تیم ملی فوتبال آلمان، میزبان بازی‌های یورو 2024 پس از پیروزی در اولین بازی از مرحله گروهی این رقابت‌ها امشب در دومین دیدارش به مصاف مجارستان می‌رود.

آلمان - مجارستان

به گزارش همشهری‌آنلاین، آلمان‌ها در دوره قبلی هم در گروه مرگ با مجارستان همگروه بودند و موفق نشدند بازی را ببرند. این چهارمین رویارویی آلمان و مجارستان در یک تورنمنت بزرگ (یورو و جام جهانی) خواهد بود. آنها ۲بار در جام جهانی ۱۹۵۴به مصاف هم رفتند که مجارستان در مرحله گروهی با نتیجه ۸بر۳پیروز شــد و آلمان غربی در فینال ۳بر ۲جبران کرد و قهرمان شد. آنها همچنین در مرحله گروهی یورو۲۰۲۰هم با هم بازی کردند که این بازی با نتیجه ۲-۲به پایان رسید.

این بازی پرگل خواهد بود چون ۳دیدار قبلی آلمان و مجارستان در یک تورنمنت بزرگ ۲۰گل در بر داشته؛ میانگین ۷.۶گل در هر بازی. مجارستان در هر یک از این ۳بازی دروازه آلمان را باز کرده است.

آلمان فقط یک بازی از ۶بازی اخیر خانگی خود را از مجارستان برده است (۲تساوی و ۳شکست) که پیروزی ۲بر صفر در دیداری دوستانه در ژوئن۲۰۱۶بوده. مجارستان از زمان پیروزی ۲بر صفر بر اتریش در مرحله گروهی یوور۲۰۱۶، در ۷بازی اخیر خود در یورو بدون برد بوده (۴تساوی و ۳شکست). آنها ممکن است برای دومین بار، پس از سال۱۹۷۲، ۲مسابقه اول خود را در یک دوره از مسابقات ببازند.

کد خبر 861013
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha