چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۸۸ - ۱۶:۱۶
۰ نفر

نیویورک: آپارتمان متعلق به یک زن، رتبه چهارم را در مسابقه کثیف‌ترین آپارتمان شهر کسب کرد.

با این حال این زن امیدوار است با افزایش لباس‌های شسته نشده، ظرف‌های کثیف در آشپزخانه و مواد غذایی فاسد شده در یخچال، رتبه نخست این مسابقه را کسب کند.

این زن 29 ساله که از به دست آوردن این مقام راضی به نظر می‌رسد علت کثیفی آپارتمانش را نداشتن وقت برای تمیز کردن آن اعلام کرده است. وی ادامه داد: من به دانشگاه می‌روم و سرگرم تمرینات ورزشی هستم و تنها برای تعویض لباس‌هایم و استراحت در خانه وقت دارم. این زن به خبرنگاران گفت از اینکه آپارتمانش، او را از بقیه متمایز کرده، خوشحال است.

نزدیکی نیوزلند به استرالیا

سیدنی: دانشمندان می‌گویند، زلزله اخیر، نیوزلند را به استرالیا نزدیک‌تر کرده است. به گفته آنها این دو کشور بیش از 2 هزار و 250 کیلومتر با یکدیگر فاصله دارند اما زلزله 8/7 ریشتری که اخیرا به وقوع پیوسته است، موجب شده که این کشور‌ها در فاصله نزدیک‌تری به همدیگر قرار بگیرند.

گفتنی است با وجود اینکه این زلزله یکی از شدید‌ترین زلزله‌های نیوزلند در یک قرن اخیر محسوب می‌شود، خسارت اندکی به ساختمان‌ها و زیرساخت‌های شهری وارد کرده است.

یکی از مقامات یک شرکت هواپیمایی در این زمینه به خبرنگاران گفت: اکنون فاصله‌ای که هواپیما‌ها باید برای رسیدن به استرالیا می‌پیمایند کوتاه‌تر شده و زمان پرواز هم کاهش یافته است. البته هنوز میزان دقیق این کاهش فاصله مشخص نشده است. نیوزلند معمولا زلزله‌های قدرتمندی را تجربه می‌کند چون روی خط زلزله واقع شده است.

پاشیدن چسب روی مو

تگزاس: پلیس می‌گوید یک مرد میانسال که به بیماری روانی مبتلاست، موجب شده که تعدادی از مردم موی خود را کوتاه کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد در فروشگاه‌ها پرسه می‌زد و روی موی مردم چسب بسیار قوی اسپری می‌کرد.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا که مجبور شده موهایش را کوتاه کند، گفت: من در حال تماشای اجناس فروشگاه بودم که مردی کنارم ایستاد و او هم شروع به نگاه کردن اجناس کرد. چند دقیقه بعد او فروشگاه را ترک کرد و من متوجه شدم همه موهایم به سرم چسبیده است.

به گفته وی، این چسب به اندازه‌ای قوی بوده که او ناچار شده برای جدا کردن چسب از موهایش آنها را کوتاه کند. البته هنوز این مرد مردم آزار به دام پلیس نیفتاده است اما در صورتی که دستگیر شود، افراد زیادی علیه او شکایت خواهند کرد و بابت موهایشان از او غرامت می‌گیرند.

پیدا شدن حلقه پس از 33 سال

منچستر: زنی که 33 سال پیش حلقه ازدواجش را در باغچه خانه‌اش گم کرده بود، از اینکه شنید همسایه‌اش آن را پیدا کرده به اندازه‌ای هیجان‌زده شد که از هوش رفت.

این زن که هم اکنون 60 ساله است، گفت: 33 سال پیش در حال باغبانی، حلقه ازدواجم را گم کردم و با وجود تلاش فراوان نتوانستم حلقه را که در باغچه افتاده بود پیدا کنم. وی ادامه داد: در طول همه این سال‌ها بابت گم کردن این حلقه خودم را سرزنش می‌کردم تا اینکه همسایه‌ام به من خبر داد که در باغچه خانه خودش حلقه را پیدا کرده است.

به گفته این زن احتمالا یک حیوان مانند گربه یا کلاغ این حلقه را پیدا کرده و با خود به باغچه خانه همسایه برده که پس از سال‌ها پیدا شده است.

همسایه این زن از اینکه توانسته یکی از آرزو‌های او را محقق کند، بسیار خوشحال است. او قرار است به این مناسبت همه همسایگان را به شام دعوت کند.

کد خبر 86032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز