چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

سخنگوی صنعت برق می گوید در زمان پخش مناظره های انتخاباتی مصرف برق افزایش می یابد. خبر دیگری در حوزه اقتصاد نشان می دهد که سازمان بورس به شرکت های خودرو سازی یک سال دیگر مهلت داده است که از حالت زیان ده خارج شوند تا از بورس اخراج نشوند.

مصرف بهینه برق

به گزارش همشهری آنلاین ،سخنگوی صنعت برق می گوید در زمان پخش مناظره های انتخاباتی مصرف برق افزایش می یابد. خبر دیگری در حوزه اقتصاد نشان می دهد که سازمان بورس به شرکت های خودرو سازی یک سال دیگر مهلت داده است که از حالت زیان ده خارج شوند تا از بورس اخراج نشوند.

افزایش مصرف برق در زمان پخش مناظره‌ها

مصطفی رجبی‌مشهدی سخنگوی صنعت برق گفت: آغاز پخش دور نخست مناظره نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مصرف برق کشور را ٧٠٠مگاوات افزایش داد.

ارائه مهلت یک‌ساله به‌خودروسازان

ولی‌الله جعفری مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکت‌های ایران خودرو و سایپا تا تیرماه سال ۱۴۰۴ فرصت دارند تا از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت خارج شوند تا در بورس لغو پذیرش نشوند.

بیشتر بخوانید

چه‌کسی فرمان خودرو را می‌گیرد؟ | راهکارهای نامزدهای ریاست جمهوری برای صنعت خودروسازی

رکود در بازار خودرو؛ اطلس، شاهین، فیدلیتی و لاماری ایما چقدر قیمت خورد؟ | جدول قیمت ها

ساخت ۲.۶میلیون واحد مسکونی

وزارت راه‌وشهرسازی اعلام کرد: فرایند ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از۲ میلیون و ۶۰۰هزار واحد فراتر رفته است که تاکنون بیش از ۵۵۰هزار واحد نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

هزینه‌کرد ۷۲همتی برای پروژه‌های گازرسانی طی ۳سال

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز از هزینه‌کرد ۷۲هزار میلیارد تومانی دولت سیزدهم در پروژه‌های گازرسانی در ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: ضریب نفوذ گاز در بخش شهری اکنون به ۹۸.۹۷درصد و در بخش روستایی به ۸۶.۱درصد رسیده است.

رشد ۳۶درصدی مصرف کودهای کشاورزی

حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: بیش از ۳۶درصد مصرف کودهای کشاورزی طی ۳سال فعالیت دولت سیزدهم رشد کرد. همچنین سال گذشته مصرف کودهای فسفاته ۱۶درصد و پتاسه ۳۲درصد رشد را نشان می‌دهد.

شیلات، اولویت نخست سرمایه‌گذاری بانک کشاورزی

محمدعلی نیک‌بخت، وزیر جهادکشاورزی گفت: بانک کشاورزی باید با ایجاد خط اعتباری مناسب شیلات را در اولویت نخست سرمایه‌گذاری قرار دهد. همه زیربخش‌های وزارت جهادکشاورزی باید برای توسعه شیلات، حرکت جهادی انجام دهند.

کد خبر 860863
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha