دوران سردار آزمون در تیم رم ایتالیا به پایان رسید اما نه مدیران این تیم مایل به ادامه همکاری با او هستند و نه مدیران لورکوزن.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، دوران حضور سردار آزمون در رم با یک گل زیبا به پایان رسید؛ گلی که او در بازی دوستانه با میلان در استرالیا و با قضاوت علیرضا فغانی به ثمر رساند. سردار از ابتدای نیمه دوم این مسابقه به میدان آمد و آخرین گل تیمش را با یک ضربه زمینی از راه دور زد تا جالوروسی این دیدار را ۵ بر ۲ ببرد. به این ترتیب به‌احتمال فراوان ماموریت کوتاه‌مدت سردار در جمع سرخپوشان به پایان رسیده است؛ بازیکنی که انصافا هر زمان برای رم به میدان آمد، خوب و مؤثر عمل کرد، اما حالا نه مدیران این تیم مایل به ادامه همکاری با او هستند و نه مدیران لورکوزن تمایلی برای نگه داشتن او دارند.

بعید به‌نظر می‌رسد مسئله آزمون آنقدرها فنی بوده باشد. او طی نیم‌فصلی که در همه مسابقات برای رم بازی کرد، آمار ۳‌گل زده و ۳‌پاس‌گل را به ثبت رساند و خیلی کم پیش آمد که حضورش در زمین مطلقا بی‌فایده بوده باشد. با این حال، گویا دست‌کم در مورد رم، همه‌چیز به همان بند ۱۲.۵‌میلیون یورویی خرید قطعی برمی‌گردد که جالوروسی حاضر نیست آن را بپردازد. شاید اگر لورکوزن کمی کوتاه می‌آمد، دوران حضور آزمون در رم ادامه می‌یافت، اما او حالا مسافر تیم و شاید لیگ جدیدی خواهد شد.

کد خبر 856864
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طاها IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    1 1
    واقعا چرا باید ۱۲ میلیون بدن وقتی نمیارزه. سویا هم قرضی میدش یه جای دیگه و دوباره هردوطرف نمیخوانس.