مسعود پزشکیان از ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: من از طرف هیچ حزبی در انتخابات شرکت نخواهم کرد و برنامه من اجرایی کردن سیاست های ابلاغی رهبری است.

مسعود پزشکیان - نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو

به گزارش همشهری‌آنلاین، نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی گفت: امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور خواهم رفت. مسعود پزشکیان در گفت و گو با ایرنا گفت: امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات کشور خواهم رفت.

نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر حمایت جبهه اصلاحات از وی در انتخابات اظهار داشت: جبهه اصلاحات در حال برگزاری جلسات و تعیین شاخص‌ها و نامزدهای مد نظر خود است و هنوز به تصمیم نهایی نرسیده است.

وی افزود: من با حمایت خدا و مردم و با هدف و نیت افزایش مشارکت در انتخابات ثبت نام می کنم. پزشکیان در پاسخ به این سؤال که آیا به عنوان نامزد پوششی در انتخابات شرکت می کنید یا تا پایان کار خواهید ماند گفت: من در انتخابات می آیم که بمانم نه اینکه بیایم و کنار بکشم.

وی درباره حضور رئیس مجلس در عرصه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: از برنامه آقای قالیباف برای ثبت نام در انتخابات خبری ندارم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با ایسنا به احتمال رد صلاحیت خود توسط شورای نگهبان واکنش نشان داد و افزود: من با شورای نگهبان گفت‌وگویی نداشته‌ام و همه مسئولیت‌ها، کارکرد و عملکرد من را در پست‌های مختلف مشاهده کرده‌اند.

وی برنامه های ریاست جمهوری خود را تشریح کرد و افزود: برنامه من اجرایی کردن سیاست های ابلاغی رهبری از جمله قطب علمی منطقه، ریشه‌کنی فقر، توسعه عادلانه مناطق و اجرای عدالت است.

پزشکیان تصریح کرد: ما بجای صحبت های جدید باید سخنان و برنامه های قبلی را اجرایی کنیم و در این راستا نیز کسانی که مسئولیت قبول می‌کنند باید در مسائل بهداشت، رفاه، آموزش و فرهنگی برنامه و قوانین موجود را اجرایی کنند.

وی وظیفه دولت را اجرای قانون اساسی دانست و گفت: قوانینی که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تاییدیه مقام معظم رهبری، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است، دولت باید این قوانین را اجرا و عملیاتی کند.

کد خبر 856537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    دیدید اصلاح طلب نیست!