همزمان با عید سعید قربان، نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.

نامزدها

به گزارش همشهری آنلاین، اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری از ساعت ۲۰ تا ۲۴ امشب برگزار می‌شود.

کد خبر 860430

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
    1 0
    بورس آیینه ی تمام نمای اقتصاد هر کشوری هست. یک نیم نگاهی به بورس بیندازید تا از وضعیت اسفبار اقتصادی باخبر شوید . این وضعیت اسفبار اقتصادی و سقوط بورس نتیجه ی بی کفایتی خاندوزی ، فرزین و عشقی هست . آیا جناب قالیباف تو این مدت ۴ سال که رئیس مجلس بودند ، یک بار ، تاکید می کنم حتی یک بار شد که خاندوزی ،فرزین و عشقی را ملزم به پاسخگویی و یا استیضاح نماید ؟؟!!!‌!! جواب خیر. جناب قالیباف تو این مدت دست روی دست گذاشتند و تماشاچی شده بودند و هیچگونه عکس العملی نشان ندادند و اقتصاد و بورس به این سرنوشت دچار شد در صورتی که جناب قالیباف با استیضاح و برکناری خاندوزی ، فرزین و عشقی می توانست از سقوط بورس جلوگیری نماید . پس نتیجه می گیریم اگر می توانست و می خواست کاری برای ملت کرده باشد توی این ۴ سال انحام داده بودند . شاید هم مثل حسن روحانی گفتند که من کاره ای نبوده ام . اگر کاره ای نبودید ، چرا پُست و مقام را اشغال کرده اید و جای یک فرد توانا ، دلسوز و پاکدست را گرفته اید .