مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
۰ نفر

۳۱ روز پس از حمله سگ هار به پسربچه ۵ساله دزفولی، تلاش‌ها برای نجات این پسربچه بی‌نتیجه ماند و او روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

حمله سگ

همشهری آنلاین؛ ‌حوادث: ‌۲۲ اردیبهشت امسال پسربچه ۵ساله‌ای به نام امیرحسین به همراه برادر بزرگترش برای بازی به کوچه رفته بودند که ناگهان سگی ولگرد به سمت کودک ۵ ساله هجوم برد و صورت او را گاز گرفت. ‌مرد همسایه که شاهد این صحنه هولناک بود به کمک پسربچه رفت و او را چنگال سگ بیرون کشید. پسربچه ۵ساله که حمله سگ باعث زخمی شدن صورتش شده بود به بیمارستان منتقل شد و پس از ۳ روز درحالیکه صورتش بخیه خورده و پزشکان عنوان کرده بودند، ۳ دوز کامل واکسن هاری به کودک تزریق شده، از بیمارستان مرخص شد.

او اما چند روز بعد حالش بد شد و خانواده‌اش وقتی وی را به بیمارستان منتقل کردند، معلوم شد سگی که امیرحسین را گاز گرفته مبتلا به هاری بوده و عفونت در بدن پسربچه پخش شده است.

در این شرایط خانواده امیرحسین او را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند و پس از انجام آزمایش‌ها معلوم شد که احتمالا دوز کامل واکسن ضد هاری به وی تزریق نشده یا تاریخ واکسن ها، منقضی شده بود. همین موجب شد تا پسربچه به کما برود اما حال وی روز به روز وخیم تر می شد تا اینکه روز دوشنبه، تلاش پزشکان برای نجات او بی‌نتیجه ماند و امیرحسین جانش را از دست داد.

کد خبر 859105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha