«سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما به عقب برنمی‌گردیم؛ عده‌ای می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم؛همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن، ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند اما نتیجه آن دلار از ۳ هزار ۳۰ هزار تومان شد.

سعید جلیلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «سعید جلیلی» عصر شنبه دوم تیر ماه در چهارهمین سفر استانی خود در جمع مردم اصفهان در میدان امام، افزود: رویکرد ما این است که همانگونه که در استفاده از فرصت‌ها باید نگاه حداکثری داشته باشیم، در مبارزه با فقر و فساد و تبعیض هم باید قاطع و حداکثری برخورد کنیم. اگر به این افق بلند نگاه نکنیم، وقاحت فساد در دل و چشم ما نمی‌آید و قطع دست فاسد شکل نمی‌گیرد.

وی اظهار داشت: میدان «نقش جهان» خود نشان از تمدن «نقش جهانی» است و نگاه به اصفهان، اعتماد به نفس ملی را زنده می‌کند و گذشته پرشکوه ملت ما را به یاد می‌آورد. هر شعاری که در ایام انتخابات بخواهیم بدهیم در مردم اصفهان تجلی دارد.

جلیلی گفت: قدم زدن در میدان امام خمینی (ره) هر مخاطبی را در برابر زیباشناسی هنر ایرانی به تحسین وا می‌دارد و اگر می‌گوییم هر ایرانی یک نقش پرشکوه داشته باشد، کاشی‌کاری‌های طاووسی سقف مسجد شیخ لطف الله یک ایران جهش را نشان می دهد.

وی افزود: اتفاقا در همین عرصه جهانی امروز فرصت‌های کم نظیر وجود دارد همچنین دریایی از فرصت‌ها برای روابط با ملت ایران وجود دارد.

مردم اصفهان نشان دادند از حادثه حماسه می سازند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم اصفهان نشان دادند از حادثه حماسه می سازند و امروز در یک انتخاب بزرگ و در فرصت کم نظیر تاریخی هستیم و ظرفیت‌های بزرگی خدا به ما داده است که یکی از آنها همین شما مردم هستید.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌گویند نمی‌شود و نمی‌توانیم؛ می‌گویند حداکثر دو تا سه مشکل را به زور و با التماس از بیگانه حل کنیم. ۱۰- ۱۱ سال پیش آمدند و این شعارها را دادند و گفتند با ابرقدرت مشکلات را حل می‌کنیم؛ اقتصاد خوب می‌شود اما چه شد؟ همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن، ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند اما نتیجه آن دلار ۳۰ هزار تومانی شد.

کد خبر 861741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 15
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    42 3
    جناب جلیلی عزیز، دولت سیزدهم دلار را ۲۹ هزار تومان تحویل گرفتند و در عرض ۳ سال به ۶۵ هزار تومان رسانیدند
  • US ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    34 2
    شعار ندید یکی از شماها بیاد از دور قبلی بدتر میشه مثل گذشتگان شنا هرکی رئیس جمهور شدسوغاتی تورم آورد
  • بازنشسته IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    28 1
    واکنون چه بگوییم که به ششصد هزار ریال رسیده
  • محمود IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    4 28
    وزیر اسبق نروژ حرف خوبی زد گفت اگر من به جای ایرانی ها بودم اصلا با غرب مذاکره نمیکردم غربیهادر حرف هایشان صداقت ندارند این خانم نروژی غربی ها رابهتر از وزارت خارجه ما می شناخت
    • رضا IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      6 1
      بعد الان نروژ با غرب ارتباط نداره و رفیق روسیه است؟ بنده خدا نروژ عضو ناتو هست
  • مهدی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    25 1
    شما که از ۳۰ به ۶۰ رسوندید که.
  • خودم IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    32 3
    خودش هشت سال مسول مذاکرات بود، هیچ نتیجه ای نگرفت. تمام تحریما و قطعنامه هم زمان مذاکرات خودش تصویب شد! حالا اومده طلبکار شده
  • دوست IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 18
    در زمان روحانی هم دوره اولش بالا نرفت بلکه از 96 به بعد بالا رفت حداقل حافظه کوتاه مدتتون رو به یاد بیارید در ضمن دلار از 3000 رسید به 29 هزار یعنی بیش از 9 برابر تازه با اون ویرانی که تحویل شهید رئیسی داد بازم دمش گرم که حداقل دو برابر شده نه 9 برابر