شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد اگر مدیریت سابق مشکلاتی را برای جواد نکونام و بازیکنان به وجود نمی آورد این تیم الان قهرمان لیگ برتر شده بود.

بازی استقلال 1-0 گل گهر سیرجان| لیگ برتر فوتبال

بیانی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به پایان لیگ برتر و نایب قهرمانی تیم استقلال تاکید کرد: با همه مشکلاتی که از قبل آغاز مسابقات از نظر دست دادن بازیکنان کلیدی و همین طور جذب بازیکنان جانشین وجود داشت و همین طور مشکلات مدیریتی که متاسفانه تا چند هفته آخر فصل پا برجا بود باعث شد استقلال قهرمان نشود. اما این بازیکنان و در راس آن آقای نکونام نمره قبولی گرفتند.

وی در خصوص اینکه مدیرعامل وقت استقلال خیلی به این تیم ضربه زد تا قهرمان نشود گفت: دقیقا مدیریت وقت خیلی ضربه زد تا هفته های آخر هم برکنار شود این مشکلات بود. اگر در نیم فصل مشکلات مدیریتی تیم حل می شد و می توانستیم درست یارگیری کنیم شرایط فرق می کرد. گرچه با همین شرایط نتایجی که گرفتیم خیلی خوب بود. تا روز آخر شانس قهرمانی بودیم. الان هواداران از این نایب قهرمانی ناراحت نیستند.

او ادامه داد: مدیریت باید مشکلاتش را با کادرفنی حل می کرد این مساله خیلی تاثیر می گذاشت متاسفانه این کار انجام نشد و مشکلات تا روز آخری که برکنار شوند پا برجا بود.

این پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص ادامه همکاری نکونام با استقلال تصریح کرد: الان دیگر پرداختن به مشکلات مدیر اخراجی چیزی را حل نمی کند. در حال حاضر مهم این است نکونام قرارداد دارد و زمان دارد بازیکنان لازم را بگیرد و تیم خوبی را در پیش فصل آماده کند و پرقدرت پا به مسابقات فصل بعد بگذارد.
بیانی اضافه کرد: آقای نکونام با همه مشکلاتی که داشت عملکرد خوبی داشت. با ابزاری که داشت امتیاز بالایی گرفت. حیف شد قهرمان نشد. روز بازی با نساجی اگر با تجربه تر کار می کرد می توانست قهرمان شود.

او با اشاره به مشکلات تیم استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: اصلا و ابدا پرداختن به مشکلات فصل قبل هیچ فایده ای ندارد. باید به آینده فکر کرد و فکر سال آینده بود. اینکه چه تیمی درست کنیم مهم این است. حتی این اواخر دیدیم باشگاه های استقلال و پرسپولیس بیاینه می دهند ولی من معتقدم همه چیز باید در چارچوب مستطیل سبز مشخص شود. آن چیزی که در زمین مسابقه اتفاق می افتاد مهم است.

بیانی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی تیم استقلال(یامگا، بلانکو و ماشاریپوف) گفت: خارجی ها خوب بودند مخصوصا بلانکو خیلی تاثیر گذار بود. ماشاریپوف همین طور اما یامگا حیف که مصدوم شد خیلی به تیم کمک می کرد. ان شاءالله استقلال برای فصل بعد قوی باشد و به قهرمانی برسد.

کد خبر 857513

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha