قهرمان‌نشدن استقلال باعث شد عملکرد خوب بعضی از ستارگان این تیم بدون مزد بماند.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، استقلال در لیگ بیست‌وسوم فاصله‌ای تا کسب عنوان قهرمانی نداشت و در نهایت جام را تنها با یک امتیاز اختلاف به پرسپولیس واگذار کرد. آبی‌ها حتی رکورد امتیازگیری تیم نایب‌قهرمان را هم شکستند تا حسرتشان مضاعف شود. با این حال، دیگر مسئله‌ای که باعث افسوس می‌شود، بی‌اجرماندن درخشش فردی ستاره‌های آبی‌پوش است؛ بعضی نفراتی که واقعا فصل خوبی را پشت سر گذاشتند اما عملکرد مطلوب آنها با جام قهرمانی کامل نشد.

حسین حسینی| در کنار حسین پورحمیدی با ثبت ۱۸ کلین‌شیت به‌طور مشترک دستکش نمادین طلایی را به‌دست آوردند. کاپیتان استقلال شاید یکی از بهترین فصل‌های فوتبالش را پشت سر گذاشت. حسینی به‌معنای واقعی کلمه کم‌نقص بود و در بسیاری از مسابقات، بار تیمش را بر دوش کشید. مخصوصا نوع فوتبال تدافعی استقلال فشار زیادی را متوجه گلر و ساختار دفاعی می‌کرد که حسینی از این آزمون‌های مکرر سربلند بیرون آمد اما نهایتا موفق به بالا بردن جام نشد.

ابوالفضل جلالی| هیچ تردیدی در مورد شایستگی‌های او وجود ندارد. بازیکن نادیده گرفته‌شده دوران ریکاردو ساپینتو، در عصر جواد نکونام به چشم آمد، ۱۰ پاس‌گل داد و پایه‌گذار بسیاری از پیروزی‌های اقتصادی استقلال بود. او البته با دعوت دوباره به تیم ملی، کمی غم جام‌نبردنش را از یاد برده است.

مهرداد محمدی| اولین فصل حضورش در استقلال پرفرازونشیب بود و گاهی حتی کارش به نیمکت‌نشینی هم کشید اما در مجموع با آمار ۸ گل زده و ۲ پاس‌گل کارنامه بدی بر جا نگذاشت. محمدی اواخر فصل دوباره به ترکیب برگشت و در روز پایانی هم مقابل پیکان دبل کرد اما قهرمانی در ورزشگاهی دیگر از دست رفته بود. در نتیجه با خشم ناشی از این موضوع یک مصاحبه غیربهداشتی(!) انجام داد که باعث خواهد شد ۶ مسابقه اول فصل بعد را از دست بدهد.

گوستاوو بلانکو| قطعا یکی از بهترین خارجی‌هایی بود که در سال‌های اخیر وارد فوتبال ایران شده‌اند. افت مقطعی‌اش را پشت سر گذاشت و در نیم‌فصل دوم اوج خوبی گرفت. او با هوش و تجربه بالایش به دفعات هنر خودش را نشان داد و رسما تبدیل به توپ‌پخش‌کن خط حمله استقلال شده بود. گل ناگهانی و هنرمندانه بلانکو به ذوب‌آهن ارزش‌های تبدیل‌شدن به گل قهرمانی را داشت اما در نهایت اینطور نشد.

کد خبر 858602
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جغفر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
    0 0
    میگیم سران بارسایارئال بیان ببرنشون نیوکمپ پاداش ازاین بهترمادریدفکرکنم بهتره
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    دیگه چی خوش تیپ؟؟؟؟؟