چنانچه باشگاه پرسپولیس تا ۱۰ روز بعد آخرین بازی فصل سرخ‌پوشان تمامی مطالبات بیرانوند را در فصل جاری پرداخت نکند، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.

بیرانوند

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی رقابت لیگ برتر در شرایطی با شکست مس رفسنجان موفق شد به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ بیست و سوم دست پیدا کند. با اتمام فصل قرارداد ۱۱ بازیکن این تیم نیز به پایان رسید.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، دانیال اسماعیلی، وحدت حنانوف، فرشاد فرجی و علی نعمتی بازیکنانی هستند که قرارداد آنها در پایان لیگ بیست و سوم به پایان رسید. یکی از موضوعات جالب توجه در این روزها خبرهایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند از سرخ‌پوشان است، آن هم در حالی که این بازیکن یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد.

با پیگیری‌ها مشخص شد طبق قرارداد جدیدی که سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس با این تیم در تابستان سال گذشته منعقد کرده، چنانچه باشگاه پرسپولیس تا ۱۰ روز بعد آخرین بازی فصل سرخ‌پوشان تمامی مطالبات بیرانوند را در فصل جاری پرداخت نکند، این بازیکن می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرده و از این تیم جدا شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در روز دوازدهم خرداد در آخرین بازی فصل خود به مصاف مس رفسنجان رفته است، حالا سرخ‌پوشان تنها ۷۲ ساعت زمان دارند تا از جدایی سنگربان ملی‌پوش خود جلوگیری کنند. این در حالی‌ست که گفته می‌شود این بازیکن با باشگاه تراکتور قرارداد داخلی نیز بسته است.

کد خبر 858009

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    13 0
    متاسفانه دوفصل است که بیرانوند عزیرز بعدازاتمام مسابقات وقهرمانی پرسپولیس بااین ادا وادوار شیرینی قهرمانی رابه کام میلیونها هوادار پرسپولیس قهرمان تلخ میکند ازآقای درویش تمنا میکنیم یا مشکل این بازیکن را اساسی رفع کند ویا عذرسش رابخواهد تا این نمایش های مضحک این دروازه بان ادامه نداشته باشد.
    • یوسفوند IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      اگر این خبر درست باشد ، بنظر بنده هرچه زودتر آقای بیرون تشریف ببرند بهتر است چون واقعاً جشن و شادی قهرمانی رو به ما حرام کردن با این رفتارهاشون .
    • پرسپوليس قهرمان بدون شکست ۱۳۵۲ IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
      0 0
      اگه بیرانوند میخواد بره و کسی جلوی رفتنش رو بگیره خیلی بی‌غیرته، مگه قحط الرجاله یه دروازه‌بان جوان و آینده‌دار میگیریم ، یکی مثل خالدآبادی جزو خروجی‌های کیسه‌ست.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    12 1
    بیرانوند عزیز در درحالیکه بهترین دروازه بان لیگ فعلب ایران است ولی بعضی موارد گلهای مفتی هم خورده که ازدروازه بانی چون ایشان بعید بوده این حرکات بعد از پایان دوفصل ایشان هم مانند همان گل خوردن های الکیش غیره منتظره است بازیکن حرفه ای بزرگ نباید بااینگونه برخوردهای بچگانه شیرینی قهرمانی رابه کام طرفدارانش تلخ نماید آنهم نه یک فصل بلکه دوفصل است که این نمایش مصحکش ادامه دارد.اگر واقعا ظرفیت ماندن درتیم بزرگ ومحبوب ومردمی پرسپولیس را ندارد برود واینقدر ناز وعشوه نیاید و بااعصاب طرفداران بازی نکند
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    9 3
    آقای بیرانوند شما که برای رفتن به تراکتور عجله داری مدیرش آقای نصیری در تعریف شما گفته اند دروازه بانی که از هفتادمتری گل میخورد مدعی عقاب آسیاست هنوز نرفتی تعریفهایشان شروع شده اگرقصپرفتن ازپرسپولبیس داری هرچه سریعتر برو واینقدر جوسازی وبا اعصاب تیم وطرفدارنش بازی نکن پرسپولیس به هیچ فردی وابسته نیست خیلی بازیکنان بزرگتر ومعروفترازشما آمدند ورفتند ولی پرسپولیس قهرمان است.
  • US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    من یک استقلالی ام ولی پرسپولیسی ها مثل فصل قبل رکب نخورن مثل استقلال که بیرانوند به بهانه رفتن به استقلال قیمتش رابردبالا الانم همچین بویی می اد می خواد حسابی ازتون بکنه هرچند همیشه ازیک جا جندبارنیش می خوریم