ظریف گفت: آیا صحبت‌های شهید سلیمانی را نشنیده‌اید که گفت دختران بدحجاب دختر من هستند؟ آیا نشنیدید؟ چرا توی سرش باتوم زدید؟

محمدجواد ظریف

به گزارش همشهری آنلاین، کیهان نوشت: جواد ظریف در سخنرانی برای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در کاشان گفت: شجاعت در تصمیم‌گیری و در هزینه کردن از خود درست است، شجاعت در هزینه کردن از جیب مردم درست نیست، مردم ما مستحق این هستند که ما در راه آن‌ها قربانی شویم، مردم ما مستحق این نیستند که قربانی مطامع حزبی و سیاسی ما شوند، مردم ما شهید دادند که با گوشت ۷۰۰ هزار تومانی زندگی کنند؟ مردم ما مقاومت کردند در برابر تحریم که گروهی پررو بیایند و باز هم از جیب آن‌ها خرج کنند و بگویند وضع خیلی خوب است؟ مردم ما به خاطر شعارهای شما شب گرسنه می‌خوابند.

محمدجواد ظریف در کاشان گفت: ما بر خلاف اقلیت پررو دنبال غوغاسالاری نیستیم و به دنبال خفه کردن صدای مخالفت هم نیستیم، دنبال این هستیم که مخالف سخن بگوید، شما به اسم شهدا صدای مخالفانتان را خفه کرده‌اید، آیا صحبت‌های شهید سلیمانی را نشنیده‌اید که گفت دختران بدحجاب دختر من هستند؟ آیا نشنیدید؟ چرا توی سرش باتوم زدید؟ با خون شهدا کاسبی نکنید، ما طلبی از مردم نداریم این مردم هستند که از ما طلبکار هستند.

ظریف ادامه داد: دوستان خودتان در جبهه پایداری گفتند سردار سلیمانی گفت اگر جلیلی رئیس‌جمهور شود من یک روز نمی‌مانم، آقای قالیباف اخیراً گفت که سوپر انقلابی‌ها شهید سلیمانی را هم قبول نداشتند حالا چه کسی دروغگو است؟ دوستان من با خون شهدا بازی نکنید شهدا با صداقت رفتند، کجایید ‌ای شهیدان خدایی؟

اولاً که گوینده ادعای اخیر درباره آقای جلیلی، از گفتار خود به خاطر غلط بودن عذرخواهی کرد. اما غربگراها دوست دارند همان دروغ را تکرار کنند. ثانیاً استناد آقای ظریف به شهید سلیمانی در حالی است که وی چند نوبت در سال‌های پس از شهادت شهید سلیمانی، علیه عملکرد آن شهید در میدان مقاومت سخن گفته و میدان را موجب هزینه برای دیپلماسی و اقتصاد وانمود کرده است! این در حالی است که سوء مدیریت فاحش امثال ظریف و روحانی در برجام و پسابرجام، یکی از عوامل گستاخ شدن آمریکا برای ترور شهید سلیمانی بود. این در حالی بود که دولت برجام در کنار واگذاری یا تعطیلی بخش عمده‌ای از برنامه هسته‌ای، شمار تحریم‌ها را به دو برابر رساند و ضمناً کشور را با سقوط فاحش صادرات نفت دست به‌گریبان کرد؛ تا جایی که مقامات دولت روحانی می‌گفتند حتی قادر به تأمین ارز غذا و دارو نیستند و این از فجایعی بود که ظریف رقم زد.

از سوی دیگر، شهید سلیمانی با وجود خویشتنداری بسیار بالا، چندین نوبت در اثر مشاهده حجم کجروی‌ها و خسارت‌های تیم روحانی و ظریف، زبان به نقد و نصیحت گشود؛
شهید سلیمانی مهر ۹۵ هشدار داد «در خط مقدم جنگ با دشمن، نباید دو صدا بلند شود و کسانی بگویند دشمن نیست، دوست است. خوارج، محصول ترویج همین نگاه بودند. اگر صاحب‌منصبانی آدرس غلط دادند و در جامعه دوصدایی دشمن درست کردند، مرتکب خیانت شده‌اند. کوچه دادن به دشمن، بدترین نوع خیانت است. ترویج فهم غلط از دشمن، حساسیت جامعه را از بین بردن و در درون آن تفرقه درست کردن، خیانت است».

حاج قاسم همچنین ۹ اسفند ۹۷، از ساده‌اندیشی درباره برجام برحذر داشت و گفت: «برای دشمن، این برجام، سه ضلعی است نه یک ضلعی. اوباما فکر می‌کرد به مرور زمان به دو ضلع دیگر می‌رسد، اما آدم عجولی که آمده، اصرار دارد به سرعت برسد و تصورش این بود که می‌رسد. اینکه اصرار می‌کنند بر برجام ۲ در منطقه، برای این است که می‌خواهند این تحرکی را که از ایران اسلامی به جهان اسلام روح و جان داده، بخشکانند. اگر العیاذ بالله ما رفتیم و در برجام ۲ شرکت کردیم، به همین تمام می‌شود؟ نه، برجام اصلی در داخل ایران است. تلاش آنها به این‌جا منتهی نخواهد شد و برجام سه هم خواهند داشت، چون معتقدند چشمه باید خشکانده شود و این چشمه، ایران است.»

آقای ظریف نمی‌داند که این هشدارهای ناظر به واقعیات، درباره سوء عملکرد چه کسانی بود؟ یا چرا نسبت به اعتماد به آمریکا در ژنو و غفلت از تسلیح و تجهیز داعش در پشت مرزهای ایران هشدار می‌داد؟! آقای ظریف به جای پاسخگویی درباره خسارت‌های عظیمی که به بار آورده، دوست دارد جامعه را در موضوعاتی مانند حجاب و... دو قطبی کند؟ او اگر کارنامه قابل دفاعی داشت، مرتکب چنین جفایی می‌شد؟ آقای ظریف نمی‌داند که با تحریف واقعیات برجام و کتمان عهدشکنی دولت‌های آمریکا و متهم کردن مجلس (به خاطر قانون اقدام بازدارنده) همچنان دارد برای دشمن عهدشکن کوچه باز می‌کند؟

کد خبر 861784
منبع: کیهان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 85
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 134
  • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    این ظریف دلش برای اربابش آمریکا خوش است که بمب های سنگر شکن یک تنی را بر سر چادر های زنان وکودکان فلسطینی می ریزند
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      دیس لایک ها چی میگه🤣🤣
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      39 46
      دیس لایک ها چی میگه🤣🤣لایک ها هم مثل خودت دیس هستند
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      مواظب باشید پیرمردان آلبانی نشین دست بکار شدند وبرای ظریف مثبت می دهند
    • هادی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      بدبختی اینه که ظریف و هواداران پزشکیان فکر میکنن فضای مجازی تعیین کننده است،در حالی که طیف عظیم مردم ولایی و مخالف تفکر برجامی در روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ دنبال روزی حلال هستندو غرق فضای مجازی نیستند،در روز جمعه و در میدان واقعیت با انتخاب فرد اصلح مشت محکمی به آمریکا و پادوهای بی بصیرتش در ایران خواهند زد.
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      25 27
      دیس لایت کیلویی چند ، عقل را چه میگویی ، ظریف امثال تورا می‌بیند بدون سند هر دروغی میگوید . کمترین میزان تورم دلار زمان احمدی نژاد بود که دلار ۷ سال کمترین تغییر را داشت ظریف در کاشان گفت : همه تورم ها تقصیر احمدی نژاد است ، آمار رسمی دلار به تومان از سال ۸۴ تا ۹۰ را ببینید ۱۳۸۴ ۹۰۴ ۱۳۸۵ ۹۲۲ ۱۳۸۶ ۹۳۵ ۱۳۸۷ ۹۶۶ ۱۳۸۸ ۱۰۰۰ ۱۳۸۹ ۱۱۰۰ ۱۳۹۰ ۱۳۰۰
    • یوسف IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      24 0
      چرا نامزدهای انتخابات هیچگونه صحبتی در مورد اجرای قانون جامع معلولان نمیکنن؟ ظاهرا رای ما 3میلیون نفر رو نمیخوان!!!
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 7
      ظریف درست گفته
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 2
      ۱۰:۰۰ پیرزن های آلبانی نشین را از قلم انداختی بابا جون چه بسا از پیرمردهاشون بیشتر باشند
  • مهدی IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    دیگه نسخه این آدم ها مثل ظریف تموم شده ،برجامی که فرجام نداشته باشد ارزش نداره
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      9 2
      خوب غیر مستقیم با واسطه امارات در دولت رئیسی هم برجام ادامه داشت؛ شماهایی که سیسمونی از ترکیه میارید و اقوام درجه یکتان باید دارو و ... بهترین برند غرب باشه چرا دیگه غرب گدا غربگدا می کنید!!!!!!!!!!
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    آقای ظریف در آمریکا ذوب شده و از آن جدا نخواهد شد ۲۰ سال مجذوب آمریکا بوده ۸۰ سال طول میکشه دوباره ایرانی بشه ولش کنید
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    بنده خدا برو عبادت کن سر پیری دوباره هوس پست ومقام کردی چقدر پررو هستی تو وامثال اصلاح طلب جماعت
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      30 70
      و عاشق هتل های لوکس آمریکا 377
    • ایرانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      3 2
      ببخشید اشتباهی هردوتا پستو دیس لایک کردم .من کاملا باشما موافقم
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    خدا به داد آخرت و دنیات برسه
    • فرهاد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      اگر هوس پست و مقام کرده بود که تا حالا چند بار برای ریاست جمهوری ثبت نام م یکرد . با اینکه خیلی از شخصیت ها از دوره های قبل ازش دعوت کردند اما جلو نیامد. مثل بعضی مدیران نبود که تازه یک هفته از پست جدیدشون نگذشته و مهر ریاستشون خشک نشده دوباره سودای ریاست دیگری در سر پروراندند و روز تعطیل رسمی بجای شرکت در مراسم 14 خرداد شتابان خودشون رو به وزارت کشور رستندند و بیش از زمان در نظر گرفته هم پشت تریبون صحبت کردند و ...
  • ایران IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    چرا شما اصول گراهای تندرو و ... وقتی یه آدم باسواد حرف حقیقت رو میزنه ناراحت میشید.آیا سفره مردم تنگ نشده؟آیا از خون شهدا سوء استفاده نشده؟بابا شما تندروها از آمریکا و اسرائیل دشمن ترید
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      این واژه تندرو ها را همین آقایان برای پوشش کارهای خودشان در زبان مردم انداختند مگر 8سال چه گلی بر سر مردم ریختند که دوباره هوا وهوس کشورداری زده سرشان مگر برادر رئیس جمهور همین آقا ظریفه خائن از آب در نیامد؟
    • حامد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      20 33
      اقتصاد آش ننه نیست که صبح بپزی و ظهر بخوری. تصمیمات اقتصادی برای به نتیجه رسیدن سه چهار سال وقت نیاز داره. وضعیت امروز حاصل تصمیات چهار سال پیش است. اما شاخص های اقتصادی نشان می دهد که الان در مسیر درستی قرار داریم. اگر این مسیر تغییر کند دوباره در نمودار سینوسی به سمت پایین حرکت خواهیم کرد.
    • حاامد DE ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      22 18
      تند رو یعنی ؟! نتیجه دویست و پنجاه سال مراوده و دوستی با غرب از تقی زاده که میگفت از فرق سر تا نوک ناخن پا باید غرب زده باشیم تا روحانی که که از خنده دهن اش بسته نمیشد را باید دید .اکثر دول خاورمیانه دنبال غرب رفتند و چیزی عایدشان نشد . دول عربی هم که هر چه در میاورند در بانکهای آنها ذخبر کردند اگر جرات کنند بردارند قیمت دلار را به یک دهم کاهش میدهند .
  • علی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    31 44
    سلام .چرا اینقدر دروغ در نزد شما مثل نقل و نبات شده .وقتی خداوند آدمها را بی آبرو کند به این شکل انجام مبدهد.
  • محتشم ابراهیم پور IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    33 81
    سلام جناب آقای ظریف اون موقع که آقای جلیلی زیررکباهای هدایی هم پییالهای جنابعالی وسایراصلاطلبان غرب زده ازاین مملکت باتمام وجود فاع می کردکجاتشریف داشتن ...
  • ترابیان IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    39 95
    ظریف را به خاطر اراجیف گویی و وطن فروشی و نابودی صنعت هسته ای در قالب برجام کذایی و پیمان سعدآباد در سال ۸۴ محاکمه کنید تا درس عبرت برای دیگران وطن فروشان گردد نه اینکهد۷۵۰ سکه بهار آزادی بابتوخوش خدمتی به غرب به وی پاداش دهید
  • ابراهیم IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    27 68
    سند برای دروغگویی نا ظریف همان پیش نویس برجام نافرجام و همان برجام نافرجام برای هفت نسل صد ساله این ملت کفایت میکند، فعلا خیل ذوق زده نشو برای وزارت چرا که از این ستون تا اون ستون فرجی است....
  • مجید IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    52 12
    بالاخره جناب همشهری شهید سلیمانی گفت یا نگفت؟!!!
  • احمد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    47 12
    خداییش شما خودتون هم خودتون رو قبول ندارید:)))
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    37 67
    آقای ظریف پول یه مسافرت دور اروپا و ۱۰ شب اقامت هتل کوبورگ وین چقدر میشه بیا ما بهت بدیم برو دست از سر ما بردار
  • ع IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    83 35
    هرکسی‌اگر‌حرف‌درست‌بزند‌یا‌غربگراست‌یا‌متهم‌تاکی‌این‌ادامه‌خواهد‌داست
  • عیسی IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    32 41
    عامل اصلی که دشمن را جری کردید و جرات کردند سردار بزنند شماها بودید و ...
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      5 4
      ظریف و روحانی کاری برای ایران نکردند تنها کارشون دنده عقب گرفتن ایران بود،داروهای صرع که زمانی با ۴۰هزار تومن میخریدم دیگه پیدا نمیشه و من از ترکیه با قیمت ۵ تا ۶ میلیون می‌خرم این یعنی بدبختی مردم
  • ناشناس US ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    44 18
    این حرفها فایده ندارد ، مردم هم شهید سلیمانی می شناسند هم آقای ظریف وهم آای شریعتمداری!!؟
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    28 78
    ظریف و روحانی عاملان اصلی ترور شهید سلیمانی اند. آیا این دستاورد است؟؟!!
  • مسعود IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    82 59
    دکتر ظریف بهترین خادم این ملت بوده و هست.
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      14 12
      نوچ خادم آمریکا بوده خادم ایران بود با اون برجام دوزاری حداقل دلار را ثابت نگه می‌داشت یا تهش میشد دو برابر ۶ هزار تومن اما دلار ۳ هزار تومنی با ۹۰۰ درصد افزایش شده ۲۷ هزار تومن حالا شما بگو بهترین خادمه کی باور میکنه
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    33 44
    آقای ظریف ! نظر سردار شهید سلیمانی در خصوص شما و روحانی را هم بگو ...!
  • حمید ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    41 67
    ظریف چقدر پر رویی؟ طیف شما پدر مردم را دراورد و کشور را به یغما بردید باز هم هنوز دم از مردم میزنید.یاد گرفته اید که چگونه مردم را فریب دهید و دوباره به سرقت بیت المال ادامه دهید.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    26 45
    دخترھرکس باشندفرقی نمیکنہ نظرمبارک امام خمینی درموردزنان بی حجاب انشااللہ انجام شود
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    24 32
    ظریف از دوستی با شهید امیرعبدالهیان وشهید سلیمانی شما یکی ادعا نداشته باشید،مگر شما وروحانی ،شهید عبدالهیان را با درخواست عربستان واسراییل از وزارت خارجه اخراجش نکردید،شما یک سی دی فایل صوتی علیه شهید سلیمانی پخش نکردید...
  • صادق IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 12
    خواهشاازشهیدوالامقام برای اهداف سیاسی استفاده نشود ایشان فرشته خدابودندروی زمین وبس،بله شهیدماوقتی چیزی رومیدیدکه خلاف شرع واسلام بودتذکرمیدادحال همفکربودیاهم وطن!!!...
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    28 39
    از کسی که سربازیش در ارتش امریکا گذرانده،وطرح امریه اش درامریکا گذرانده هیچ توقعی نداشته باش،ما را از ترامپ میترسانی،با قلدری حقمون ازش میگیریم نه با التماس ولبخند،۸ سال فقط رفتی قهوه خوردی وبا جان کری تو خیابونهای امریکا قدم زدی چی شد
  • مهدی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    23 45
    به آقای ظریف بگویید لطفا حرف نزن شما به ملت ایران در رابطه با برجام خیانت کردید برجام شد در 8 سال دولت شما لطفا تبلیع برای کاندیدای خاص نکنید
  • رضاحسینی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    20 29
    دراون هشت سال دیدیم آنچه را لازم بودببینیم. کافیه،شعارندیداینقدر،مغلطه کاری و غربت بازی درنیار،اگه بمیریم نمیذاریم شماها تکراربشید.
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 21
    سلام بر امت غیر و انقلابی طبق فرمایش گوهر بارمقام معظم رهبری هر جا ما انقلابی وارد شدیم سربلند بیرون آمدیم ای ظریف دیگر شما جای ندارید نسخه شما expaird شده چه برسد به خودت . دیگه جون نکن ، روح تمام شهدا را آرزوندی بالاخص حاج قاسم عزیز
  • افشین. IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 45
    آقای ظریف گفته بودند سفر خارج من اگر یک ماه یک بار نباشه افسردگی میگیرم .فقط با دروغ میخواد خودشو تبرئه کنه .دوره خودشون مملکت را به مرداب اقتصادی بردند
  • علی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    76 12
    درود بر آقای ظریف احسن شیر مادر حلالت خوب گفتی خدا جای حق نشسته این وضع حق ملت نیست این جواب خون شهدا نیست گوشت و اینترنت و اجاره بها و ارزش پول ملی و ... و هزاران مورد دیگر از خون شهدا باید خجالت کشید
  • علی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    23 12
    ... مرگ بر فتنه گر.مرگ بر ضد شهید سلیمانی.
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 19
    نتانياهو: اصلاح طلبان پیاده نظام ما در ایران هستند.تمام
  • ناشناس IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    18 2
    واقعا جای تعجبه چرا در ایران افراد خاص همیشه کاندید هستند این آقایان قبلا پست و مقام داشتند و انجام وظیفه کردند که با این نداری و فلاکت رسیدیم آیا ایران از متخصص و فدایی خالیه که این مهره های تکراری تکرار می شوند ؟
  • امین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    11 17
    مردم به کاندیدایی که طرفداری مثل ظریف داره رای نمیدهند.حتما دوباره میخواد وزیر خارجه بشه وبا همان درگیری های برجام، خسته شدیم.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 14
    شهید سلیمانی مکنونات قلبی ۸۵ میلیون ملت ایران را برزبان آورده جلیلی بفرمایش امام توانایی اداره یک نانوایی راندارد چه رسد به اداره یک کشور
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    20 12
    ظریف خاعن است محاکمه بایدبشه،در پاسخ به دوستی که ظریف هوس پست ومقام داشت کاندید میشد،اولا برادران انقلابی شورای نگهبان جلوی خاعنین خواهد ایستاد،دوما اگر هوس پست ومقام نداشت چرا ازاین شهر به اون شهر میرود به مردم دروغ میگوید
    • امیر IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      10 6
      کسانی متاسفانه حرف از شهید سلیمانی به زبان میارن که فایل های لو رفته خودشون رو فراموش کردن دشمنان ایران و ایرانی کسانی که دانشمندان ایرانی رو خونه نشین کردن و اورانیوم رو به خارج از مرزها بردند و در رگ های تپنده راکتورهای اراک سیمان ریختند و بادشمنان ایران قدم زدند و خندیدندو سفره مردم رو روز به روز کوچیکتر کردند به امید مصالحه با آمریکا و تحریم که برداشته نشد گفتن ما بندهای توافق هسته ایی اون رو نخوندیم
  • مهدی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 5
    آخرت را به چی می فروشید برادر عزیز؟!؟
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 10
    حجاب دستورخداست درسوره نور
  • IQ ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 12
    ظریف ماله کش اعظم اصلاح طلبان
  • محمود IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 8
    با این سر وصدایی که آقای ظریف راه انداختی جز تهمت وافترا چیزی در چنته ندارید این را هم بگو سردار سلیمانی به ترامپ گفت تو یک قماربازی حریفت منم 6سال با قمار بازها نشستی بازی کردی آخرش هم کوت ومات شدی مسبب تحریم ها دولت اصلاحات وآقای بگم بگم بود یاد آوری بهت میکنم وزیر خارجه اسبق نروژ چه گفت..اگر من به جای ایرانی ها بودم اصلا با اروپایی ها مذاکره نمی کردم....
  • IQ ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 11
    ظریف دیپلماتی که خودش هم نمی داند چی میگی قاطی کرده
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    16 12
    انچه ظریف میگوید راست ودرست است
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      8 6
      پس جهنم دروغه
  • IQ ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    10 16
    ظریف دیوانه ای که از قفس پرید حاج منصور راست میگه پزشکیان مشاوران ش مثل ظریف دیوانه هستند اصلا معلوم نیست این ظریف رو چرا انداختند وسط ماجرای انتخابات
  • FR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 7
    کاندیدایی که مورد قبول غیر ایرانی باشد صد در صد بدرد مردم ایران نمی خوره . ایرانیان با خرد خودشان با درایت کاندیدای زبده را انتخاب خواهند کرد.زنده باد وطنم ایران.
  • IQ ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    8 0
    نظرات م خوبه یکی ش رو بزار
  • IQ ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 9
    روح سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه شاد کاش امروز بود جواب تو را می‌داد ظریف
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 9
    درود بر ظریف که با شهامت واقعیت ها را می گویید. اکر ظزیف نمی امد ان تحریم های سارمان ملل که جلیلی با ضعف خودش یه کشور تحمیل کرد وضعیت ما از امرور هم بسیار بدتر بود
  • بازنشسته IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 2
    توکه گفتی این انتخاب خودمردم است که اینطوری زندگی کنندچراالان وارونه حرف میزنی
  • ع IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 11
    ظریف هنگ کرده آفتاب بالای 50 درجه خورده به کلش فرصت بهش بدید
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    13 2
    شهیدان برای وطن شهید شدند نه برای حکومت
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    34 10
    بهترین دوران بعد از انقلاب دوران اصلاحات بود چه از نظر اقتصادی چه سیاسی چه اجتماعی اما اقلیت قدرت طلب نگذاشت واقعیت را بپزیرید
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    26 4
    دیس لایت کیلویی چند.بنظرم مثل اصحاب کهف در خواب بودی وگرنه قیمت پراید از 4 تومن تو دولت احمدی نژاد رسید به 15 تومن و یهو همه چی آزاد شد
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 37
    حالا اولا" این گفته بنفع جلیلی است یا بضررش ؟دوما"چرا ظریف دلیل را نگفته اند .
  • PL ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 18
    آقای ظریف، از منظر مردم اگه یه ذره ابرو هم داشته بودید دیگه شما تمام شدید، باختیدید و بد هم باختیدید
  • اختری IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 69
    آقای ظریف دکتر امیر احمدی که ساکن آمریکا بوده و با تو آسنایی دیرینه دارد در تلویزیون بی بی سی فارسی در آنتن زنده میگه دروغگوتر از ظریف در دنیا سراغ ندارم
  • ناشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 25
    آقای ظریف و پزشکیان چه برنامه ای دارن، به جز خشونت خواهشاً ذهن مردم خراب نکنید
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 20
    چند روز پیش در میزگرد آقای ظریف گفت که افزایش تحریم ها پس از برجم دروغه و تعداد تحریم ها ملاک کیفیت نیست. البته یک قسمت درسته و برای تایید گفت مثلا دوتا از تحریم ها علیه من بوده. درسته که تعداد ملاک کیفیت تحریم نیست ولی اگر واقعا حجم تحریم ها افزایش پیدا نکرد بعا از خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ چرا این همه اقتصاد بهم ریخت و طی سال های بعد بیشترین تورم دراین سالها رو شاهد بودیم. آیا جناب ظریف از این مسئله آگاهی نداره. آیا آگانه داره دروغ میگه یا شرایط پس از خروج آمریکا از برجام رو درک نکرده؟ من دو چیز رو مطمئن هستم اول اینکه ظریف برای دیپلماسی کار بزرگی رو انجام داد و دوم اینکه دروغگوی خوبیه
  • مصطفی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    5 37
    آقای ظریف اگر آقای ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، برنامه تان برای بی اثر کردن تحریم ها و یا رفع آن چیست؟ چرا مردم را فریب می دهید؟ مگه زمان شما گرانی بیداد نمی کرد؟ بورس رو یادتونه ؟ بنزین رو یادتونه؟
  • فرزندایران IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    6 47
    کجای دنیا اینقدر آزادند که یه دوره بیان خون مردم رو توشیشه کنند بعد باکمال پررویی سر تمام عهدشکنی هاشون اصرار بورزند بعد از کسایی که جانشان رو برای ملت دادند سوء استفاده کنند و ایثارشون رو به نفع خودشون مصادره کنند هشت سال زندگی مردم رو سیاه کرد کل سیاست مملکت رو معطل این مسائل کردند
  • محمد IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    7 34
    آقای ظریف بچه هات آمریکا یا اروپا هستند این همه داری جلزو ولز میکنی
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 25
    ظریف مثل آب خوردن دروغ می‌گوید آن ازسراب برجام کا گفته بود بابرجام تمام تحریم‌ها لغو می‌شود ولی هیچی نشد وحالا درباره سردارشهید ما ..چراقوه قضائیه برخورد نمیکنه
  • میثم IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    دولت رئیسی اگر نفسی کشید به خاطر نبود ترامپ بود به خاطر جنگ روسیه بود به خاطر اینکه طرفهای رئیسی چوب لای چرخ روحانی و مردم میکردن
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    اگه هم نگفته جلیلی به درد ریاست جمهوری نمیخوره
  • حقگو IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    چرا؟ ناگهان هنگام انتخابات کشور انباشته از مشکل میشود؟ ب همه ازادی حق پوشش و ازادی بیان داده میشود؟همه مشکلات بر عهده مسئولین گذشته گذاشته میشود و میگویند ک کمکاری شده ، سواد نداشتن، روابط بین الملل بلد نبودن ، باید دیپلماسی خارجی میداشتیم ک مسئولین نداشتن،ازیندقبیل حرفها، ولی بعد از انتخابات ،تغئیر 180 درجه ائی ، و یکباره مسئولین تغئیر چهره داده و کشور گل و بلبل میشود، و اصلن مشکلی یافت نمیشود و اگر بشود ،مشکلات را فلان کشور و بیسان دشمن و تحریم ب سر مردم اورده و مسئولین ما از از بهشت بر ما نازل شده ان ،همین صحبتهای ظریف اگ در زمان غیر انتخابات ب زبان مردم عادی جاری شود( ک نوعی حق خواهیست) اون شخص یا اشخاص خس و خاشاک، اغتشاشگر، اشوبگر، محارب و ضد امنیت ملی، امثالهم خوانده میشوند و هزاران بلا توسط نیروهای ... بر سر مردم اوار خواهد شد. ن ب رای
  • کامران IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    مردم از این حرفها خسته شده اند سفره هایشان وتورم افسارگسیخته در معیشت و مسکن خود را میبینند و شعارها راشنیده اند و سفره شان خالی و خالی تر چو صد گفته چون نیم کردار نیست شعب ابی طالب هم 3 سال طول کشید شعب ابی طالب ما کی تمام میشود
  • زهرا ایرانی ایران جان IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    2 3
    همین که ظریف پشت دست پزشکیان ایستاده ،یعنی پزشکیان باخته ،همین والسلام
  • روشنا IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    آقای ظریف اصلا نه ریاست جمهوری براش مهم هست و نه انتخابات الان میدانی براش فراهم شده ، تا شکستها و ناکامی هاش در سیاست خارجه رو با این هوچی گریها و عربده کشیها ماست مالی کنه ، جناب ظریف شما نمی خواد در مورد اوضاع بد اقتصادی حرف بزنید لطفا در برابر عملکرد خودتون در امور خارجه پاسخگو باشین