یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۱
۰ نفر

در همه سال‌های گذشته شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با وجود حضور ایران در برجام، اما همچنان به صدور قطعنامه های ضدایرانی خود ادامه داده است.

آژانس

همشهری آنلاین: اگرچه پرونده هسته‌ای ایران سرانجام در سال ۲۰۱۵ با توافق سیاسی ۵+۱ و ایران (برجام) از شورای امنیت به آژانس بین المللی انرژی اتمی بازگشت، اما در همه سال‌های گذشته شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی با وجود حضور ایران در برجام، اما همچنان به صدور قطعنامه های ضدایرانی خود ادامه داده است.

۱۷ قطعنامه: تعداد کل قطعنامه های صادر شده در شورای حکام آژانس درباره ایران از ۲۰۰۳ تا کنون

۵ قطعنامه: تعداد قطعنامه های صادر شده علیه ایران در شورای حکام آژانس درباره ایران پس از امضای برجام

۲۰۲۰: صدور دور جدید قطعنامه‌های ضدایرانی آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از برجام

ادعای عدم همکاری ایران: موضوع مشترک در ۵ قطعنامه صادر شده شورای حکام علیه ایران پس از برجام

کد خبر 858147

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    آژانس جاسوسی اتمی مرده بره اسرائیل و عربستان بیشترین همکاری و دوربین مداربسته و نظارت تمام وقت را ایران داره همه قطع نامه های آژانس هم برای ایرانه حقوق می‌گیرند علیه ایران مزخرف بگن کار دیگه ای هم ندارند
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    آژانس بین المللی انرژی اتمی مزدور آمریکایی هاست
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    نامه ۳ کشور اروپایی به شورای امنیت درباره ایران |‌ در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن اهانت ها و خیانت های خودشان در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، درحه، عمان و... بوده است. و این در حالی است که ۳ کشور اروپایی در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام و... متهم هستند و نه مدعی
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مشکل اصلی ما این است که متأسفانه دولتمردان و مسئولان از سال 1392 تاکنون با آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کردند و هنوز هم ادامه می دهند چرا؟ آژانس بین المللی انرژی اتمی از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که سگ دست نشانده آمریکا، اروپا و اسرائیل است.
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    1 0
    خروج آمریکا از این توافق هسته ای و برجام در سال 97 به صورت غیر قانونی بود و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است و این در حالی است که متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی علیه آمریکا نمی کنند و خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    2 0
    تصویب قطعنامه ضد ایرانی اخیر در آژانس توسط کشورهای غربی سوال اینجاست که پس چرا عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده ایرانی هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آژانس مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است. سه کشور اروپایی مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    مذاکره با اروپا هیچ فایده ای ندارد مذاکره با اروپا مشکلی را حل نمی کند و از سال 1392 تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است. اروپااز سال 1394 تاکنون تعهداتش را در برجام انجام نداده است. غرب از سال 1392 تاکنون در باره برنامه صلح آمیز هسته ای ایران دروغ می گوید و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، عربستان سعودی وامارات در حمله تروریستی تهران، اهواز و سایر شهرهای ایران دست داشتند. ملت ایران به خاطر جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون هزاران شهید داده است سوال بنده این است که پس چرا دولتمردان، برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    اعتراف تروئیکای اروپا: تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را دیگر لغو نمی‌کنیم
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    غرب جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟ شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    نامه ضدایرانی سه کشور اروپایی به شورای امنیت سازمان ملل هیچ ارزشی برای ما ندارد و تاکنون هم نداشته است.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    آژانس بین المللی انرژی اتمی متأسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند و نمی فهمد که آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام در سال 97 به صورت غیر قانونی خارج شده است و هم خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است. و این در حالی است که متأسفانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 1397 تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی علیه آمریکا نمی کنند و خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تصویب قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط خیانتکاران و جنایتکاران و باز هم هیچ غلطی نمی توانند بکنند. بازرسان آژانس را از کشور اخراج کنید و این در حالی است که متأسفانه ایران هنوز هم با بازرسان آژانس همه جانبه همکاری می کند چرا؟ دیگر هیچ کس در شورای حکام نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    پاسخ و جواب و گزینه ایران به شورای امنیت درباره قطعنامه شورای حکام باید عملی باشد و باید بازرسان آژانس را از کشور اخراج ‌کنید و نه با حرف شعار
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    ملت ایران به خاطر جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از سال 1357 تاکنون هزاران شهید داده است سوال بنده این است که پس چرا دولتمردان، برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همکاری می کنند.
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    و این در حالی است که اروپا جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    متأسفانه هنوز هم برخی ها بعد از گذشت 45 سال که از جنایت های وحشیانه آمریکا، سه کشور اروپایی و مزدورانشان ضد علیه مردم ایران درس عبرت نگرفتند چرا؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    بهترین گرینه و بهترین پاسخ 100 درصد فقط لغو برجام است و هم ساخت بمب اتمی است و هم 100درصد واجب است.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تصویب قطعنامه آژانس بین المللی اتمی به مدیریت تروییکای اروپایی عضو برجام و باز هم دیگر نمی تواند بر اهانت ها و خیانت های آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه و عمان سرپوش بگذارد.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    قطعنامه پیشنهادی سه کشور انگلیس و فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، 100 درصد فقط کوتاهی از سوی دولت و مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که 3 کشور اروپایی جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکردند و هنوز هم عمل نمی کنند چرا؟
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۰
    0 0
    تصویب قطعنامه ضد‌ایرانی در شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توسط کشورهای غربی کوتاهی از سوی ایران بوده است. و این در حالی است که آمریکا در سال 97 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام و منشور سازمان ملل را هم نقض کرده است. اروپا هم از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام عمل نکرده است و هنوز هم عمل نمی کند چرا؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    اروپایی‌ها در موضوع هسته‌ای ایران و برجام متهم اول و آخر هستند