مهاجم سابق استقلال در انتقاد به نکونام‌ گفت: این‌ها همه‌اش بهانه است. بیایید لول خودمان و صحبت‌هایمان را بالاتر ببریم.

جواد نکونام

به گزارش همشهری آنلاین سیاوش اکبرپور، سرمربی استقلال ملاثانی در آخرین کنفرانس خبری فصل علاوه بر تیم تحت هدایت خود راجع به مسائل استقلال تهران و جواد نکونام در این فصل نیز صحبت کرد.

اکبرپور در مورد تیم محبوبش، استقلال تهران گفت: بعد از اینکه فرهاد مجیدی از تیم‌مان رفت از نظر شخصیتی در سرپایینی قرار گرفتیم. آن شخصیت ناصر حجازی و منصور پورحیدری را فراموش کردیم و رفتیم سراغ حواشی. ما قبلا در مورد رقیب این صحبت‌ها را می‌کردیم ولی آنها در آرامش کارشان را کردند و جام‌شان را گرفتند و ما با تشنج خودمان جام را از دست دادیم.

او در مورد فصلی که استقلال تهران با جواد نکونام داشت عنوان کرد: من سر استراماچونی می‌گفتم لطف کنید الکی کسی را اسطوره نکنید. بعد دیدید چه بلاهایی سر تیم آورد. سر شفر گفتم الکی مجسمه تیم را نسازید. الان هم می‌گویم کسی را گُنده نکنیم! به نایب قهرمان جام نمی‌دهند ما هم لیگ را دادیم رفت و هم حذفی را. می‌توانستیم در حذفی باشیم همان‌طور که سپاهان چسبید به جام حذفی و شرایط قهرمانی دارد.

اکبرپور در انتقاد به نکونام‌ گفت: این‌ها همه‌اش بهانه است. بیایید لول خودمان و صحبت‌هایمان را بالاتر ببریم. انقدر با رسانه‌ها و پیشکسوتان درگیر نشویم. باید احترام پیشکسوتان را نگه داریم. شما بازیکن ملی بودی و باید احترامت را در زمینه ملی نگه دارم اما اگر کسی در باشگاه استقلال یک بازی بیشتر از تو کرده باید احترامش را نگه داری. امیدوارم این‌همه تشنج تمام شود.

او در واکنش به حرف‌های سمیعی در برنامه فوتبال برتر گفت: من یک گلایه هم از سرپرست استقلال دارم. این مدلی در رسانه ملی صحبت کردن اصلا قشنگ نیست. من گفتم کسانی را بیاورید که فوتبالی باشند. کسی که در زمینه حقوقی کار می کند اصلا سواد فوتبالی ندارد. چرا علی دایی‌ها و کریم باقری‌ها از فوتبال کنار رفتند؟ به خاطر همین حواشی و بی‌احترامی‌هاست. دوست داشتم جواد نکونام قبل از پایان لیگ از تمام خبرنگاران و تمام تیم‌ها عذرخواهی کند. من فوتبال زیبایی از استقلال در کل فصل ندیدم.

اکبرپور در پایان راجع به ماندن نکونام عنوان کرد: قطعا ماندن جواد نکونام به صلاح استقلال هست. کار کردن در استقلال خیلی سخت است. بازی کردن در استقلال و پرسپولیس و مربیگری هم یکی، دو لول سخت‌تر از بازی است و الان نکونام دستش آمده. با دعوا و درگیری با مدیریت چیزی درست نمی‌شود. امیدوارم الان در آرامش بازیکنان‌شان را بگیرند. باید به او وقت بدهند و از این وقت استفاده کنند چون هواداران استقلال دوست دارند فوتبال ببینند.

کد خبر 858871

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 17
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    10 12
    پیشکسوت گرامی ، زمان مجیدی ۴ گل کمتر از نکونام گل زدیم ، مثل اینکه یادت رفته مجیدی تیمش دفاعی تر از الان بود و فقط یک امتیاز بیشتر گرفت
    • حرف حق IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      1 0
      و اینکه کلا لیگ ایران دفاعیه و همین پیروزی فقط پنج تا گل بیشتر از استقلال زده و مهم گل زده نیست چون سپاهان که بیشترین گل رو زد سوم شد
  • احمدرضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    12 8
    خوشم میاد حتی استقلالی مصاحبه میکنه میخاد ازفوتبال بگه اسطوره های پرسپولیس مثال میزنه ..برو به طبیعت فکر کن ..ارتش مجازی نکومال حمله ...
  • علیرضا IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    9 17
    باسلام خدمت شما و پیشکسوتان عزیز استقلال لطفاً خواهشاً تمنا دارم بجای برخورد خطی به بهانه بی احترامی احتمالی به یکدیگر موضع تخریبی نگیرید و منطقی صحبت کنید قبول دارم استقلال در بازی با نساجی چون فکر میکرد پرسپولیس با شکست سنگین روبرو شده ترسو بازی کرده و بی دلیل امتیاز و قهرمانی را از دست داد. ولی بزرگواران بپذیریم در کل با توجه به شرائط و موجودی و تیمهای دیگر لااقل در نتیجه گیری مؤفق عمل کرد . ضمناً ناداوری ها که در کل به ضرر استقلال تمام شد. را نیز در نظر مبارک داشته باشید. اتحاد حداکثری هوادار پیشکسوت مدیران مربیان بازیکنان یقیناً نتیجه اش سربلندی تیم محبوبشان خواهد شد.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    9 14
    لول؟ ( ل .و.ل)این چه کلمه ایه که درنوشتار فارسی به کار می برید،نمیشه بجاش بگید: "سطح"
  • نیما IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    20 8
    از استقلال فقط یک اسم باقی مونده حیف اون همه وقت و انرژی که برای طرفداری از استقلال گذاشتیم مسئولان اگر میخوان استقلال هوادار پرشور داشته باشد باید کسانی را سرمربی کنند که حداقل بالای ۵۰ بازی در این تیم انجام داده باشند.
    • م استقلالی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
      1 0
      تو این هاگیر واگیری فوتبال مملکت و جام آفسایدی و فساد داوران لیگ و ....و...شما دارین فارسی را پاس میدارین؟؟🤣🤣🤣🤣
    • Soheil IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
      1 1
      دوست عزیز, خوبه که از واژه های پارسی استفاده کنیم، اما واژه ی «سطح» هم پارسی نیست و عربیه!!!
  • رضا FR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    23 3
    تیمی که فقط دفاعی بازی می‌کنه شخصیتی نداره من خودم استقلالی هستم امسال شایدجمعا ۸ باززی خوب داشته بقیه دفاعی ونچسب بود
  • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 2
    دفاعی بازی کردن هم تکنیک است هیچ مشکلی نیست تمام تیمهای دنیا از این روش استفاده میکنند مهم گرفتن نتیجه است تیم استقلال هم نتایج خوبی گرفت آقای نکونام باید بماند و فصل جدید با دانش بیشتر و تفکرات جدید و جذب نفرات با کیفیت استقلال را بیشتر هجومی خواهد ساخت
  • صفر اتین NL ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 2
    اخه اکپر پور کی باشه در باره جایگاه استقلال و نکو نام بخاد نظر بده بخاد در رابطه با آقای سمیعی نطر بده
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 2
    آقای سیاوش اکبر پور مثل اینکه فراموش کرده ای اینجا استقلال است ! اعتراض آقا جواد بر سر جذب نشدن بازیکنان مورد نظرش بود! این بهانه نبود واقعیت بود.تا زمانی که پیشکسوتهایی مثل شما هست استقلال نیاز به دشمن ندارد.
  • محسن IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    آقای نیما این هم شد استدلال؟ باید کسی سرمربی باشه بالای ۵۰ بازی داشته باشه! پس مربی های خارجی که یک دقیقه ت. تیم‌ها بازی نکرده اند چی آنها حق ندارند در استقلال مربی گری کنند! در ضمن نکونام نتایج خوبی گرفت و تیم را قهرمان واقعی کرد! نه قلابی! تیم حریف با گل افساید و مردود قهرمان شد. فاقد ارزش هست.
  • حسین IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    1 0
    خداوکیلی من یه پرسپولیسی عاشق فرهاد مجیدی هستم او بود صددرصد استقلال قهرمان میشد حیف بود بیرونش کردن اسطوره تکرار نشدنی انشاالله نکونام روبیرون کنن فرهاد مجیدی رو بیارن
  • آریایی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
    0 0
    اگر چنانچه نکونام ماندنی باشه با این شیوه و تاکتیک هرچقدر هم که بازیکن طراز اول داشته باشه قطعا کاری از پیش نمیبره مگر اینکه از بیخ و بنیاد تغییر تاکتیک بده و دفاع محض رو کنار بذاره.
  • ع ق QA ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    مگه داشت؟!
  • ن IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    افرین به ادم فوتبالی وبوتبال بلد حرف دل فوتبال را زدی