قیمت خودرو امروز در اغلب محصولات تغییر چشمگیری داشته است، طوری که در صبح امروز به یک بازار ملتهب با نوسان شدید تبدیل شده است. همچنین قیمت خودرو در برخی از محصولات افزایشی و برخی دیگر کاهش جزئی دارد.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی کار خودر را نوسانی آغاز کرد. اما شدت این نوسان در بین محصولات داخلی بیشتر از محصولات مونتاژی است. البته درتعداد معدودی از محصولات تغییری گزارش نمی‌شود.

نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، نیز تاثیر خود را بر این بازار نمایان کرد.

قیمت خودروهای داخلی

بازار خودروهای داخلی در صبح امروز افت و خیز شدید را تجربه کرد. اما بیشترین تغییرات را ایران خودرو در بین سایر شرکت‌ها داشته است.

دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از محصولات محبوب شرکت ایران خودرو، هر کدام به ترتیب نسبت به روز گذشته افزایش ۱۱ میلیون تومانی و شش میلیون تومانی دارند که با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و ۹۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

پژو پارس و پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دیگر محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام به ترتیب با رشد شش میلیون و پنج میلیونی به بهای ۶۶۹ میلیون تومان و ۷۴۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

ساینا S وساینا S دوگانه سوز از محصولات داخلی شرکت سایپا، هر دو با افت جزئی ۵۰۰ هزارتومانی در صبح امروز به قیمت ۴۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۴۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار خرید می‌شوند.

اطلس از دیگر محصولات این شرکت با کاهش چهار میلیون تومانی، به قیمت ۵۶۸ میلیون تومان رسید.

نوسان قیمت ها در بازار خودرو؛ دنا پلاس، ساینا، اطلس، هیوندا و آریزو چند شد؟ | جدول قیمت ها

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی با افت و خیز نسبت به روز گذشته همراه است.

فیدلیتی پرستیژ (۵ نفره) از محصول مونتاژی بهمن موتور است که صبح امروز با رشد چشمگیر ۳۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هیوندای اکسنت و هیوندای النترا از محصولات جذاب مونتاژی شرکت کرمان موتور، به ترتیب از ابتدای امروز با ریزش ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ و دو میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

دیگنیتی پرایم در شمار محصولات لوکس و جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، با افت ۱۰میلیونی به قیمت یک میلیارد و ۸۴۵ میلیون گزارش می‌شود.

نوسان قیمت ها در بازار خودرو؛ دنا پلاس، ساینا، اطلس، هیوندا و آریزو چند شد؟ | جدول قیمت ها

کد خبر 856897

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عدالتخواه IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 0
    لعنت خدا تا قیامت نثار گرانفروشان
    • مستقل IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
      1 0
      دیگه برا قشر ضعیف و متوسط جامعه لمس کردنش ارزو شده امیدوارم اونایی که بازحمت می خرند نوش جان اما با مال حرام باشه وای به حلش