رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس گزارشات ۹۸۰ رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای قلع و قمع دکل‌های مخابراتی وجود دارد.

مهدی بابایی- عضو شورا

همشهری آنلاین- مهدی بابایی در دویست و چهل و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده در اردیبهشت و شهریورماه سال گذشته درخصوص اجرای آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ در رابطه با دکل های مخابراتی تذکر دادم، اظهار کرد: بر اساس گزارشات ۹۸۰ رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای قلع و قمع دکل های مخابراتی وجود دارد و علت عدم اجرای آن را پرسیدیم که علت را بهانه اپراتورها همچون اعتراض ها و اغتشاشات، مکاتبات فرمانداری و شورای تأمین اعلام کردند.

وی افزود: همواره در کشور شرایط خاص وجود دارد اما این مانع اجرای آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ نیست و تنها دیوان عدالت اداری می تواند مانع اجرای آن شود. لذا شهرداری باید در این زمینه اقدام و یا جرائم آنها را دریافت کند. کل جرائم این دکل ها یک دهم درآمد اپراتورها هم نیست.

کد خبر 858293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاپور صالحی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام در خصوص دکل تلفن همراه که با فاصله ۱۶متری از درب ورودی دبیرستان دخترانه متانت و ۱۲متری از منزل مسکونی و علیرغم مخالفت اکثر دستگاههای دولتی و متاسفانه تنها چیزی که برای پیمانکار نصاب اهمیتی نداشته و ندارد تهدید سلامتی دانش آموزان و مردم مجاور دکل ...