واکنش خاص جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به محکومیت تاریخی دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور و رقیب انتخاباتی اش، موجی از انتقادات را علیه وی برانگیخت.

به گزارش همشهری آنلاین، بایدن در واکنش به محکومیت تاریخی ترامپ در دادگاه به یک لبخند اکتفا کرد؛ لبخندی که رسانه های غربی آن را لبخند شیطانی توصیف کردند. این واکنش بایدن به حکم ترامپ موجی از انتقادها را متوجه وی ساخته است.

بایدن دیروز (جمعه) طی سخنانی در کاخ سفید بعد از محکومیت ترامپ در دادگاه کیفری در نیویورک گفت: به ترامپ مانند هر فرد محکوم دیگری این فرصت داده خواهد شد که درخواست تجدید نظر به دادگاه دهد.

درست زمانی که بایدن بعد از سخرانی در حال ترک تریبون بود، خبرنگاری گفت:«ترامپ خود را زندانی سیاسی دانسته و تو (بایدن) را سرزنش می کند، آقای رئیس جمهور واکنش تو به این امر چیست؟» در این هنگام بایدن لحظه ای ایستاد و رو به سوی خبرنگار کرد و لبخند 10 ثانیه ای بر چهره او نشست که به لبخند شیطانی توصیف شد.

این واکنش بایدن باب انتقادات را گشود و موجی از تمسخر را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت.

به عنوان مثال جیسون میلر یکی از مسؤلان عالی رتبه ستاد انتخاباتی ترامپ با انتشار ویدیوی بایدن در شکبه اجتماعی ایکس که با لبخند و بدون هیچ کلامی در حال ترک تریبون است به تمسخر نوشت: این احمق خرفت به کدام سو سرگردان بود؟

ویسل هانت نماینده جمهوری خواه ایالت تکزاس در این خصوص نوشت: این لبخند بایدن تمام آن چیزی است که رای دهندگان آمریکایی لازم بود آن را ببینند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور که با «جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی رقابت می‌کند، روز پنجشنبه از سوی هیات منصفه دادگاه نیویورک به اتهام پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در ۳۴ فقره مجرم شناخته شد.

منبع:‌العالم

کد خبر 856675

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • کوهکمری IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    1 0
    آمریکا کارخانه شیطان سازیسا
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    0 0
    آره بخند کودک کش بعدا نوبت خودته البته اگر نمیری تا اون موقع درک خوش بگذره تو و همه سیاست مدارهای کثیف آمریکایی صهیونیستی انگلیسی