گزارش جدیدی از گران ترین شهرهای جهان برای مهاجران منتشر شده است که هنگ کنگ را درصدر این لیست نشان می دهد. همچنین افزایش تلاطم های اقتصادی در جهان اغلب بانک های مرکزی را به فکر انداخته است که طلا ذخیره کنند.

هنگ کنگ

به گزارش همشهری آنلاین، افزایش تلاطم های اقتصادی در جهان اغلب بانک های مرکزی را به فکر انداخته است که طلا ذخیره کنند. در این جهان نا آرام برآورد بسیاری از بانک های مرکزی این است که جهان نا آرام تر خواهد شد پس آنچه در این تلاطم ملت ها را از نظر اقتصادی نجات خواهد داد طلا است به همین دلیل همه در فکر ذخیره کردن طلا هستند.

بانک‌های مرکزی جهان در حال خرید طلا

شورای جهانی طلا اعلام کرد: بانک‌های مرکزی بیشتری در دنیا قصد دارند در یک سال آینده با خرید طلا به ذخایر خود اضافه کنند. علت افزایش خرید طلا نااطمینانی نسبت به فضای سیاسی و اقتصادی جهان است.

انویدیا بزرگ‌ترین شرکت جهان شد

شرکت انویدیا بعد از آنکه ۲۰روز پیش بعد از اپل به دومین شرکت بزرگ جهان تبدیل شده بود دیروز از اپل هم سبقت گرفت و با ارزشی معادل ۳.۳تریلیون دلار بزرگ‌ترین شرکت دنیا شد.

بیشتر بخوانید

اکنون زمان مناسبی برای خرید طلا است؟ | جدیدترین قیمت طلا و انواع سکه در بازار

عوارض سیاست‌های اقتصادی آرژانتین بر همسایگان

حرکت اقتصاد مالزی به سمت هوش مصنوعی

آمارها نشان می‌دهد به‌دلیل افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی و استفاده از زیرساخت‌های دیجیتال اقتصاد مالزی در حال حرکت به سمت یک اقتصاد مبتنی بر فناوری و هوش مصنوعی است.

افزایش تقاضا برای خودروهای چینی

تحقیقات نشان می‌دهد که تمایل مصرف‌کنندگان برای خرید خودروهای برقی چینی براساس قیمت رو به رشد است. خودروسازان در چین می‌توانند از مزیت قیمتی خود استفاده و با خودروسازان غربی رقابت کنند.

گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران

طبق آمارها شهرهای هنگ‌کنگ و سنگاپور در صدر فهرست جهانی جدید گران‌ترین شهرهای جهان برای مهاجران قرار گرفته‌اند. نیویورک با یک پله سقوط در جایگاه هفتم قرار گرفت.

روسیه دوباره بزرگ‌ترین تامین‌کننده گاز اروپا شد

روسیه با وجود اقدامات اروپا برای قطع وابستگی به انرژی این کشور، از آمریکا به‌عنوان تامین‌کننده بزرگ گاز برای این منطقه پیشی گرفت. این رویداد به‌رغم تلاش‌های اروپا برای قطع وابستگی به روسیه اتفاق افتاده است.

کد خبر 861197
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha