عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: رفتاری که از سوی مشاور آقای پزشکیان در برنامه زنده تلویزیونی صورت گرفت نمونه بارز بی‌اخلاقی انتخاباتی بود و قطعا هیات مرکزی به این موضوع ورود خواهد کرد.

محمد فاضلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا حجت الاسلام علیرضا سلیمی، با اشاره به بی اخلاق صورت گرفته از سوی مشاور مسعود پزشکیان در میزگرد فرهنگی این کاندیدا، بیان کرد: بنده عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری هستم و باید بی طرف عمل کنم اما به طور کلی باید بگویم که این حرکت نوعی بی‌فرهنگی در میزگرد فرهنگی بود و نوعی بی‌اخلاقی بود. این بی‌اخلاقی از سوی کسانی صورت گرفت که مردم را عصر حجری و بی سواد خطاب می‌کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در این افراد همواره نگاه از بالا به پایین وجود داشته است. اگر انتقادی هم وجود دارد باید از پشت تریبون محترمانه مطرح کرد نه اینکه با لگد پرانی به مخاطبان یک برنامه زنده انتخاباتی توهین کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: البته سابقه لگدپرانی از سوی این طیف وجود دارد. این بی اخلاقی انتخاباتی حتما در هیات مرکزی انتخابات مورد بحث و پیگری قرار خواهد گرفت. بی‌اخلاقی از هیچ کس پذیرفته نیست. این رفتارها نسبت به منتقدان از سوی این طیف سابقه‌دار است.

کد خبر 861213

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 2
    با نیرو انتظامی فشار بیار.
  • ایر IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    8 2
    اگر بی طرفی پس چرا میگی لی اخلاقی در این گروه وجود دارد؟ تو نماینده چندنفری؟ با چه تعداد رای نماینده شده ای، انشاالله کاسه کوزه امثال تو را جمع می کنبم
  • ساکت IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    12 3
    بنده علیرضا سلیمی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری هستم و ببینید و باید بی طرف عمل کنم و ببینید چقدر دقیق بی طرفانه قضاوت می کنم: دکتر فاضلی یعنی بی‌فرهنگی، کسی که مردم را عصر حجری و بی سواد خطاب می‌کند، همواره نگاه از بالا به پایین دارد، منتسب به طیف سابقه‌دار است، بی اخلاق است، لگدپران!!!! است، اینها که توهین نیست؟؟!! حالا دیدید بنده علیرضا سلیمی عضو هیات اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری چقدر محترمانه حرف میزنم؟ یاد گرفتید یا یک بار دیگر بگویم؟؟!! واقعا متاسفم برات. تو شاید با قدرتی که داری بتوانی دکتر فاضلی را سرجایش بنشونی؟؟!!! اما به ادبیاتت و به تک تک کلماتی که به یک جامعه شناس توهین کردی را بی طرفانه نگاه کن!! .... خوبه که معنی بی طرفی را هم فهمیدیم.
  • حبیب IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    9 2
    آقای عضو اجرایی انتخابات شما هم که ادبیاتتان اشکال دارد برادر گرامی،لگد پرانی مربوط به حیوانات است ،حالا فردی که اشتباه کرده چون از طیف شما نیست نباید توهین کنید. رفتار محترمانه و قانونی خود را انجام دهید.در این ماجرا کارشناس ،مشاور و البته مجری برنامه مقصر بودند و باید از مردم عذرخواهی کنند.لطفا رعایت بی طرفی ،انصاف و ادب را داشته باشید
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    4 2
    آنتن زنده را قطع می‌کردید دنیا داره میبینه اینا که خودشون آبرو ندارند آبروی ایران را می‌برند
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    7 1
    لگد پرانی چه حرفیه؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    12 1
    شما تخلف کردید که حین دفاع مشاور در وقت قانونی اش، میکروفنش رو قطع کردید. واقعا متاسفم
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    آقای سلیمی یعنی الان شما میخواهید بفرمایید که از فاضلی بافرهنگتر تشریف داری ونگاه از بالا نداری؟!؟ فاضلی خطا کرده و شما که ظاهرا متشرع هستی چرا به دیگران و هم طیفی هایش تعمیم میدهید؟!؟ آیا ادبیاتی که شما استفاده می کنید از ادبیات فاضلی بهتره؟!؟ آیا همیشه از کلمه لگدپرانی استفاده می کنید؟!؟ و اصلا آیا این کلمه زیبنده یک فردی که خودش را بافرهنگ و مودب به حساب میاره هست؟!؟ در کل جنابعالی و فاضلی و اسفندیاری از یک روش استفاده کرده و هم رده هستید....