چند بازیکن مطرح در بازی‌های یورو 2024 شانس‌های اصلی آقای گلی به شمار می‌آیند.

یورو

به گزارش همشهری‌آنلاین، از امباپه، هری کین، فودن، بلینگام و کریستیانو رونالدو به عنوان شانس‌های آقای گلی رقابت‌های یورو۲۰۲۴ نام می‌برند که در این جمع ۳بازیکن از انگلیس حضور دارند.

رونالدو اگر در ترکیب پرتغال قرار بگیرد و روبرتو مارتینس نخواهد او را نیمکت‌نشین کند، شانس آقای گلی دارد.

مورینیو هم پیش‌بینی کرده هری کین آقای گل و پرتغال با پیروزی بر انگلیــس در فینال قهرمان شــود.

خط حمله تیم‌های مدعی را بررســی کنیم و ببینیم کدامیک قوی‌تر هستند:

آلمان: فلورین ویرتز ۳۸تأثیر مستقیم روی گل در ۴۹بازی، جمال موســیالا ۲۰تأثیرگذاری در ۳۸بازی، کای هاورتز ۲۱تأثیرگذاری در ۵۱بازی، لروی سانه ۲۳تأثیرگذاری در ۴۲بازی، فولکروگ ۲۶تأثیرگــذاری در ۴۶بازی و توماس مولر ۱۹تأثیر در ۴۱بازی.

اســپانیا: نیکو ویلیامز ۲۵تأثیرگذاری مســتقیم روی گل در ۳۷بــازی، یامال ۱۷تأثیرگــذاری در ۵۰بــازی، موراتا ۲۶تأثیرگذاری در ۴۸بــازی، اولمو ۱۳تأثیرگذاری در ۲۵بازی، آیــوس پرس ۱۳تأثیرگــذاری در ۳۸بازی، فران تــورس ۱۵تأثیرگذاری در ۴۲بازی و خوســلو ۲۰تأثیرگذاری در ۴۹بازی.

انگلیس: بلینگام ۳۶تأثیرگذاری مستقیم روی گل در ۴۲بازی، فودن ۳۹تأثیرگذاری در ۵۳بازی، کول پالمر ۴۲تأثیرگذاری در ۴۸بازی، هری کیــن ۵۶تأثیرگذاری در ۴۵بازی، ســاکا ۳۴تأثیرگذاری در ۴۷بازی، اولی واتکینز ۴۰تأثیرگذاری در ۵۳بازی و گوردون ۲۳تأثیرگذاری در ۴۸بازی.

فرانســه: امباپــه ۵۴تأثیرگــذاری مستقیم روی گل در ۴۸بازی، کولوموانی ۱۸تأثیرگــذاری در ۴۴بــازی، ژیــرو ۲۶تأثیرگذاری در ۴۷بازی، گریزمان ۲۸تأثیرگذاری در ۴۸بازی، کینگزلی کومان ۸تأثیرگذاری در ۲۷بازی، مارکوس تورام ۲۹تأثیرگــذاری در ۴۶بازی و عثمان دمبله ۲۰تأثیرگذاری در ۴۲بازی.

پرتغــال: برونو فرنانــدز ۲۸تأثیرگذاری مســتقیم روی گل در ۴۸بــازی، رونالدو ۵۷تأثیرگذاری در ۴۵بازی، برناردو سیلوا ۲۱تأثیرگذاری در ۴۹بازی، ژوتا ۱۹تأثیرگذاری در ۳۲بازی، ژائو فلیکس ۱۶تأثیرگذاری در ۴۴بازی، لیائو ۲۹تأثیرگذاری در ۴۷بازی و پدرو نتو ۱۴تأثیرگذاری در ۲۴بازی.

کد خبر 860205
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha