نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تلویزیون گفت: ۵ میلیارد اعتبار ارزی با روسیه داریم. روسیه می‌خواهد این پول را به ما بدهد اما دو وزارتخانه با هم اختلاف دارند به همین خاطر معامله شکل نمی‌گیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درباره ۵ میلیارد اعتبار ارزی در روسیه توضیحاتی ارائه داد که در این ویدئو می‌توانید ببینید.

کد خبر 860325
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    عزیزان مهم اینه که پزشکیان _ دولت سوم روحانی _ سرکار نیاد و صف مادران و پدران و جوانان عزیز ایرانی برای خرید برنج مرغ روغن شکر و...‌ . و نساختن مسکن و تعطیلی کارخانه ها و چاپ پول برای جبران ناکارآمدی ها و ادعاهای خالی روحانی برنگردند...پس بهترین راه اتحاد عزیزان دل قالیباف و جلیلی است... در غیر اینصورت حدود ۳۰ ٪ آرا حیف می‌شوند...اگر خدای نکرده اتحاد صورت نگیرد...برام فرقی نمیکنه قالیباف یا جلیلی و از بین این دو عزیز به اونی رای میدم که در نزدیکترین نظر سنجی های رسمی به انتخابات بیشترین رای رو بیاره...تا آرا حیف نشن...چون مهم باخت دولت سوم روحانی و خاتمیه... 💚🤍❤️
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    5 ميليارد اعتبار میده بعدش هم میگه به ازايش جنس بنجل ببريد.
  • CA ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
    0 0
    در تمام دنیا این جوراعتباریعنی دریافت کننده فقط باید ازتولیدات دریافت دهنده استفاده کند. روسیه بجز نفت چه چیزدیگری دارد.حتی هواپیمای جنگی را که تو اوکراین کاری نکرد و هم به ایران نمیده.