محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌ جمهوری در نشست خبری حضور یافت.

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیلی گفت: شهید رئیسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود. او پرچمدار تحول در حکمرانی و تغییرات در الگوی اداره امور اجرایی کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه‌روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود. بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در شهادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد.

وی ادامه داد: این خواسته ملت است. مردم نمی‌خواهند دوباره جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد. مردم نمی‌خواهند دوباره به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران و مردم پایمال شود. مردم نمی‌خواهند مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند دوباره مافیای واردات، چرخ کارخانه‌ها را متوقف کند. مردم می‌خواهند راه رجایی و آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا کند و رئیس‌جمهوری می‌خواهند که تداوم‌بخش دولت آیت‌الله رئیسی باشد. مردم دیپلماسی عزتمندانه و مقاومت را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی. مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد.

وی بیان کرد: امید محرومان نباید ناامید شود؛ همه این بایدها و نبایدها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. من امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد و کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه رسیده و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود.

شعار محوری دولت چهاردهم این است: خدمت ادامه دارد. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم. بنده به‌عنوان نماینده جمعی از دوستان و همکاران رئیس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه کارنامه خدمت دارد، این پرچم را بر دوش گرفتم.

کد خبر 856889
منبع: میزان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    0 1
    از طرف چند درصد از مردم صحبت می کنید؟؟؟؟؟؟؟