پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
۰ نفر

تازه ترین خبرهای اقتصادی  نشان می دهد که ایران و روسیه یک تفاهمنامه در زمینه انتقال گاز امضا کرده اند و  وام نهضت ملی مسکن نیز به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

گاز

به گزارش همشهری آنلاین، تازه ترین خبرهای اقتصادی نشان می دهد که ایران و روسیه یک تفاهمنامه در زمینه انتقال گاز امضا کرده اند و وام نهضت ملی مسکن نیز به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

توافقنامه انتقال گاز روسیه به ایران امضا شد

جواد اوجی وزیر نفت گفت: تفاهمنامه انتقال گاز روسیه به ایران از سوی شرکت ملی گاز ایران و شرکت گازپروم روسیه امضا شد. این موضوع تحولات مؤثری را در موازنه انرژی منطقه رقم خواهد زد.

افزایش ۳۰۰درصدی درآمدهای نفتی

محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از افزایش ۳۰۰ درصدی درآمدهای نفتی ایران در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: برای افزایش سهم ایران در بازار نفت، تعامل سازنده را جایگزین رقابت بازدارنده کردیم.

وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد

در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن در دولت سیزدهم با افزایش سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها به ۸۰۰میلیون تومان موافقت شد. پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید

خبر خوب برای بازنشستگان ؛ منتظر افزایش حقوق باشید

۳۷ هزار شغل اولی با یارانه شاغل شدند | طرح یارانه دستمزد چقدر موفق بود؟

زمان اجرای مرحله دوم کالابرگ قطعی نشده است

داوود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درمورد زمانبندی اجرای مرحله دوم کالابرگ هنوز زمان دقیق قطعی نشده است. مرحله اول در فروردین و اردیبهشت اجرا شد و برای نوبت بعد پیشنهادهایی به ستاد اقتصادی دولت ارسال شده است.

تکلیف جدید مودیان مالیاتی با فروش ۱۸میلیارد تومان

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد مودیانی که فروش آنها تا پایان زمستان سال گذشته به ۱۸میلیارد تومان برسد، از ابتدای تیرماه امسال مکلف به صدور صورتحساب الکترونیکی و ثبت در سامانه مودیان هستند.

افزایش ۵۷درصدی تجارت غیرنفتی ایران طی ۳ سال

گمرک ایران از افزایش ۴۰درصدی صادرات غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد: تجارت بدون نفت ایران از ۷۴میلیارد دلار در سال ۱۳۹۹ با ۵۷درصد افزایش به ۱۱۶میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

تحویل ۶۷هزار واحد مسکونی به متقاضیان نهضت ملی

ابوالفضل نوروزی، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها دیروز ۶۶هزار و ۷۹۱واحد مسکونی افتتاح و بیش از ۵۰هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار شد.

کد خبر 862753
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha