شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۹
۱ نفر

ون گوگ، نقاش معروف هلندی در ماه‌های قبل از خودکشی از مشکلات روانی جدی رنج می‌برد، در آن زمان بسیار پرکار بود و بیش از یک نقاشی در روز تولید می‌کرد.

نقاشی ونگوگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی بی اس نیوز، این آثار نهایی برای نمایشگاهی در موزه اورسی در پاریس گردآوری شده اند. برگزارکنندگان این نمایشگاه تصمیم گرفتند در مورد روزهای سخت اما الهام‌گرفته شده این هنرمند در ماه‌های گذشته و تلاش موزه برای به دست آوردن بینش جدیدی از ون گوگ کاری بکنند.

به این ترتیب با استفاده از هوش مصنوعی نسخه دیجیتالی نقاشی او را ساختند به شکلی که عناصر نقاشی همه زنده به نظر می رسند. با استفاده از هوش مصنوعی به پرسش‌ها پاسخ داده شد تا تمام اطلاعاتی که درباره ون گوگ می‌دانیم، از جمله شخصی‌ترین افکار او که از طریق صدها نامه‌ای که در طول زندگی‌اش نوشته است، بررسی شود.

کد خبر 857861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    3 0
    وآووو فوق العاده بود ، یه نظر ، الان هوش مصنوعی یک برنامه است که به اصطلاح قدرت یادگیری دارد ، اگر روزی یک فناوری ایجاد شود که ذهن انسان به رایانه کاملا متصل شود آنگاه شاهد انقلاب بعدی هوش مصنوعی خواهیم بود ، در واقع اگر رایانه بتواند مستقیما از حافظه انسان استفاده کند و از قدرت پردازش و خیال پردازی انسان اطلاع پیدا کند نتیجه چی میشه ؟