جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا که در مراسمی در کاخ سفید حضور داشت، باز هم با رفتار خود سوژه رسانه ها شد.

به گزارش همشهری آنلاین، بایدن در تصاویری که از او در فضای مجازی منتشر شده، هنگام حضور در مراسمی در کاخ سفید برای لحظاتی بی‌حرکت ماند و به نقطه‌ای نامشخص خیره شد.

بایدن دوشنبه عصر (به وقت آمریکا) در میانه جشنی که به صورت زنده از کاخ سفید در حال پخش بود، در حالی که اطرافیانش در حال جنب و جوش هستند، خشکش می‌زند.

برادر جورج فلوید که در این مراسم کنار بایدن ایستاده، زمانی که متوجه مکث نگران‌کننده او می‌شود، با او شروع به صحبت می‌کند و دستش را روی شانه‌اش می‌گذارد که در این لحظه رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان می‌دهد.

این تصاویر در حالی بار دیگر نگرانی‌ها درباره سلامت ذهن بایدن را مطرح کرده که روزنامه وال استریت ژورنال اخیراً گزارش داد زوال شناختی رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا آشکار است و باعث نگرانی ده‌ها نفری شده که در ماه‌های اخیر با او تعامل داشته‌اند.

گاف جدید بایدن ؛ چرت زدن در مراسم روز یادبود نظامیان کشته شده آمریکایی |‌ ویدئو

برخی مثل رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا کوین مک‌کارتی که در دوران معاونت بایدن هم با او کار می‌کرده، تغییرات او و روند زوال عقلش را آنقدر شدید توصیف کرده‌اند که گفتند «او آدم سابق نیست».

بایدن در حالی نامزد محتمل حزب دموکرات ایالات متحده در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر این کشور است که اکثر رای‌دهندگان آمریکایی در نظرسنجی‌ها درباره ناتوانی او برای دور دوم ریاست‌جمهوری ابراز نگرانی می‌کنند.

کد خبر 858975
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • شهروند IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
    0 0
    عجب ! کار از این حرفها گذشته !!!!!؟!؟