مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

دامادی که بعد از ازدواج به رفتارهای عجیب همسرش مشکوک شده بود، متوجه شد عروسش مرد جوانی است که برای دزدیدن اموال او نقشه کشیده بود.

عروس قلابی در اندونزی

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از رسانه‌های محلی اندونزی، در سال ۲۰۲۳، پسر جوان ۲۶ ساله‌ای به نام آک اهل اندونزی، در اینستاگرام با دختر جوانی به نام آدیندا کانزا ۲۶ ساله آشنا شدند. آنها به مدت یک سال با هم در ارتباط بودند و پس از شناخت از هم، برای ازدواج برنامه‌ریزی کردند. مورد جالب ماجرا این بود که وقتی این دو برای یکدیگر با هم قرار می‌گذاشتند آدیندا که خود را مسلمان معرفی کرده بود، همیشه نقاب می‌زد. او به آک گفته بود که من یک مسلمان خیلی معتقد هستم و قبل از ازدواج نمی‌توانم اجازه دهم چهره مرا ببینی. آک نیز قبول کرده و مشکلی با این قضیه نداشت.

همچنین آندیا به آک گفته بود که من خانواده‌ای ندارم و پدر و مادرم سالها پیش از دنیا رفته‌اند و من تنها زندگی می‌کنم، این مسئله نیز برای آک اهمیتی نداشت و از نظر او مشکلی برای ازدواج وجود نداشت.
بدین ترتیب، در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴، این زوج در یک مراسم کوچک در خانه آک ازدواج کردند. بعد از ازدواج وقتی آک دید که آدیندا به بهانه‌های مختلف از او دوری می‌کند و همیشه نقاب می‌زند و حتی با خانواده‌اش نیز صحبت نمی‌کند، به او مشکوک شد. آک که از همه چیز خسته شده بود، تصمیم گرفت که اقوام آدیندا را پیدا کند و از این راز پرده بردارد.

او با داشتن یک آدرس از محل زندگی قبلی آدیندا، به آنجا رفت و فهمید پدر و مادر آدیندا زنده هستند. اما آنچه او را بسیار شوکه کرد، این بود که پدر و مادر آدیندا گفتند آنها دختر به این نام ندارند و در واقع آدیندا مردی به نام «اش» بوده است که از ۳ سال پیش از آشنایی با آک پوشیدن لباس زنانه و آرایش کردن را آغاز کرده است.

پدر و مادر هرتو از این اتفاق بسیار شوکه شده و به آک گفتند که از این رابطه هیچ اطلاعی ندارند چه برسد به ازدواجشان. بدین ترتیب آک به اداره پلیس رفت و از همسر کلاهبردارش شکایت کرد. او ماجرا را برای پلیس تعریف کرد و گفت، رفتار او و حتی صدا و لحنش آرام و زنانه بود، در روز عروسی نیز چهره‌اش با آرایش کاملا زنانه بود و هیچ شکی به او نکردم.

پلیس با اطلاع از این ماجرا به خانه آک رفت و عروس قلابی را که همچنان نقاب بر صورت داشت را دستگیر کرد.

عروس قلابی که راهی جر فاش کردن رازش نداشت به پلیس گفت: آک را در اینستاگرام پیدا کردم و مدتها پیجش را دنبال می‌کردم، وقتی متوجه شدم آک و خانواده‌اش از وضعیت خوب مالی برخوردارند، نقشه‌ای کشیدم و خود را به او نزدیک کردم. با او قرار گذاشتم اما به او گفتم تا بعد از ازدواج نمی توانم نقاب از چهره بردارم.

او ادامه داد: بعد از ازدواج نیز به بهانه‌های مختلف سعی کردم از آکو فاصله بگیرم تا رازم فاش نشود. منتظر فرصت مناسبی بودم تا بتوانم وسایل قیمتی و اموال ارزشمندشان را بدزدم. اما آک به من مشکوک شد و رازم را فاش کرد.

به گفته پلیس اندونزی، هرتو به اتهام کلاهبرداری به ۴ سال زندان محکوم شد.

کد خبر 856652
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha