یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
۰ نفر

شهردار منطقه ۷ از احداث سه پارکینگ طبقاتی در این منطقه در آینده نزدیک در راستای ارتقاء کیفی زندگی شهروندان خبر داد.

پارکینگ

همشهری آنلاین- نصراله آبادیان با اشاره به احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان قنبرزاده با هدف رفع کمبود فضای کافی برای پارک خودروها، عنوان کرد: بر کسی پوشیده نیست که امروزه با روند رو به رشد تعداد ماشین ها و افزایش مشکلات ترافیکی، پارکینگ های فعلی از نظر ظرفیتی جوابگو نخواهند بود و باید روشی جایگزین برای گذر از این بحران پیشنهاد شود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش میزان استفاده‌ی مردم از خودروها و وسایل نقلیه برای انجام کارهای روزانه‌ی خود و تردد در سطح شهرها، مشکلات زیادی را به دنبال داشته است؛ یکی از اساسی‌ترین مشکلات، کمبود فضای کافی برای پارک این خودروها است.
آبادیان یادآور شد: کمبود جایِ پارک از جمله عواملی است که با اشغال سطح معابر، جریان ترافیک را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از همین رو ایجاد و تأمین پارکینگ مورد نیاز شهروندان از طریق آزادسازی بخشی از معابر می‌تواند در بهبود وضعیت جریان عبور و مرور در معابر شهری و کاهش تأخیرهای ترافیکی مؤثر باشد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجه ای از شهرداری منطقه ۷ در بافت فرسوده قرار دارد از همین رو احداث پارکینگ یکی از موضوعاتی است که از سوی شهروندان درخواست می شود، از همین رو مدیریت منطقه ۷ احداث پارکینگ طبقاتی را در دستور کار خود قرار داده و پارکینگ قنبرزاده یکی از پروژه هایی در دست اجرا بوده تا با تکمیل آن بتوان رضایت شهروندان را کسب کند.
وی افزود: عملیات تملک دو زمین برای احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان انقلاب، قبل از خیابان شریعتی، خیابان محمودی و خیابان سمیه انجام شده و زمین های مورد نظر در اختیار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار گرفته تا از طریق این سازمان عملیات احداث آنها آغاز و در اختیار شهروندان قرار گیرد.
به گفته آبادیان، منطقه ۷ تنها منطقه در میان مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران است که تملک زمین برای احداث پارکینگ طبقاتی در آن انجام شده است.
گفتنی است منطقه ۷ در حال حاضر دو پارکینگ طبقاتی اندیشه واقع در میدان شهید قندی و پارکینگ طبقاتی طالقانی واقع در سه راه طالقانی وجود دارند که با افتتاح سه پارکینگ طبقاتی تعداد آنها به ۵ خواهد رسید.

کد خبر 858237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha