دکتر غلامرضا آذری، استاد علوم ارتباطات دانشگاه آزاد واحد مرکزی در گفتگو با همشهری آنلاین در این باره افزود: «قابل اعتناترین مرکز نظرسنجی، مرکز پژوهشهای مجلس است که طی سالهای اخیر نشان داده نظرسنجیهایش از دیگر نهادها به واقعیت نزدیکتر است.»
آذری تأکید کرد: «نتایج نظرسنجیهایی که در فضای مجازی و از جمله اینستاگرام و توئیتر وجود دارد، به نظرم به کل بهتر است وارد حوزه تبلیغات نشود. چون این حیطه تخصصی است و کار آنها نازل! این برونسپاریها و آمارگیریها و نظرسنجیها میتواند به دست اهلش سپرده شود. برخی که به این حوزهها علاقهمندند، میتوانند در بخشی از فضای مجازی در صفحات وب و با مجوزهای رسمی و قابل تأیید شروع به فعالیت کنند. به نظرم از این خلال میتوان آینده مطلوبی برای نظرسنجیها رقم بزنند.»
نظر شما