و داورها نمیشن. کلا فوتبال ایران شده پرواز رشوه بگیر و شرط. بندی که لنگ قهرمان کنن. لنگ با این همه بازیکن ملی و بهترین بازیکنان 28هفته زیر تاج کبیر بودن. در صورتی که استقلال بازیکنان نداشت 28هفته صدر جدول بودن. و لنگ با داورها .تاج.فدراسیون فوتبال صدر رو گرفت. البته بازیکنان لنگ که خودشون عرضه نداشتن صدر رو بگیرن.اینم با کمک داورها بوده.
  • قاسم IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 1
    دادش مشکل تو درنوی مقایسه کردن است بارسلونا وریال مادرید ازیک زاویه مقایسه میشوند ودر ایران استقلال بانساجی و،پرسپولیس باسپاهان مقایسه میشوند کبوتر با کبوتر باز باباز مثل اینکه بجای مقایسه نکونا م بامربی مالدیو ۱۷ تایی اونابا گواردیولا،فرگوست،مورینیو مقایسه کنید!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 2
    مگر داورا مُرده باشن که پرسپولیس قهرمان نشه، از اول فصل برنامه قهرمانی لنگ بسته شده بود لنگ در آزادی و تیم مردمی استقلال در ورزشگاهی بدون تماشاچی... هر کی متوجه نشده خودش ببینه جایگاهش و وجودش چیه ؟
  • جواد IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    بالا بردن لنگ با لابیگری داوران شیتیل بگیر آن و فدراسیون راست میگن پایین آوردنش باز برکس همین عملکردها است
  • حسین IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    هرچی اقامرتضی میگه پایین اوردن لنگ ازصدرجدول کارسختیه چون داوران وسازمان لیگ پشتشون هستند
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 0
    آقا یا خانم مدیر سایت لطفاً درست تایپ کنید،واژه مقابل بارسلونا یعنی چی؟! این تیم رو یادتونه دوسال اول تآسیس توانست کار عظیمی انجام بده و قهرمان لیگ شد؟! پس خواهشاً با اعصاب ما اهوازی ها بازی نکنید
  • ولی اله IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    با این قهرمانی تون که بیست امتیاز فقط شتیل بگیر ها بهتون عطا کردند
  • فقط آبی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 2
    بعنوان یه هوادار دو آتیشه استقلال باید بازم اعتراف کنم بازم تیم حکومتی و حمایتی متاسفانه دوم لیگ شد و گویا این تیم قصد نداره این جایگاه رو از دست بده و از دومی خوشش میاد.نکونام باید بره....
  • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 2
    اگه.بازیکن.استقلال.خوزستان. اخراج.نشده. بود. الان.استقلال. قهرمان.میشد .اگه.یه.ستاره.تو.اسیا.گرفتید .بعدحرف.زیادی.بزنید
  • ا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    ولی انصافی همون بازی رو به لطف داور براتون خوب درآوردن .همه چی اتفاقی ، همه چی قشنگ . اصلا هم شبهه دار نیست 😀😀😀
  • تاج کبیر آسیا IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    واقعا دم ای اف سی گرم که هیچوقت داوران ایران را حساب نمیکنه
  • رضا IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    اقای‌مرتضی‌ کم‌متلک‌به‌استقلال‌ بنداز‌خودمون‌ میدونم‌که‌قهرمانی‌ها‌ تیمتون‌حمایت‌شده‌ هستش‌ تیم‌های‌اروپایی‌ هم‌ده‌سال‌قهرمان‌ نمیشه‌ چون‌حمایت‌ نشده‌
  • تراختور قهرمان یا شاسین تاج IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    الیته با کمک داور بعد بازی خود داورهای صدا و سیما گفتن تشخیص خیلی سخته ولی گل پیروزی افسایده مخصوصا اگه وی ار باشه حالا می‌فهمیم نکو نام درست میگفت انشالله تو اسیا این تیم پیروزی مثل سال‌های قبل خوار و خفیف میشه
  • مجتبی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    قهرمانی به چه قیمتی خداوکیلی اگرvarبودقهرمان میشدید؟؟ مردباشیدوجواب درست بدهید
  • مجید IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 2
    ۸۶ دقیقه استرس یعنی اجازه دادیم اس نِق لال ۸۵ دقیقه طعم قهرمانی را بچشد لایق بیشتر نبودند ، از سوت پایان مسابقه ، نکونام و بقیه شروع کردند که گل پرسپولیس به مس رفسنجان آفساید بود و جام را از ما گرفتن و ما قهرمان شرافتیم و هزار اراجیف دیگه ، مهم اینکه ، ششمین قهرمانی پرسپولیس بود
    • ایرج IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      حالا تو مطمئنی که اگر وار هم بود استقلال بین سوم تا پنجم میشد بالاخره تیم شما بیشتراز همه تیم ها از داوری سود برده رفت وبرگشت دربی مقابل ذوب آهن فولاد همین پیکان و....
  • عبدالله خدابنده IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 2
    میخوام یک لطیفه رو تعریف کنم که بیربط به موضوع نیست: فیلم مبارزه گاو و گاوباز در سینما، اولی: من میگم گاو برنده میشه. دومی من میگم گاوباز برنده میشه. فیلم تمام میشه و گاو میبره و اولی شرط رو می بره ولی بخاطر وجدان درد اعتراف میکنه که فیلم رو قبلا دیده بوده و مبلغ شرط رو بر میگردونه. دومی: من این فیلم رو 20 بار دیده بودم و گفتم این بار دیگه گاو باز برنده میشه!!! حالا شما دوست دارین کدوم یکی باشین؟ اولی یانی دومی؟ البته نفر سومی هم وجود داره و اونی که موضوع رو کلا و از بیخ انکار میکنه، که باید بهش گفت خودتی!!!! ✓ همانطوریکه همون نفر سومی ها سعی کردن ساپینتو رو دیوانه جلوه بدن ولی خیلی زود (قبرس) معلوم شد که دیوانه چه کسیه!!! پس به قول ساپینتو : من این خیمه شب بازی رو به هیچ کس تبریک نمی گویم. این که توی سه بازی آخر قهرمان مشخص میشه موضوع تکراری بیش نیست
  • جلیل خدی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    5 1
    با داوران داوران فوتبال را ناپاک کردند
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 1
    آقای عرب براقی مثل آقای نوید مظفری بگو گل آفساید بود و از جای دیگه دستور گرفتم که تیم لنگیا امشب برنده زمین باشه ،این جام مبارک آقای پیروانی ،فدراسیون فوتبال و هیئت داوران باشه،امشب کثیف ترین فوتبال کشور رو دیدیم
  • سلطان بی عدالتی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    شماها هیچی نیستید بله داروها بودن که گلهای آفساید و پنارتی های در پیتی براتون گرفتن...شماها جام های اسنپی بلدید بگیرید...
    • ایرانی‌الاصل IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
      0 0
      تو غلط کردی که بازی پرسپولیس رو نگاه کردی ...
  • Kia IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    2 0
    آقای فوت با لیس... آفساید میدونی یعنی چی؟
  • شهروز IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 0
    ممنون که لطیفه میگید یارو الکی میگفت سرکوچه آش میدن مردم رو سرکار میذاشت انقدر ای کارو کرد تا خودش هم باورش شد آش میدن رف بگیره حکایت تیم لنگه جدی جدی باورشون شده قهرمان شدن والا نه قهرمانید نه مال این حرفا فقط توهم زدید
  • افشین IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 1
    دمت گرم آقای فنونی زاده ی عزیز تمامی حرفهات درست بود من هم این پیروزی باارزش و قهرمانی مجدد پرسپولیس را به شما و تمامی پیشکسوتان عزیز پرسپولیس و 40 میلیون هوادار عاشق پرسپولیس تبریک عرض می کنم انشالله فصل بعد هم این قهرمانی را با بازی‌های زیباتر تکرار کنیم و البته در جام باشگاه های آسیا بتونیم با اقتدار ظاهر بشیم تا ببینیم باز هم این کیسه کشها در جام باشگاه‌های آسیا باز هم داوری داوری میکنن آخه یکی نیست بهشون بگه شما در حد قهرمانی نیستید چرا اینقدر الکی مقاومت میکنید سرمربی محترمتون آقای نکونال بیاد مردونه و بدون هیچ بهانه ای از هواداران تیمش عذرخواهی کنه و قهرمان نشدن رو گردن بگیره به نظر من پرسپولیسی علت قهرمان نشدن استقلال فقط یک نفر بود اون هم آقای نکونام بود که فقط ادعا هستش اول که با مدیر عامل تیم کسی که اونو به تیم اورده رو چپ کرد و باعث اخراجش شد و نداشتن برنامه و سیستم خاصی در تمامی بازی‌ها و در آخر تمرکز بازیکنان تیم را بهم زدن با این مصاحبه و حرفهای پوچ و بی اساس تو که بلانسبت سرمربی تیم هستی باید به تیمت آرامش بدی نه اینکه آرامش اونها رو قبل از بازی بهم بریزی
  • حسن IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 2
    جمله ای از جانب تمامی پرسپولیسی ها... خدارو شکر که استقلالی نیستم
  • افشار IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    فنونی زاده با زبان بی زبانی می گوید که پیروزی صدر برود دیگه غیر ممکن است که بیاد پایین...
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    البته با گل آفساید و پنالتی ؟؟؟؟ چقدر شما ازبی عدالتی لذت می برید یک کم هم به وجدانتان مراجعه کنید واقعا وجدان درد نگرفتید؟
  • پویا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    به اقا مرتضی فنونی زاده بگید یکبار دیگه خاطره وقت اضافه گرفتن در بازیه خیبر خرم اباد که خودت یکبار ومحمدخانی یکبار وسلطانتون علی پروین یکبار به داور گفتید وقت اضافه بگیر پرسپولیس زاتش اینجور قهرمانیه
  • قاسم IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    گفتم فنونی تیم حکومتی همه کاری برایش میکنن حداقل ارداداشد خجالت بکش زیادی حرف میزنی
  • اصغر دهش IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    قهرمانی آفساید
  • مجید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 0
    زنده باشی جناب فنونی زاده بزرگوار تمام حرفهایتان دفیق و مهندسی شده هست متاسفانه این مشکل در تیم هست و اینکه بعداز چندین و چند سال پرسپولیس نتونسته یه گل زن مثل لوکادیا به تیم تزریق کنه و این خیلی به ضرر تیم هست
  • فوتبال کثیف IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    نگفته بودید که گلهای پرسپولیس چطور زده می‌شود و حق بقيه را اجحاف می‌کند تا قهرمان شود
  • تاراز IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    با کرام الکاتبین نیست با کرام الداورین بود
  • پرسپولیس همیشه قهرمان IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    بنظر من گل باآفساید عین قهرمانی توجام جهانی است چون سوزش بیشتری داره که باپماد سوختگی هم جواب نمیده مارادونا دست خدا گل پرسپولی نیم تنه خدا چقدر قشنگ بودکیف داشت بسوزید