زبان هایی که به اصطلاح به آن ها زبان های ترکی تبار هم گفته می شود، حدود 35 مدل زبان مختلف را شامل می شود. خانواده زبان های ترکی توسط بیش از 170 میلیون نفر در کشور های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

زبان ترکی

زبان ترکی استانبولی، زبان اصلی و رسمی کشور ترکیه به حساب می آید که غریب بر 70 میلیون جمعیت دارد. علاوه بر کشور ترکیه این زبان در جمهوری ترک قبرس شمالی، گروهی از اقوام ترک در عراق، یونان، بلغارستان، مقدونیه شمالی، شرق اروپا، هلند، استرالیا، سوئیس و فرانسه مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر شما هم علاقه مند به آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی در مدت زمان کم هستید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر درباره این زبان و نحوه آموزش آن آشنا شویم.

چرا باید زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

یادگیری زبان ترکی استانبولی مانند سایر زبان ها دری برای ورود به دنیای جدید است. یادگیری این زبان باعث می شود که بتوانید با مردمی بیش از 70 میلیون نفر که به زبان ترکی صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید. حال این سوال پیش می آید که یادگیری زبان ترکی چه مزایایی دارد.

کسب درامد: یادگیری این زبان می تواند به شما جهت بزرگ تر کردن کسب و کار یا حتی اشتغال کمک کند. اگر می خواهید با ترکیه و شرکت های موجود تجارت کنید یا در آن جا مشغول به کار شوید یادگیری این زبان بسیار مهم است. این نکته حائز اهمیت است که ترکیه در سال 2021 هفدهمین اقتصاد بزرگ دنیا به حساب می آمد و تا کنون هم جایگاه مشابهی دارد. پس این کشور از پتانسیل خوبی برای کسب درآمد برخوردار است.

مسافرت: کشور ترکیه همیشه یکی از مقاصد سفر ایرانی ها به حساب می آید. این کشور به دلیل داشتن سواحل توریستی و زیبا، دریای آرام، معماری ویژه، مراکز خرید و ... مقصد بسیاری از مرمان سراسر جهان به خصوص ایرانی ها محسوب می شود. یادگیری زبان ترکی باعث می شود که بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید و کارهای مورد نیاز خود را انجام دهید. اگر بدون یادگیری این زبان به کشور ترکیه سفر کنید می تواند کمی برای شما مشکل شود و نتوانید به راحتی خواسته های خود را بیان کنید.

افزایش سلامتی ذهن: یادگیری زبان ترکی فقط در سفر و... کاربرد ندارد و فراگیری این زبان می تواند حتی درسنین پیری می تواند به سلامتی مغز شما کمک کند و آن را فعال نگه دارد. یادگیری زبان جدید یا چند زبانه شدن باعث می شود شبکه ای از اتصالات میان نورون های مغزی شکل گیرد که در نهایت هر چه قدر ارتباط بین نورون های مغزی بیشتر باشد، حافظه و مهارت حل مسئله قوی تر می شود.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی توسط خانم؛ آموزش موثر با اساتید مجرب

چگونه زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

یکی از موسساتی که در زمینه آموزش زبان های خارجی فعالیت می کند و سابقه ای نزدیک به 23 سال را دارد، دنیای زبان است. یکی از زبان هایی که در این موسسه تدریس میشود ترکی استانبولی است. موسسه دنیای زبان به کمک مدرس خصوصی زبان ترکی استانبولی یا اساتید حرفه ای و تحصیل کرده ای که دارد این زبان را کاملا بی نقص یاد می دهد و زبان آموز بعد از گذراندن این دوره می تواند یک گام به هدف های خود نزدیک تر شود.

یادگیری خصوص زبان ترکی چه مزایایی دارد؟

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی نسبت به کلاس های عمومی مزایای زیادی دارد. برای مثال در کلاس های عمومی تعداد دانش آموزان بالاست و استاد مجبور است تایم محدودی که در اختیار دارد بین تک تک زبان آموزان تقسیم کند اما در کلاس خصوصی تمام تایم کلاس در اختیار شماست که باعث می شود در مدت زمان کم بیشترین بازدهی را از کلاس داشته باشید.

اگر به هر دلیلی نیاز دارید که زبان ترکی استانبولی را در کمترین زمان یاد بگیرید پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا شروع کنید. موسسه دنیای زمان در این زمینه به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن این زبان زیبا و جذاب را یاد بگیرید.

یکی از مزایایی که موسسه دنیای زبان در اختیار زبان آموزان خود قرار میدهد، انتخاب مکان، زمان و استاد است. یعنی شما می توانید که بسته به شرایطی که دارید کلاس را یا به صورت حضوری در مکانی که برای شما مقدور است (برای مثال خانه یا محل کار) برگزار کنید یا به صورت آنلاین در کلاس شرکت کنید. هم چنین می توانید اگر شاغل هستید یا محدودیت زمانی هم دارید بسته به شرایط خودتان حتی در روز های جمعه کلاس را برگزار کنید. انتخاب استاد هم یکی از ویژگی های خوب دنیای زبان است یعنی اگر شما خانم هستید و در منزل می خواهید این زبان را یاد بگیرید می توانید از اساتید خانم برای راحتی بیشتر استفاده کنید.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی توسط خانم؛ آموزش موثر با اساتید مجرب

هزینه کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی چه قدر است؟

همانطور که می دانید یادگیری زبان به صورت خصوصی نسبت به سایر کلاس ها نسبتا هزینه زیادی دارد. اما دنیای زبان این امکان را برای زبان آموزان خود فراهم کرده است که هزینه کلاس را تا زمان پایان دوره به صورت اقساطی پرداخت کنند. برای اطلاع از قیمت و شرایط کلاس های می توانید با تیم پشتیبانی دنیای زبان در ارتباط باشید.

همچنین شما می توانید اگر تا سه جلسه از استاد یا کلاس خود راضی نبودید آن را تغییر دهید و اگر باز هم رضایت شما جلب نشد، موسسه موظف است هزینه پرداخت شده از طرف شما را بازگرداند. پس می توانید به سطح و کیفیت کلاس ها اطمینان کنید. و یادگیری را شروع کنید.

نتیجه گیری

یادگیری زبان ترکی استانبولی از مزایای زیادی برخوردار است که در این مطلب تک به تک آن ها را مورد بررسی قرار دادیم که اگر شما هم به دلایلی مختلفی مانند سفر، تحصیل و ... قصد یادگیری زبان ترکی استانبولی را دارید فرصت را از دست ندهید و با دنیای زبان شروع کنید.

کد خبر 863197

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha