اقدامات ایران در پاسخ به اقدام سیاسی غرب در سو استفاده از آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی آغاز شد.

آژانس بين‌المللى انرژى اتمى

به گزارش همشهری‌آنلاین، بر اساس شنیده‌ها در پاسخ به اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران برخی اقدامات ایران در نطنز و فوردو آغاز شده است.

پیش‌تر ایران هشدار داده بود که کشورهای غربی باید از اقدامات بی‌ثمر ضد ایرانی گذشته خود درس بگیرند.

شب گذشته لورنس نورمن، خبرنگار ضد ایرانی نشریه وال‌استریت ژورنال که اطلاعات آژانس را به‌طور جهت دار، حتی پیش از انتشار توسط آژانس به بیرون درز می‌دهد، در مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی مدعی شد که ایران در همین راستا تعدادی از آبشارهای جدید سانتریفیوژ در نطنز و فوردو را نصب کرده است.

این خبرنگار ظاهراً تلاش کرده است با طرح بخشی از اقدامات ایران و نه همه آن‌ها به نوعی نگرانی جریانات تندرو ضد ایرانی را کاهش دهد.

این جریانات ضد ایرانی وانمود کرده بودند که به دلیل شرایط داخلی ناشی از شهادت رئیس جمهور و همراهانشان و همچنین در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، کشورمان اقدام خاصی در مقابله با تحرکات سیاسی کشورهای غربی نخواهد کرد.

از همین جهت گزارشات روزهای آتی، نادرستی چنین تحلیلی را بر آن‌ها ثابت خواهد کرد.

گفتنی است روز چهارشنبه (۱۶ خرداد) قطعنامه خصمانه پیشنهادی از سوی تروئیکای اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) با ۲۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۱۲ رأی ممتنع علیه کشورمان به تصویب رسید.

اگرچه قطعنامه‌های آژانس از لحاظ حقوقی الزام‌آور نیستند، اما لازم است نسبت به آن پاسخ‌های مناسب و درخور اتخاذ شود که راه را برای تداوم سیاسی کاری در این نهاد فنی ببندد.

پیش از تصویب این قطعنامه ضد ایرانی، هشت کشور (بلاروس، چین، ایران، نیکاراگوئه، روسیه، سوریه، زیمبابوه و ونزوئلا) در بیانیه‌ای مشترک در مورد بند ج ۶ دستور کار «موافقت‌نامه پادمان ان‌پی‌تی با جمهوری اسلامی ایران» اعلام کردند که پیش‌نویس قطعنامه با هدف سوء‌استفاده از وقفه موقت در همکاری بین ایران وآژانس بین‌المللی انرژی اتمی، بدون توجه به تعاملات اخیر بین مدیرکل و مقامات ایرانی است.

نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل متحد و سایر سازمان‌های بین المللی مستقر در وین با انتشار یادداشت توضیحی، نوشت: تصمیم برای توقف اجرای تعهدات تحت برجام کاملاً مطابق با حقوق ذاتی کشور طبق بندهای ۲۶ و ۳۶ برجام بوده و پاسخی به خروج غیرقانونی آمریکا از برجام است.

لازم به ذکر است کلیه اسناد مرتبط با ادعاهای تروئیکای اروپایی از سوی رژیم صهیونیستی جعل شده است و بدون شک رژیم جنایتکاری که به هیچیک از قوانین بین‌المللی پایبند نیست و اتفاقاً تنها دارنده زرادخانه تسلیحات اتمی در غرب آسیا است صلاحیت اظهارنظر در مورد فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای کشورمان که از بیش‌ترین نظارت بین‌المللی برخوردار است را ندارد.

کد خبر 859524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 50
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • اورانیوم بدون نقض IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    16 4
    باید اقدام عملی که موجب ترس کشورهای تروریست غرب شود به کار برد تا بدانند جمهوری اسلامی باج به گراز های وحشی نخواهد داد می بینند که برجام در حال منقضی شدن است می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما کور خوانده اند
  • احمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    14 5
    غربی‌ها گرگ هایی هستندکه دنیارابه هرطریق می خواهندببلعند هرجامنازعه وجنگ وکشتاربوده وهست ردپاوحضورانهادرروشن کردن وبقای جنگ هاوکشتاروویرانی وتخریب وجوددارد به قول اقبال لاهوری که سالها قبل گفته فریادزافرنگ ودلایل افرنگ فریادزشیدینی وپرویزی افرنگ عالم همه ویرانه زچنگیزی افرنگ و...
  • عبدالرضا غیایی شاملو IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    13 2
    یک روز حتی یک روز در کشور ما بدون چنین حرفها و چنین اتفاقاتی شب نمی‌شود و مدام بصورت خصمانه ای تیتر اول روزنامه های عالم هستیم، این روند تا کی ادامه داره هیچکس نمیداند
    • ناشناس US ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
      0 0
      تا وقتی که آمریکای خبیث که نفت خاور میانه رو غارت میکنه و دستش تو دست اسرائیل جنایتکار در قتل عام مردم بی گناه غزه است و مولد تروریستایی چون داعش است و اختلاف بینداز و حکومت کن دنیاست و با پول خون ملت‌ها به ابر قدرت تبدیل شده به لطف خدا از پی و ریشه از رو زمین برداشته شه
  • حسین US ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    8 5
    ایران بایدبه هیچ وجه گروسی رابه ایران راه ندهد وتمامی عوامل این جریان راازایران بیرون کند ویکباربرای همیشه آنهارادرعمل انجام شده قراردهدوآن کارساخت بمب اتمی است بالاترازسیاهی رنگی نیست
  • حسام خان IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    آقا همین بمب اتم رو بسازین هم خیال اونا راحت هم خیال ما این چه پروسه ایه که همش هی اونا گیر میدن هی شما تلافی کنین کار یکسره کنین مرگ یکبار شیون یکبار
  • آرش۳۸۶ IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    وقتی که یک آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با فکر و اندیشه های پلیدانه غربی ها و صهیونیستی اقدام به صدور قطعنامه علیه اقدامات. فعالیت های ملت دلاور ایران می کند شایسته است جواب داندانشکنی از سوی مسولان کشور به این اهریمنان داده شود تا بار دیگر از این یاوه گوی‌های نکنند وبدانند که ملت دلاور ایران با تپام قدرت از آرمانها و اهدافشان دفاع و مراقبت خواهند کرد
  • غفار شاهی عربلو IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و به همه کشور‌های موش مرده درود بر ایران ومحور مقاومت ودرود به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای عزیزتر از جانم
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    بسیار عالی ،
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    ایران باید باید باید سلاح هسته ای داشته باشد ختم کلام
  • alireza IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۴
    0 0
    پاکستان بمب ساخت آزمایش هم کرد و همه دیدن و هیچ هزینه ی براش نداشت ولی ما دهه هاست بخاطر نساختن بمب اتمی تحریم و هر روز داریم هزینه شو می دیم.عدالتی در دنیا نیست زودی بمب رو بسازید هرچه بیشتر هم بسازید بهتر.اگه همه تاسیسات رو هم برداریم و جاش رو جارو کنیم اینا بازم دست بردار نیستن اینا کرم تحریم دارن
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سیاست‌بازی اروپایی‌ها جنایتکار تمامی ندارد. نماینده اتحادیه اروپا در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی خیانتکار با صدور بیانیه‌ای ضدایرانی ادعا کرد، این اتحادیه همچنان به یک راه‌حل دیپلماتیک برای موضوع هسته‌ای ایران متعهد است. اتحادیه اروپا جنایتکار ابتدا باید جواب کارشکنی خود در اجرای تعهدات برجام را بدهد. این سیاست آنان که دست پیش بگیرند تا پس نیفتند برای ما نخ‌نما شده است.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران/ آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در مورد برنامه‌های هسته‌ای ایران ندارد و تاکنون هم نداشته است. آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و آمریکا با خروج از توافق هسته ای و برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است و پس آمریکا جنایتکار در باره برنامه‌های هسته‌ای ایران متهم است و نه مدعی
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتراف روحانی: مسائل اصلی با آمریکا در مذاکرات وین حل و فصل شده است/ و 100 درصد فقط دروغ بوده است و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی از سال 1392 تاکنون در مذاکره حل وفصل نشده است.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    ایران به آژانس درباره توسعه غنی سازی خود اطلاع رسانی کرده است و باز هم غلط و اشتباه است ایران دیگر نباید با آژانس همکاری کند.
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    چرا ترامپ از برجام خارج شد؟
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    اعتراف رییس‌جمهور روحانی: نمی‌گذاریم امریکا بدون پرداخت هزینه برجام را ترک کند و این درحالی است که آمریکا در سال 1397 بدون پرداخت هزینه برجام و هم به صورت غیر قانونی برجام خارج شده است. آمریکا با خروج از برجام منشور سازمان ملل را هم نقض کرده است.
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    تهدید علنی آمریکا علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    ترامپ بدون پرداخت هزینه و خسارت از توافق هسته ای و برجام خارج شد روحانی باید پاسخگو و جوابگو باشد
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    فعالیت‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران دیگر به آمریکا جنایتکار ارتباطی و ربطی ندارد آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است پس دیگر آمریکا جنایتکار باید بداند عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است. و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا جنایتکار هم دیگر حق حرف زدن در مورد غنی سازی وغیره ایران را ندارد.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    شرم آور و تاسف بار است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایر سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با ایران هیچ ارتباطی و ربطی غنی‌سازی اورانیوم تا 84 درصد ندارد چون به خاطر که آمریکا جنایتکار از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی دشمن بوده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم. مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    غنی‌سازی اورانیوم تا ۸۴ درصد توسط ایران به خاطر خروج آمریکا از توافق هسته ای و برجام بوده است. و هم عمل و اجرا نکردن سه کشور اروپایی به تعهدات خود از توافق هسته ای و برجام بوده است.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس دیگر آمریکا خیانتکار و خیانتکار حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره غنی‌سازی اورانیوم وغیره را ندارد.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند. مشکلات مردم ایران و کشور ایران از طریق مسیر مذاکرات حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال ۱۳۹۲ تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    که تمام گزینه ها در قبال ایران روی میز است/ باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند از سال 1357 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سوال بنده این است که چرا آمریکا جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار و اسرائیل جنایتکار تاکنون در مورد سلاح هسته ای خود با آژانس بین المللی انرژی اتمی همکاری نکردند و هنوز هم همکاری می کنند. پس همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد صلح آمیزهسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بود
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال 1397 به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    جنایت‌های رژیم متجاوز صهیونیستی و مزدورانشان را بدون پاسخ نمی‌گذاریم! برجام واشنگتن به دنبال تغییر حکومت ایران است، نه مذاکره ما دیگر با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری نمی کنیم
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آمریکا جنایتکار فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد. اروپا جنایتکار فقط زبان زور و قدرت را می‌فهمد.
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آمریکا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد. اروپا جنایتکار خودش سلاح اتمی در اختیار دارد پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره برنامه هسته‌ای ایران را ندارد.
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آمریکا جنایتکار با غنی سازی ایران مشکل دارد، اما آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2015 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    واشنگتن جنایتکار دیگر حق صلاحیت تصمیم جدید در خصوص ایران را ندارد واشنگتن جنایتکار باید بداند آمریکا جنایتکار دیگر عضو برجام نیست و تاکنون هم نبوده است پس دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره را ندارد.
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    مدارک کافی برای متهم کردن آمریکا وجود دارد آمریکا از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند و هم این گروه های تروریستی پناه داده است. آمریکا در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت کرده است.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    آمریکا مشکل جهان و منطقه است. اروپا مشکل جهان و منطقه است.
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    ادعای آمریکا درباره احیای برجام: ایران مذاکرات را جدی نگرفته است و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است پس آمریکا جنایتکار دیگر حق صلاحیت دخالت و مداخله در باره احیای برجام و مذاکرات را ندارد. آمریکا جنایتکار حرف زدن در مورد برجام و مذاکرات را ندارد.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا دروغ می گوید/ سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا متاسفانه هنوز هم درک نمی کند، نمی داند، نمی فهمد و توجه نمی کند آمریکا جنایتکار در سال 97 به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    تحریم‌های آمریکا علیه ایران غیرقانونی است پس سوال اینجاست که چرا سازمان های بین المللی در باره تحریم‌های غیر قانونی آمریکا علیه ایران هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    غنی‌سازی درایران هم باید مانند کشورهای غربی 90 درصد باشد، نه 60درصد
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    و این در حالی است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    فرانسه جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین همه جانبه همکاری می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    و این در حالی است که آلمان جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    و این در حالی است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه با رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همکاری نظامی کرده است و هم انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای و سلاح شیمیایی صدام را تامین کرده است.
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    گزینه ای بهتر از برجام داریم فقط ساخت بمب اتمی بهترین گزینه در برابر مقابله دخالت و مداخله اتحادیه اروپا و مزدورانشان است. اقدامات غیرقابل قبول اروپا را با تحریم پاسخ می دهیم
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است/ تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است.
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    اقدام خصمانه سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) در صدور قطعنامه شورای حکام علیه جمهوری اسلامی ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است. و این در حالی است که سه کشور اروپایی (فرانسه، آلمان و انگلیس) از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند.
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
    0 0
    و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار از سال 1394 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکردند چرا؟
  • کورش IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
    0 0
    در وحله اول ما باید از دانشمندان اتمی محافظت کامل انجام دهیم بعدا از قراداد اتمی خارج شویم و برای بازدارندگی ایران باید بمب هسته‌ای بسازد چون دنیای زور ما باید بسازیم وقتی ببینن ما این سلاح را در دستدا یم جرعت حرافی کردن را کنار میگذارن چرا اسرائیل این همه بمب اتم دارد کسی چیزی نمیگه تازه حمایت هم میشه باید ساخت خیال همه راحت بشه که ماهم داریم حالا جنگ میخاین این گوی این میدان ما مرد جنگیم ما چهل سال است می‌جنگیم باو کنید نه امریکاش نه هیچ قدرتی جسارت حمله ایران راندارن چون مردم ما را خوب می‌شناسن کلام آخر ایران باید جز کشورهای اتمی باشد