دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
۰ نفر

نامزد ۷۰ ساله جبهه اصلاحات براساس بازخوردها و پیش‌بینی‌های انتخاباتی تحرک بیشتری به کلام خود در شبکه‌های اجتماعی می‌دهد.

6 نامزد

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: اصلاح‌طلبان نبض روزانه تحولات انتخاباتی را از شبکه‌های اجتماعی می‌گیرند و در موضع‌گیری‌ها و بحث‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان نامزد انتخاباتی خود انعکاس می‌دهند. اصلاح حول محور حق و عدالت کلیدواژه‌های پزشکیان در همه صحبت‌های انتخاباتی‌اش بوده‌اند. او در روزهای اخیر همزمان با انتقادات مخالفان و حتی حامیانش رفع ابهام بیشتری از این شعارهای اساسی خود می‌کند.

از حجاب زنان و وضعیت دانشجویان و اساتید تعلیقی دانشگاه تا دیدگاه پزشکیان نسبت به رهبر معظم انقلاب مورد بحث زیادی قرار گرفتند و جواب‌های پزشکیان نیز موافق و مخالف زیادی داشت. صحبت‌های شفاف و نقادانه حامیان پزشکیان نسبت به صحبت‌هایش در این دوره از رقابت‌ها قابل توجه بوده‌اند و گویای دور شدن فضای جامعه در ارائه چک سفید امضا به نامزدهای انتخاباتی بوده است، به‌خصوص در ارتباط با اصلاح‌طلبان.

مسعود پزشکیان فعالیت انتخاباتی خود را در میانه‌های راه تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری سمت و سوی بیشتری هم می‌دهد. همزمان با ارائه نظرسنجی‌های مختلف که شرایط رای ۶ نامزد انتخاباتی را در انتخابات ۸ تیرماه امسال شکننده و غیرقطعی اعلام می‌کنند، گوشه چشم پزشکیان نیز به ایجاد جنبش و تحرک اجتماعی بیشتر در بدنه حامیانش و امید به احتمال پیروزی بالاتر است.

نامزد ۷۰ ساله جبهه اصلاحات براساس همین بازخوردهای انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت جدی‌تر جواب منتقدان انتخاباتی خود را می‌دهد.

این نامزد انتخابات با حضور در دانشگاه تهران در معرض سوالای دانشجوها قرار گرفت و درباره حصر میرحسین موسوی و محکومین امنیتی جواب داد که موضوع زندانیا در حوزه اختیاراتش نیست ؛ مواضعی که با واکنش تند و منفی گروهی از اصلاح طلبا در فضای مجازی همراه شد و بعضیاشون نوشتند: «پزشکیان در دانشگاه تهران تمام شد»

او در پاسخ به امیرحسین ثابتی نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس که گفته بود پزشکیان در ستادهای انتخاباتی خود نظرات متناقضی دارد، از صحبت‌های ۳ سال گذشته شهید سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور سابق در انتخابات ریاست جمهوری قبلی دلیل آورد.

رئیسی در مناظرات ۳ سال قبل انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم گفته بود «دو نفر اقتصادی حرف شان با هم یکسان نیست. بسیار از اقتصاددان‌ها را بنده می‌توانم به خط کنم برای رفع مشکلات کشور و این کار را خواهم کرد.»

ستادهای انتخاباتی پزشکیان یک پوستر جدید نیز منتشر کردند که روی آن شعار «یا الآن یا هیچ وقت چون فرصت کم است» نقش بسته است و احتمالا گوشه چشمی به شرایط ناپایدار نامزدها در این انتخابات دارد.

کد خبر 860478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مادر IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
    3 0
    آقای پزشکیان وآقای پورمحمدی وآقای قالیباف خوب و منطقی صحبت کردند به نظر من هرکدام از این سه عزیز انتخاب بشوند خوب هست