دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
۰ نفر

در ادامه حمایت‌ها از سعید جلیلی سیدمحمود نبویان، شبهه کنار کشیدن جلیلی را دروغی رسانه‌ای خواند.

جلیلی

به گزارش همشهری آنلاین؛ سعید جلیلی در سومین میز گرد خود با محوریت موضوع اقتصاد به طرح اهداف اقتصادی خود پرداخت و با کارشناسان این حوزه گپ و گفتی داشت.

بررسی اقتصاد ایران از دوره مشروطه تا به حال

این نامزد انتخاباتی در این میزگرد تبلیغاتی گفت: شعار انتخاباتی نامزدها جدای از اینکه عباراتی زیبا باشند، باید در بردارنده عصاره برنامه‌ها و اهداف آن نامزد را بیان کند، این یک باور است. 10/11 سال است که اقتصاد ایران را به شکل تمرکزی مطالعه کردیم و این گستره از دوره مشروطیت تا حال حاضر است.

رئیس‌جمهور باید برنامه داشته باشد

وی افزود: امروزه هم مسائل و مشکلات شناخته شده هستند هم راه‌حل‌های آن چرا که برخی کشور ها آن‌ها را به کار گرفتند و نتایجی به دست آوردند، اما سؤال مردم این است که چرا این راه‌حل‌ها در باب اقتصاد عملی و اجرا نمی‌شود. او اشاره کرد: رئیس جمهور باید بداند چه موضوعاتی مهم است، مزمن است و حل آن‌ها اولویت دارد. در بحث اقتصاد هم من معتقدم که یک جهان فرصت وجود دارد، اگر کشورهای دیگر یکی نفت دارد آن یکی گاز، دریا، جنگل، گردشگری و... دارد خدا همه این فرصت‌ها را در اختیار ما گذاشته است و از همه مهمتر نیروی انسانی است که برای ما یک فرصت است. موضوع مهم این است که رئیس‌جمهور باید برنامه داشته داشته و بر این برنامه از اشراف خوبی برخوردار باشد.

دولت سایه دکان و دستگاه نیست

جلیلی درمورد دولت سایه هم گفت: دولت سایه دکان و دستگاه نیست. یک گفتمان است. ما معتقدیم هر کسی که دل در گرو کشور دارد باید تحولات را سایه به سایه دنبال کند. هر دانشگاه باید یک دولت سایه باشد. در دولت اقای رئیسی هم دولت سایه فعالیت خود را داشت.

ادامه حمایت مجلسی‌ها از جلیلی

گفتنی است که علی خضریان؛ نماینده مجلس شورای اسلامی هم در حساب کاربری ایکس نوشت: بیش از یک دهه است که دکتر سعید جلیلی را از نزدیک می‌شناسم. او به ناگهان تصمیم نگرفته تا به صحنه انتخابات بیاید، بلکه سال‌هاست خود را با برنامه‌ای محاسبه شده و عالمانه و بدون مصرف انتخاباتی، آماده کرده است.

سیدمحمود نبویان؛ یکی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حساب ایکس خود طی یک پیام ویدیویی موضوع کناره‌گیری جلیلی را دروغ خواند و گفت که این از مصادیق لجن پراکنی است. ضمناً نبویان نوشته است که بنظر ما در بین گزینه‌های مطرح شده، آقای دکتر جلیلی بیشترین قرابت و نزدیکی به ملاک‌های انقلاب مانند تدین، پرکاری، فسادستیزی، دوری از منافع شخصی و ساده زیستی و برنامه داشتن را دارد.

کد خبر 860416

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha