«جلیلی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:درباره تولید، توزیع و مصرف فراورده‌های نفتی عرف بود که دو تا ۴ درصد اتلاف می‌شود و طرحی پیشنهاد دادیم که به صورت رصد برخط می‌توان مانع این اتلاف شد، و آقای رئیسی از این پیشنهاد استقبال کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «جلیلی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با حضور در برنامه «گفت‌وگوی ویژه خبری» شبکه خبر گفت:با ساعتها مطالعه چه در کارگروه‌هایی که در دولت سایه داشتیم به این نتیجه رسیدیم یکسری اهداف تعریف شده در برنامه هفتم مانند رشد اقتصادی ۸ درصدی و تورم زیر ۱۰ درصد قابل تحقق است ولی کار می‌خواهد.

باید جدی پای کار این برنامه باشید، هر کدام از این اهداف را باید به صورت هدفمند و در اولین فرصتی که قانون تعریف کرده بنویسید و دنبال کنید اگر برنامه‌ای برای پیشرفت و عدالت است عده‌ای را به خطر می‌اندازد و در برابر این برنامه مانع ایجاد می‌کنند.

درباره تولید، توزیع و مصرف فراورده‌های نفتی عرف بود که دو تا ۴ درصد اتلاف می‌شود و طرحی پیشنهاد دادیم که به صورت رصد برخط می‌توان مانع این اتلاف شد، و آقای رئیسی از این پیشنهاد استقبال کرد.

ولی من موقعی که برنامه هفتم را دنبال کردم گفتم این طرح در برنامه نیست و آقای رئیسی پیگیری کردند و اکنون در برنامه آمده است، اما این کافی نیست. دولت قوی این است که این را از روز اول دنبال کند.

کد خبر 859481
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha