انتشار یک استوری از سوی فرهاد مجیدی باعث ناراحتی برخی پیشکسوتان استقلال شده است.

فرهاد مجیدی

محمد نوری، یکی از اشخاصی بود که در ویدیوی فرهاد مجیدی حضور داشت. او در واکنش به این استوری گفت: «فکر می‌کنم او فراموش کرده بنده برای حمایت از تیمشان به همراه فتح‌الله‌زاده به تمرین رفتیم. بنده انتقادی از او نکردم و تنها در یک مقطع گفتم عیار واقعی تیم مجیدی در بازی سپاهان مشخص می‌شود.
برای ما اصلاً اشخاص مطرح نیستند و هدف ما فقط حمایت از استقلال است، هر کس دیگری هم سرمربی باشد، وظیفه داریم به‌خاطر حمایت از تیم‌مان از او هم حمایت کنیم.»
وی توضیح داد: «این کار فرهاد مجیدی اصلاً زیبا نبود، آن هم در مقطعی که استقلال در همه زمینه‌ها مظلوم واقع شده و به اعتقاد من انتشار این استوری اصلاً مناسب نبود، متأسفانه مشاوره‌های خوبی به مجیدی ندادند و فکر می‌کنم با این کار می‌خواستند او را خراب کنند.» نوری در پایان تصریح کرد: «این استوری هواداران را هم ناراحت کرد، آدم باید معرفت داشته باشد و گذشته یادش نرود. جواد تا همین الان هم خوب کار کرده، بالاخره او اولین سالی است که در استقلال حضور دارد و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است؛ وقتی فرهاد دید با این استوری جواد را ناراحت کرده می‌توانست آن را پاک کند، این استوری باعث شد تا هواداران استقلال حس کنند فرهاد مجیدی مقابل آنها است و حتی باعث شد تا محبوبیت او کم شود.
نباید فراموش کنیم همه ما به واسطه استقلال است که بزرگ شدیم و در این هشتاد سال که باشگاه استقلال عمر کرده، اسامی زیادی آمده‌اند و رفته‌اند اما تنها نام استقلال باقی مانده است.»

کد خبر 856453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • شاه فرهاد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    25 10
    مجیدی عشق بازی اون کجا بازی نکونتم کجا هیچ حمایتی از نکونام نداریم انشا..فصل بعد مجیدی برمیگرده
    • ... IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      8 7
      اتفاقاً حمایت از نکونام باید بیشتر بشه چون واقعاً برای استقلال جنگید ، فرهاد مجیدی دوست داشتنی هست ولی با این کارها عقده بازی در میاره و هواداران اصیل استقلال خوششان نمیاد این کارهای پر تنش قبل بازی آخر
  • ابادانی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    13 3
    این اقا نوری تا اونجا که من در فوتبال بودم وبازی ها را حدود ۶۰ سال دنبال میکنم مدتی کمی در استقلال بازی کرده فقط ی بازیکن تخریبی بود وبیشتر برای دعوا و جنجال میاوردنش تو زمین اینقدر استقلال بازیکن بزرگ داشته این بتده جایی در میان بزرگان نداشته وندارد ولی مرتب مطلب میزاره تعجبم از اینه
  • cr7 IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    10 2
    یکی نیس بگه خودت۱۴پنالتی تقدیمت کردن نصف لیگ با ...بازی بردی
    • حرف حق IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      5 4
      همین امشب پیروزی با گل آفساید قهرمان شد
  • فرهنگی بازنشسته خوزستان US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    9 5
    اگه فرهاد مرد بود استقلال رها نمیکرد و به کشورهای عربی برود .کار وقیحانه ای کرد و خود را از قلب هواداران بیرون کرد.اینا دنبال منافع شخصی هستند و الان موقعیت این کار نبود
  • احد IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 2
    خیلی مضحک و خنده دار هست که دوتا تیم پایتخت با کمک فدراسیون و کمیته داوران هرساله قهرمان میشن
  • حسین ذبیحی«نسیم» FR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    4 0
    مشکل توومجیدی ونکونام وتیم های باشگاهی پولهای مفتی است که شماها به جیب زده ومی زنید.عیارهمه شما در آسیا مشخص شده که هیچ غلطی بجزشکست وتحقیر ندارد.
  • Ab IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 2
    هیچ کس بزرگتر از باشگاه استقلال نیست
  • پرسپولیس زلزله.. IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 1
    خود این آقا رو هم خیلی ها نمیشناسن ، اونوقت صحبت از بزرگی میکنه. به حال استقلال باید گریه کرد که پیشکسوت پاس میشه از قدیمی های استقلال. خود ... مجیدی کلا یک سال تو تیم کاج بوده ، اونوقت شده اسطوره. اونوقت شما وزن تیم پرسپولیس رو ببین
  • پرسپولیس زلزله.. IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    خود مجیدی اگه مربی کاربلدی بود، مثل یحیی میموند و دوباره از عنوان قهرمانیش دفاع میکرد. چون خودش خوب میدونست سال بعد دیگه کمک پنالتی ها از بیرون نیست و کاری ازش بر نمیاد. تیم محبوبشو( به قول خودش) ول کرد و رفت دنبال پول بیشتر. این آدم اگه تو پرسپولیس بود از در باشگاه راهش نمیدادن تو.
  • حسین IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    3 0
    مکتب مکتب کیسه هست.همین نکو... حاشیه نسب رو اورد برا هوچیگری کنار خودش به جاش مربی میاورد.مجیدی زیراب منصوران رو زد بدون فسخ انداختن بیرون از تمرین.منصوریان زیرآب فکری .فکری مظلومی رو.این چرخ در گردشه.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    2 1
    هر که با استقلال بزرگ شده تو کوچیک شدی نوری حالا دیگه به مجیدی هم گیر میدی